Turtlis Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Se denne tatoverte blodåren her da! (Han har også ei på underarma). Tatt fra facebook 'Electric Linda Tattoos'. Endret 10. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
marfant Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kan dekke over med svart da. Ikke hvis det kommer et ansikt akkurat der. Som sakt kunne jeg tenke meg noe av Victoria Francés Hvis du skal dekke den med et Favole-motiv (hennes mest kjente serie) så burde en dyktig tatovør klare å bygge den opp slik at du i hvert fall dekker den. Har falt for denne OT: Den har jeg hengende på veggen på dass . Ser egentlig ikke på det som noe tattoomotiv . Hvorfor ikke? Synes dere andre det? Har andre også som jeg har utrolig lyst på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 noen som kan hjelpe meg å få en tattovering om til elvish?får det ikke til selv og det skal stå manchester united på elvish... litt usikker på hvor jeg skal ha den, men noen som har forslag til hvor det er inn å ha tattoo om dagen? setter stor pris på hjelp:-) Manchester er et stedsnavn, og kan dermed ikke oversettes til alvisk. Unite er erth på Sindarin i hvert fall. Erthad er uniting, men jeg tror ikke det er noen bøyningsform på "erth" som lar den bli "United" for den skal egentlig settes sammen med et annet ord, f.eks. Erthfiren blir "Unite Humans" elns. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ey, Zaroos. Er ikke det hun fra studioet i Ski Oo? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ey, Zaroos. Er ikke det hun fra studioet i Ski Oo? Jo det er det. Personal art tattoo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Vil ikke en kanyle fjerne litt kjøtt? Så hvis man tar et hull på 4mm, så vil et kjøttstykke på 4mm i diameter bli fjerna? Nei, det vil det ikke. Det blir et fint, rent snitt. Samme med de som vil skapellere ørene sine f.eks fra 0 til 8 mm. Ingenting blir fjernet. De lager et snitt, så putter inn smykket. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ey, Zaroos. Er ikke det hun fra studioet i Ski Oo? Meget mulig Jeg fant denne når jeg surfet på facebook.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ahaaa. Var der jeg tok piercing i navelen. Hyggelige folk. Lenke til kommentar
mugg3n Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har hatt snakebites siden 14. des og det ene hullet grodde nesten igjen i dag i løpet av 2-3 timer, måtte ta ut labret'n pga kampsporttrening. Nå får jeg ikke presset stanga gjennom :/ Skal jeg bare prøve å presse gjennom smykket? (Det funket på andre siden av leppa) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Me like, Ida. Fornøyd med den, ja. Skal pimpe opp stjernene jeg har fra før av på tirsdag. Juba, juba. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Som alltid; Jeg krever bilde. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hva betyr femme fatale på norsk ?? er det det FF branding / scaring du har på ryggen og står for ?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) hva betyr femme fatale på norsk ?? er det det FF branding / scaring du har på ryggen og står for ?? Femme fatale er vel "Lethal female" eller "dødelig kvinne", er et slagord for jenter som er klar over at de har makt og er sterke kvinner med ryggrad. FF på ryggen hennes står for fortissimo. EDIT: Nå bare svarte jeg for deg, Penis Trygve, hope you don't mind. x) Endret 10. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Slettet da jeg vil få huden full tenker jeg Endret 10. februar 2008 av kverna Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 oki så totalen er høylytt sterk kvinne (av begge altså ) Lenke til kommentar
slins Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Geez Ida. Den var bare dødsfet. Me want too. Tattoo altså. Ikke samme greia - sLins Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Haha, dette er så faen. Har vore ganske bestemt på det gjenståande av tatoveringa den siste månaden, men i kveld har eg klart å skrive ei heil a4-side med notatar over mulige endringar og ein god bunke nye skisser, samt ca 15 nye fonts å velge mellom. Har fram til i morgon kl. 12 å bestemme meg. Bahbhahbahbbah Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Haha, dette er så faen. Har vore ganske bestemt på det gjenståande av tatoveringa den siste månaden, men i kveld har eg klart å skrive ei heil a4-side med notatar over mulige endringar og ein god bunke nye skisser, samt ca 15 nye fonts å velge mellom. Har fram til i morgon kl. 12 å bestemme meg. Bahbhahbahbbah Høres ikke ut som det blir så mye søvn i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå