Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

min kamerat med to store sleevs nekter og gå ut i sola uten og enten bruke sunblok eller langarmet genser når det er sol ute , etter anbefaling fra studioet han tattoverte seg på .

 

 

dette er vist forde at de mørke fargene tatoveringen gjør at de plassene på huden lettere tar opp sol ( uv og annen stråling ) som gjør at du lettere kan bli solbrent på tattoverte områder , det kan og ha en blekende effektt.

 

hvit overflate reflekterer jo mer en en mørk overflate .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, uansett, hvorfor ta solarium? Nå titter jo sola fram :)

Du bor tydeligvis ikke i trondheim

 

Jeg har tatt solarium, men da tar jeg

 

1. sunblock på tattoveringen.

2. dekker til tattoveringen med håndkle/tøystykke.

 

Har ikke gjort det så mange ganger, men kan ikke se at jeg har fått noe farge på det området heller dog..

 

- sLins

Lenke til kommentar
Jeg har tatt solarium, men da tar jeg

 

1. sunblock på tattoveringen.

2. dekker til tattoveringen med håndkle/tøystykke.

 

Har ikke gjort det så mange ganger, men kan ikke se at jeg har fått noe farge på det området heller dog..

 

- sLins

Får vel ikke farge der du dekker til, nei. Jeg kan jo gjøre det da. Er ikke full krise om et område på ryggen blir litt bleikere

Lenke til kommentar

hmm.. Kom tilfeldigvis over denne ved en tilfeldighet.

 

Er denne listen med folk, kun dyktige folk? http://tattooart.no/main.htm

 

Flytter til Stavanger/Sandnes området nå snart, så er kjekt å vite hvor jeg skal gå :)

 

Har sett noe arbeid hos Solid som jeg ikke har vært helt fornøyd med. Leading light og Tattooworld virker vel ok, men får meg ikke til å høre helt hjemme..

 

De folkene i Sandnes virka dog litt interessante (Black Pearl elns). Slet med å finne noe webside av dem dog.

 

Jaja. Ikke noe bråhast. Tror min mor skal finne ut av rosene mine først før jeg tør ta noe mere.. (agh, jeg hater at jeg føler slik en 'respekt' i en alder av 27..)

 

Kanskje jeg burde prøve å ha en time hos Lets Buzz til jeg skal opp på Metallica konserten.. det ville jo blitt litt av en fin dag :D

 

- sLins

Lenke til kommentar
hmm.. Kom tilfeldigvis over denne ved en tilfeldighet.

 

Er denne listen med folk, kun dyktige folk? http://tattooart.no/main.htm

 

Flytter til Stavanger/Sandnes området nå snart, så er kjekt å vite hvor jeg skal gå :)

 

Har sett noe arbeid hos Solid som jeg ikke har vært helt fornøyd med. Leading light og Tattooworld virker vel ok, men får meg ikke til å høre helt hjemme..

 

De folkene i Sandnes virka dog litt interessante (Black Pearl elns). Slet med å finne noe webside av dem dog.

 

Jaja. Ikke noe bråhast. Tror min mor skal finne ut av rosene mine først før jeg tør ta noe mere.. (agh, jeg hater at jeg føler slik en 'respekt' i en alder av 27..)

 

Kanskje jeg burde prøve å ha en time hos Lets Buzz til jeg skal opp på Metallica konserten.. det ville jo blitt litt av en fin dag :D

 

- sLins

 

 

 

etter hva jeg vet så er vel han på solid mest glad i asia , virker i vertfall sånn på portfolioen , og innen det så er standaren bra .

 

leading Ligth i stavanger har vell ikke fast tatovør for tiden , men leier inn folk fra nært og fjernt .

 

den siste plassen vet jeg ikke noe om , er det den som ligger helt oppe på sølvberget , ved kinoen , som ser ut som en extremsport butikk ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...