Turtlis Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg syns ikke skriften passet helt inn.. Men ellers var den jo kul Det er jo ganske vanlig med kreps, men den betyr jo noe for deg, og det er det som betyr noe:) Endret 15. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har pugget bursdagen min, jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vi er ikke alle like smarte som deg da, Steffy. For noen av oss så kan det være kjekt med en liten "cheat sheet" lett tilgjengelig 24/7. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg syns ikke skriften passet helt inn.. Men ellers var den jo kul Det er jo ganske vanlig med kreps, men den betyr jo noe for deg, og det er det som betyr noe:) Kreps? Det er vel en scorpion? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 KimNK: Utrolig stilig tatovering. I envy you. Takk. Og den er endå berre halvferdig. Glær mæ! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg syns ikke skriften passet helt inn.. Men ellers var den jo kul Det er jo ganske vanlig med kreps, men den betyr jo noe for deg, og det er det som betyr noe:) Kreps? Det er vel en scorpion? hehehe selvfølgelig er det en scorpion :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Stilig skorpion fompa. Likte spesielt kloen som ser ut som den klyper gjennom huden. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Japps. Da har denne jenta bestilt seg time (tatovering). Blir i slutten av mars. Jaja, en får smøre seg med tolmodighet. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvilket motiv skal du ta? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 "Loveless" i handwritten. Enkelt og greit. Får se om jeg gjør noe mer ut av det. Plassert ved ankelen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 "Loveless" i handwritten. Enkelt og greit. Får se om jeg gjør noe mer ut av det. Plassert ved ankelen. hvorfor loveless? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fordi det betyr mye for meg . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 bare husk at det mest sannsynlig ikke kommer til å gjøre det når du blir eldere... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Da er det jo veldig greit å ha det så diskre plassert. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 bare husk at det mest sannsynlig ikke kommer til å gjøre det når du blir eldere... Rolig. Jeg har tenkt på det. Er klar over hva dette innebærer, og som L4r5 sier så har jeg vært nøye med valg av plassering. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Husk nå at et ord ikke alltid har den mest opplagte meningen for en person, det kan være mange andre ting bak ordet enn den nøyaktige meningen . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg irriterer meg vilt over at tattovøren som tegner til ryggen min har ferie. Jeg ville se hvor langt hun hadde kommet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Husk nå at et ord ikke alltid har den mest opplagte meningen for en person, det kan være mange andre ting bak ordet enn den nøyaktige meningen . derfor jeg sa det jeg sa, veldig rolig.... det er slike ting som er kjipt med tattiser, det er der for alltid og ikke forandrer seg. men det gjør garantert personen. men vi har jo cover-up da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Husk nå at et ord ikke alltid har den mest opplagte meningen for en person, det kan være mange andre ting bak ordet enn den nøyaktige meningen . Det har du rett i. For meg er det ikke betydningen av ordet, men hva som ligger bak. Legger ikke ut med det her, men som sagt så betyr det mye for meg. Og nei, det er ikke den anime/manga-serien x). Endret 15. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Swastika-freakshop.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå