Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Tungepiercingen min har hovnet opp litt. Det har skjedd flere ganger.

Virker også som kula under sitter fast av og til. Har jeg for lita kule?

Jeg har fått en liten kul under.

Nå fant jeg ut hvorfor det var ubehag ved den andre kula. Diamanten har falt ut ;/

Har hatt den i 7-8 år.

WHY?

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, dette er så faen. Har vore ganske bestemt på det gjenståande av tatoveringa den siste månaden, men i kveld har eg klart å skrive ei heil a4-side med notatar over mulige endringar og ein god bunke nye skisser, samt ca 15 nye fonts å velge mellom. Har fram til i morgon kl. 12 å bestemme meg. Bahbhahbahbbah

Høres ikke ut som det blir så mye søvn i natt

Hoho, redd det blir tynt med søvn ja.

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvor lang tid det tar å få tattis; jeg har ikke verdens beste smerteterskel så sikkert kjekt å vite sånt før man plutselig sitter der med en halvferdig sak...

Regner med det kanskje vil variere litt fra tattovør til tattovør; men si at man vil ha en nautisk stjerne, ca 4-5 cm i diameter, med farge... Noen som kan gi et anslag på ca tid på noe sånt?

Lurer også på hvor lang tid større motiver tar; si f.eks en tiger fra skulder til albue, farget men ikke sinnsykt mye detalj?

Edit: staveleifer.

Endret av gczilla
Lenke til kommentar

Når jeg tok den på ryggen skalv jeg av smerte i 2 timer.

Den på magen tok 1 time og var nesten like vond.

De andre var ikke vonde. Armer, legg og tær.

Men alle reagerer forskjellig på smerte.

Noen jeg kjenner som tok på ryggen merket nesten ingenting.

Lenke til kommentar

Ja smerte er veldig individuellt. Men at det gjør mer eller mindre vondt er garantert. Jeg syns det føles som en fin blanding av stikkende, skjærende, kilende og brennende følelse. Noen steder er mer følsomme enn andre. Men ofte blir man egentlig mer positivt overrasket. (hvis man ikke tar på de stedene som er generellt ganske vonde: albu, ribbein, innsiden av overarm, etc.) Det går sikkert veldig bra. Lykke til. Det er helt overkommelig ;)

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar
Tapers har jeg best erfaring med, eller du kan bruke spiraler (coil rings, heter det vel?).

Okay, tapers brukes som hjelpemiddel til selve utvidingen, men det er vel vanlig å bruke et annet smykke etter at taperen(:!:) har gjort jobben sin? Utgjør det noen forskjell hvilken type man bruker?

Endret av Kleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...