Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ser ut som han tegna med tusjpenn og fylte med en halvtørr sprittusj Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Haha, se så like de tribal-greiene er. Det eneste som skiller de to er proporsjonene, ellers er de like. Stakkars Harald, blir hengt ut på et av verdens største forum. Endret 22. januar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Når du ikke kan tatovere, og legger ut bildene på nett, så får man tåle det. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Usjda... Glad tattovøren jeg skal bruke er kjent for å være veldig flink (vært med på tv2 hjelper deg osv som talsmann for ett ellerannet forbund ) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Usjda... Glad tattovøren jeg skal bruke er kjent for å være veldig flink (vært med på tv2 hjelper deg osv som talsmann for ett ellerannet forbund ) Glenn Jordheim? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Bra studio det med godt rykte.... Pierca brystvorte der for 2 dager siden.... Synes dog det nye studioet ikke er like fint som det gamle... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lokale har heldigvis ikke så mye å si når man skal tattovere seg Har egentlig ikke hørt noe negativt om studioet og de som jobber der, så føler meg ganske så trygg på det stedet.. Hu dama som jobber der lager vistnok sine egne piercinger fordi hun ikke stoler på det som blir inportert (om dette er sant veit jeg ikke, har bare hørt det fra folk som har piercet seg der.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Nåh.. Glenn er da ikke noe særlig å rope hurra for. Han er flink til å fronte studioet i alt tatoverings-relatert i media, og slenge dritt om alle andre, men han lager ikke særlig fantastiske tatoveringer. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tja, de tatoveringene jeg har sett på diverse kompiser/venninder ser egentlig helt ok ut Og bildene i bildegalleriet ser betraktelig bedre ut enn en del andre jeg har sett (tenker da på bildene litt over for eksempel) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Med det mener du han er helt ok, eller at han er dårlig? Var innom tatto-tom noen som har kjennskap til det? Fikk utrolig dårlig inntrykk derfra... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dette burdte vel være ett godt argument for å velge Odins Merke når man skal tattovere seg i Oslo/Akershus Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lokale har heldigvis ikke så mye å si når man skal tattovere seg Har egentlig ikke hørt noe negativt om studioet og de som jobber der, så føler meg ganske så trygg på det stedet.. Hu dama som jobber der lager vistnok sine egne piercinger fordi hun ikke stoler på det som blir inportert (om dette er sant veit jeg ikke, har bare hørt det fra folk som har piercet seg der.) jeg går ut i fra at du prater om smykket nå? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 japp kom vel kansje litt uklart frem, men men... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hun piercet meg for 5 år siden da var de impotert... Var ikke hun som piercet meg nå, men smykkene var hvertfall importert... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Dette burdte vel være ett godt argument for å velge Odins Merke når man skal tattovere seg i Oslo/Akershus Egentlig ikke. Å lage en falsk areola (området rundt brystvorten) er en relativt enkel affære. Finn en farge som matcher kundens andre brystvorte, lag en sirkel, og fyll i. Som sagt, Glenn er veldig flink til å fronte seg selv. Men, jeg har tittet gjennom galleriet på sidene, og mye av det dritet som var der før, er fjernet. Det var ikke langt fra tattooharald-kvalitet. Så, han har nok blitt flinkere siden sist, men det er fremdeles ikke en tatovør jeg ville gått til. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Husk også at det ikke bare er glenn som tatoverer på Odins Ikke det at det er noen unnskyldning (alle burdte jo tross alt være gode) men synes det blir litt feil å bare snakke negativt om Glenn.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er det feil å si at fyren ikke er så flink som han liker å tro han er? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 det jeg mener er at det står ikke hvem som er tatovør under de forskjellige bildene, dvs at det behøver ikke være han som har laget alle... Men samme det.. Hvem ville du anbefalt som tatovør i østlands-området da psilo, siden du er inne i miljøet mener jeg Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Siden han er flink til å snakke dritt om andre bør han vel kunne litt selv... Sånnt må vel bli lett avslørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå