theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Okay, tapers brukes som hjelpemiddel til selve utvidingen, men det er vel vanlig å bruke et annet smykke etter at taperen(:! har gjort jobben sin? Utgjør det noen forskjell hvilken type man bruker? Vel, man kan bruke tapers i øret, sett at de ikke er altfor lange. Men jeg har alltid brukt smykke mellom alle gangene jeg strekker. Enkle PMMA plugger fra feks barbarella er ganske rimelige, og de gjør jobben fint. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har hatt expanderen i en stund nå, den ser helt bra ut og ejg tar den ut når jeg dusjer, øret har grodd og det kommer ikke verk ut. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har hatt expanderen i en stund nå, den ser helt bra ut og ejg tar den ut når jeg dusjer, øret har grodd og det kommer ikke verk ut. Hvor lenge har du hatt den der? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Er ikke helt sikker. Starta med å utvide i januar engang. Endret 13. februar 2008 av Zettec Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har 4mm i mitt øre nå. Jeg har bare presset inn en tunnel som var 1mm større hver gang. Har bestilt meg 5mm, 6mm, 7mm og 8mm nå, så det blir vel gjort slik videre og. Funker fett det! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har 4mm i mitt øre nå. Jeg har bare presset inn en tunnel som var 1mm større hver gang. Har bestilt meg 5mm, 6mm, 7mm og 8mm nå, så det blir vel gjort slik videre og. Funker fett det! Pass deg så huden rundt ikke "vrenger seg" i tunnellen etterhvert som du går opp i størrelse. Lenke til kommentar
slins Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har 4mm i mitt øre nå. Jeg har bare presset inn en tunnel som var 1mm større hver gang. Har bestilt meg 5mm, 6mm, 7mm og 8mm nå, så det blir vel gjort slik videre og. Funker fett det! WoW. Jeg har 3.2mm og har noen plugger på 4mm. Ikke f. om jeg får de igjennom. Mulig jeg kanskje er klønete, men jeg har iaff gitt opp håpet å klare det selv Eller, så kan det jo være at størrelsene ikke er det jeg tror men.. ser jo ikke ut som det er så veldig stor forskjell på dem dog. - sLins Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ta deg en glod varm dusj, da glir de rett inn^^ Det gjordet iværtfall jeg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vil det være veldig dumt å gå f.eks fra 6mm rett til 8mm om man får det til? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vil det være veldig dumt å gå f.eks fra 6mm rett til 8mm om man får det til?Om du bruker tapers eller sånne smykker som jeg bruker er ikke det et KJEMPESTORT problem, men husk glidemiddel og ta deg en dusj først. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vil det være veldig dumt å gå f.eks fra 6mm rett til 8mm om man får det til?Om du bruker tapers eller sånne smykker som jeg bruker er ikke det et KJEMPESTORT problem, men husk glidemiddel og ta deg en dusj først. Har bare presset plugs av denne typen igjennom hittil. Er slike jeg har bestilt også. Får se hvordan det går! Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor lenge bør man vente før man tar solarium etter en tattoo? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 sol bør vell ungås eller sunblok brukes . Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ikke for alltid vel? Når er det forsvarlig å ta sol etter å ha tatovert seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) egentlig er det ikke forsvarlig og ha sol på tatoveringen i det heletatt. ihvertfall ikke solarium.. men man kan smøre på det høyeste solfaktoren som finnes, om sommeren. hvis du absolutt må i solarium, vent 3-4mnd Endret 14. februar 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 egentlig er det ikke forsvarlig og ha sol på tatoveringen i det heletatt. ihvertfall ikke solarium..men man kan smøre på det høyeste solfaktoren som finnes, om sommeren. hvis du absolutt må i solarium, vent 3-4mnd Du mener solarium er mer skadelig enn vanlig sol? kan du begrunne det? Hva skjer med tatoveringa om den blir utsatt for sol? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 egentlig er det ikke forsvarlig og ha sol på tatoveringen i det heletatt. ihvertfall ikke solarium..men man kan smøre på det høyeste solfaktoren som finnes, om sommeren. hvis du absolutt må i solarium, vent 3-4mnd Du mener solarium er mer skadelig enn vanlig sol? kan du begrunne det? Hva skjer med tatoveringa om den blir utsatt for sol? den kan bli stygg, blass.. rett og slett ødelagt.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Du mener solarium er mer skadelig enn vanlig sol? kan du begrunne det? Hva skjer med tatoveringa om den blir utsatt for sol? Du har ikke vurdert å dratt til et studio for å spørre alle disse spørsmålene? Det er sikkert bare trådstarter som kan svare korrekt på disse spørsmålene. Vi andre bare "tror" eller har såkalte erfaringer. MEn jeg ville ikke gått ut i fra at det folk svarer her nødvendigvis er helt korrekt, foreslår at du snakker med et studio som kan se på din "situasjon" og svare deg derifra. Bare litt kjipt hvis du gjør noe du har fått beskjed om er "sikkert" her, og så fucker det opp tatoveringen din liksom Endret 14. februar 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg løper ikke nødvendigvis rett ut og gjør det som blir sagt her, men er greit å høre flere erfaringer. Jeg tipper også at jeg vil få ulike svar på forskjellige studioer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sol deg masse, så finner du ut om det går bra. Sau.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå