Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dekke over med svart da.

Ikke hvis det kommer et ansikt akkurat der.

Som sakt kunne jeg tenke meg noe av Victoria Francés

Hvis du skal dekke den med et Favole-motiv (hennes mest kjente serie) så burde en dyktig tatovør klare å bygge den opp slik at du i hvert fall dekker den.

Har falt for denne :love:

OT: Den har jeg hengende på veggen på dass :p. Ser egentlig ikke på det som noe tattoomotiv :).

Hvorfor ikke? :dontgetit:

Synes dere andre det? :ermm:

Har andre også som jeg har utrolig lyst på.

post-115235-1202607885_thumb.jpg

post-115235-1202607899_thumb.jpg

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg å få en tattovering om til elvish?

får det ikke til selv og det skal stå manchester united på elvish...

litt usikker på hvor jeg skal ha den, men noen som har forslag til hvor det er inn å ha tattoo om dagen?

setter stor pris på hjelp:-)

Manchester er et stedsnavn, og kan dermed ikke oversettes til alvisk. Unite er erth på Sindarin i hvert fall. Erthad er uniting, men jeg tror ikke det er noen bøyningsform på "erth" som lar den bli "United" for den skal egentlig settes sammen med et annet ord, f.eks. Erthfiren blir "Unite Humans" elns.
Lenke til kommentar

Har hatt snakebites siden 14. des og det ene hullet grodde nesten igjen i dag i løpet av 2-3 timer, måtte ta ut labret'n pga kampsporttrening. Nå får jeg ikke presset stanga gjennom :/

Skal jeg bare prøve å presse gjennom smykket?

(Det funket på andre siden av leppa)

Lenke til kommentar
hva betyr femme fatale på norsk ??

er det det FF branding / scaring du har på ryggen og står for ??

Femme fatale er vel "Lethal female" eller "dødelig kvinne", er et slagord for jenter som er klar over at de har makt og er sterke kvinner med ryggrad. FF på ryggen hennes står for fortissimo.

EDIT: Nå bare svarte jeg for deg, Penis Trygve, hope you don't mind. x)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Haha, dette er så faen. Har vore ganske bestemt på det gjenståande av tatoveringa den siste månaden, men i kveld har eg klart å skrive ei heil a4-side med notatar over mulige endringar og ein god bunke nye skisser, samt ca 15 nye fonts å velge mellom. Har fram til i morgon kl. 12 å bestemme meg. Bahbhahbahbbah

Lenke til kommentar
Haha, dette er så faen. Har vore ganske bestemt på det gjenståande av tatoveringa den siste månaden, men i kveld har eg klart å skrive ei heil a4-side med notatar over mulige endringar og ein god bunke nye skisser, samt ca 15 nye fonts å velge mellom. Har fram til i morgon kl. 12 å bestemme meg. Bahbhahbahbbah

Høres ikke ut som det blir så mye søvn i natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...