Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Men hva er vanlig å bruke profesjonelt? Er det forskjell på det som her blir omtalt som nål, og kanyle? En kanyle er jo hul, og vil vel dermed fjerne litt kjøtt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Hule nåler er brukt under piercing. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, det der er vel en kanyle. Konklusjonen er altså at det er det samme Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Piercere bruker en kanyle til å pierce med, enten en enkeltstående eller veneflon. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Vil ikke en kanyle fjerne litt kjøtt? Så hvis man tar et hull på 4mm, så vil et kjøttstykke på 4mm i diameter bli fjerna? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Vil ikke en kanyle fjerne litt kjøtt? Så hvis man tar et hull på 4mm, så vil et kjøttstykke på 4mm i diameter bli fjerna?Ja, og det er vel også store deler av poenget. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Trodde at kjøttet bare ble strekt jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Trodde at kjøttet bare ble strekt jegIkke i et nytt hull. Om man utvider så strekkes det, men et nytt hull så skal vevet skjæres vekk. Appropos utvide: Jeg skal bestille meg tapers opp til atten millimeter og gjøre resten av strekkingen min selv, tenkte jeg. Også heller kjøpe noen billige smykker til de størrelsene jeg ikke skal bruke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Kanyler og venefloner lager bare et halvmåneformet snitt (første halvdel av spissen) som blir elevert (andre halvdel). Dette er nåler som brukes til å sette intravenøs, det hadde jo vært litt dumt om man hadde et 1,6mm stort rundt hull i en blodåre. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Dere er visst ikke helt enige her Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja det blir vel ca. riktig størrelse. Finner ingen studioer i Trondheim som setter store hull, så hvorfor ikke ta saken i egne hender (eller kontorrekvisitter) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja det blir vel ca. riktig størrelse. Finner ingen studioer i Trondheim som setter store hull, så hvorfor ikke ta saken i egne hender (eller kontorrekvisitter) BMEshop selger nåler, ta det med til pierceren din. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Da var jeg tatovert. Max var kjempelei seg for at jeg hadde måtte vente så lenge i går, så jeg fikk tatoveringen billigere. Hurra! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Da var jeg tatovert. Max var kjempelei seg for at jeg hadde måtte vente så lenge i går, så jeg fikk tatoveringen billigere. Hurra! Motivet er? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Da var jeg tatovert. Max var kjempelei seg for at jeg hadde måtte vente så lenge i går, så jeg fikk tatoveringen billigere. Hurra!Jeg krever bilde i det øyeblikket plasten kommer av, tøøøz. x) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Motivet er? femme fatale, et ord på hver arm. Da var jeg tatovert. Max var kjempelei seg for at jeg hadde måtte vente så lenge i går, så jeg fikk tatoveringen billigere. Hurra!Jeg krever bilde i det øyeblikket plasten kommer av, tøøøz. x) Ai ai, captain. Max er forbanna trivelig. "See ya, kid!". Lenke til kommentar
drasdo Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 noen som kan hjelpe meg å få en tattovering om til elvish? får det ikke til selv og det skal stå manchester united på elvish... litt usikker på hvor jeg skal ha den, men noen som har forslag til hvor det er inn å ha tattoo om dagen? setter stor pris på hjelp:-) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 noen som kan hjelpe meg å få en tattovering om til elvish?får det ikke til selv og det skal stå manchester united på elvish... litt usikker på hvor jeg skal ha den, men noen som har forslag til hvor det er inn å ha tattoo om dagen? setter stor pris på hjelp:-) That's cool, yo. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Haha, festlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå