Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Okay, tapers brukes som hjelpemiddel til selve utvidingen, men det er vel vanlig å bruke et annet smykke etter at taperen(:!:) har gjort jobben sin? Utgjør det noen forskjell hvilken type man bruker?

Vel, man kan bruke tapers i øret, sett at de ikke er altfor lange. Men jeg har alltid brukt smykke mellom alle gangene jeg strekker. Enkle PMMA plugger fra feks barbarella er ganske rimelige, og de gjør jobben fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 4mm i mitt øre nå. Jeg har bare presset inn en tunnel som var 1mm større hver gang. Har bestilt meg 5mm, 6mm, 7mm og 8mm nå, så det blir vel gjort slik videre og. Funker fett det!

 

WoW.

 

Jeg har 3.2mm og har noen plugger på 4mm.

Ikke f. om jeg får de igjennom.

 

Mulig jeg kanskje er klønete, men jeg har iaff gitt opp håpet å klare det selv ;)

Eller, så kan det jo være at størrelsene ikke er det jeg tror men..

ser jo ikke ut som det er så veldig stor forskjell på dem dog.

 

- sLins

Lenke til kommentar
Vil det være veldig dumt å gå f.eks fra 6mm rett til 8mm om man får det til?
Om du bruker tapers eller sånne smykker som jeg bruker er ikke det et KJEMPESTORT problem, men husk glidemiddel og ta deg en dusj først. :wee:

 

Har bare presset plugs av denne typen igjennom hittil. Er slike jeg har bestilt også. Får se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

egentlig er det ikke forsvarlig og ha sol på tatoveringen i det heletatt. ihvertfall ikke solarium..

men man kan smøre på det høyeste solfaktoren som finnes, om sommeren.

 

hvis du absolutt må i solarium, vent 3-4mnd

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
egentlig er det ikke forsvarlig og ha sol på tatoveringen i det heletatt. ihvertfall ikke solarium..

men man kan smøre på det høyeste solfaktoren som finnes, om sommeren.

 

hvis du absolutt må i solarium, vent 3-4mnd

Du mener solarium er mer skadelig enn vanlig sol? kan du begrunne det? Hva skjer med tatoveringa om den blir utsatt for sol?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
egentlig er det ikke forsvarlig og ha sol på tatoveringen i det heletatt. ihvertfall ikke solarium..

men man kan smøre på det høyeste solfaktoren som finnes, om sommeren.

 

hvis du absolutt må i solarium, vent 3-4mnd

Du mener solarium er mer skadelig enn vanlig sol? kan du begrunne det? Hva skjer med tatoveringa om den blir utsatt for sol?

 

den kan bli stygg, blass.. rett og slett ødelagt..

Lenke til kommentar
Du mener solarium er mer skadelig enn vanlig sol? kan du begrunne det? Hva skjer med tatoveringa om den blir utsatt for sol?

Du har ikke vurdert å dratt til et studio for å spørre alle disse spørsmålene? Det er sikkert bare trådstarter som kan svare korrekt på disse spørsmålene. Vi andre bare "tror" eller har såkalte erfaringer. MEn jeg ville ikke gått ut i fra at det folk svarer her nødvendigvis er helt korrekt, foreslår at du snakker med et studio som kan se på din "situasjon" og svare deg derifra.

Bare litt kjipt hvis du gjør noe du har fått beskjed om er "sikkert" her, og så fucker det opp tatoveringen din liksom :)

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...