Naboblondina91 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hei Jeg har nettopp tatt en industrial piercing, har hatt den i litt over en uke. Og har renset med klorhexidin 0.5% to ganger daglig slik jeg fikk beskjed om. Men nå ser den skikkelig ekkel ut Ser ut som den har grodd seg fast på midten av stanga mellom de to hullene, har hvertfall et sår der som fester seg i stanga. Det gjør utrolig vondt... Noen som vet noe om dette eller har vært borti det selv? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hm, det høres ut som om du egentlig ikke har et egnet øre til industrial. Om du har en "hump" mellom de to hullene, og smykket ligger i konstant press, vil dette etterhvert gnage seg inn i humpen. Har du muligheter for å legge inn et bilde? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 www.bmezine.com er den eldste og best imo, men du har jo også www.bodymod.org. Finner mye om man bare gidder å google. Hjertelig Trygve! Finfine linker du ga meg. Lenke til kommentar
Naboblondina91 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hm, det høres ut som om du egentlig ikke har et egnet øre til industrial. Om du har en "hump" mellom de to hullene, og smykket ligger i konstant press, vil dette etterhvert gnage seg inn i humpen. Har du muligheter for å legge inn et bilde? Får dessverre ikke tatt bilde, har bare mobil kamera med utrolig dårlig kvalitet... Det ligger nesten konstant press på smykket ja... Men "humpen" er ikke så stor. Jeg må vel ikke ta ut smykket vel? Skal snakke med pierceren som tok den på onsdag, hun er syk og er ikke på jobb før da... Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) -glem det- Endret 5. februar 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Er det noen plass i Stavanger/Rogaland man kan få fjernet tatovering? Vil fjerne denne på bildet. Har sykt lyst å dekke overarm med noe av Victoria Francés Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Er det noen plass i Stavanger/Rogaland man kan få fjernet tatovering?Vil fjerne denne på bildet. Fjerning av tattovering har vel aldri vært kjent for å bli noe bra. Ville heller satsa på å bygd på den Endret 5. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Er det noen plass i Stavanger/Rogaland man kan få fjernet tatovering?Vil fjerne denne på bildet. Fjerning av tattovering har vel aldri vært kjent for å bli noe bra. Ville heller satsa på å bygd på den Er umulig å ta over den. Går ikke an å ta annen farge over svart Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Kan dekke over med svart da. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Kan dekke over med svart da. Ikke hvis det kommer et ansikt akkurat der. Som sakt kunne jeg tenke meg noe av Victoria Francés Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Kan dekke over med svart da. Ikke hvis det kommer et ansikt akkurat der. Som sakt kunne jeg tenke meg noe av Victoria Francés Hvis du skal dekke den med et Favole-motiv (hennes mest kjente serie) så burde en dyktig tatovør klare å bygge den opp slik at du i hvert fall dekker den. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Kan dekke over med svart da. Ikke hvis det kommer et ansikt akkurat der. Som sakt kunne jeg tenke meg noe av Victoria Francés Hvis du skal dekke den med et Favole-motiv (hennes mest kjente serie) så burde en dyktig tatovør klare å bygge den opp slik at du i hvert fall dekker den. Har falt for denne Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som vet hvor man kan finne bilder av en sånn julius caesar-krans? Sånn som er rundt noen fotballlogoer, men den må stoppe halveis sånn at det er åpent på toppen. Har prøvd google men finner ikke dritten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Google images + laurels. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Har funnet en tatovering jeg liker ganske mye den ser sånn Her ut. Siden jeg bare er 18 (blir 19 om 23 dager) ville da bli noen problemer å evt få den oppå hånden min? Kan noen evt, tippe pris? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Tipper et sted mellom fire pils og en pizza. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Huff. Jeg håper virkelig ikke du finner noen som vil tatovere den, den var gresselig stygg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Den var Harry ja! :!: Du får da til en tatovør som ikke er så seriøs da vet du, han fikser sikkert for deg ! Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Fært så supportive dere var da, men fra spøk til revolver...Hva var det som var så "harry" med det designet? Jeg har sett på ett annet design også. Hvis den var like "harry" etc kanskje noen av dere kan vise meg noen ikke er fult så "harry" men har noen likheter. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Ser ut som noe en techno-ninja kunne hatt i arsenalet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå