Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Utvidede nesebor med tunneler er forstyrrende oO Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Kan ikke forestille meg at det er no digg å tattovere i hodebunnen... Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Det der så ikke bra ut Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Damn. Utrolig dårlig gjort av han å tvinge andre mennesker til å se på blodbusene hans. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Bart er heftig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Bart er helt sinnsykt heftig! Vurderer det selv! Endret 8. februar 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 hehe må vere litt jævlig og barbere seg Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Jaaaaa, den gode nyheten er at han der ikke kan bli stort styggere. Herregud. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Fikk et litt kjipt førsteinntrykk av Max Tattoo idag. Hadde time klokken ett, og punktlig som jeg er var jeg der da. Fikk beskjed om at han var noe for sent, og ikke kunne noen andre starte på den heller - for de hadde rota vekk skissa mi. Så fikk jeg etter en halvtime beskjed om at han var på vei, men at det kunne ta ca en halv time. Så jeg gikk litt rundt. Kom innom igjen - men ingen max. Klokka 3 kom en annen jente som hadde time da. Vi satt begge å ventet.. Halv fire fikk jeg beskjed om at han ikke kom alikevel - men de kunne sette meg opp klokken 12 på lørdag (idag, altså). Etter å ha ventet i 2,5 pokkers time. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja det var useriøst. Dropp dem og ta pengene ditt ett annet sted. Punktlighet og orden er et must i alle bransjer, også dem som tatoverer. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Jau, jeg hadde nok gjort det ellers. Men de har gjort så utrolig mye bra arbeid, og de sa jeg skulle få avslag ettersom det ble en kjip dag for meg å vente så lenge. Men videre tror jeg kanskje at jeg holder meg til et annet studio. Surrehuer. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Noen som har vært innom Tattooica i Sarpsborg?. Den ene tattoo sjappa i Fredrikstad så litt luguber ut. Endret 9. februar 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Er nål og kanyle det samme på piercingspråk? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Det er en sprøytespiss. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 i dag svir det i brandingen min , tok av all skorpen i går . Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Kan han her som branda seg selv legge ut bilde? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Det er en sprøytespiss. De bruker vel neppe en sprøyte til å pierce med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 En kanyle er ikke en sprøyte, men som hun nevnte en sprøytespiss. Og jo, det kan brukes til å pierce med. Nå er jeg verken piercer eller piercet, men jeg vet om flere som har piercet seg selv med kanyle til fordel for nål. Regner vel med at de fleste foretrekker kanyle. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Kan han her som branda seg selv legge ut bilde? meg du tenker på ?? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=208022 skal se om jeg ikke får lagt ut et nytt bilde i dag . Lenke til kommentar
slins Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 nei, det var en anna som gjorde det på seg selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå