L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Da har skrekk-scenarioet skjedd. Infeksjon. Det ernå snart en måned siden jeg tok piercing og alt virket helt bra. Den grodde fint som den skulle. Men så på fredag hang den seg fast i et stykke tøy i forbindelse medpåkledning.Jeg merket etterpå at brystvorten var øm og begynte å hovne litt opp. Jeg fortsatte å rense som normalt. Så i dag når jeg skulle rense kom det noe gul gugge og litt blod ut. Etter at dette var ute ble den mindre øm igjen. Jeg renset så god jeg kunne. Ekstra nøye. Det jeg lurer på nå er det at jeg har noe antibiotika liggende. Jeg skulle nemlig vært hos tannlegen å trukket en tann, men det er betent der så tannlegen ville vente til hevelsen var gått ned. Kan dette hjelpe til med betennelsen i piercingen (brystvorte)? Er det noen andre tips dere kan gi meg? Har forøvrig lest det førsteposten sier om infeksjon. Vær så snill å si at jeg dette ikke kommer til å ende opp med at jeg må ta den ut... Endret 4. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 [...] Det ernå snart en måned siden jeg tok piercing for snart en måned siden [..] Ble litt sånn ridende-rytter-til-hest ... Har dessverre ikke noe svar til deg, men måtte bare. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Det er godt mulig å bli kvitt. Mine har vært sinte opptil flere ganger, men nå er de helt fine. Bare fortsett å rense som normalt, to ganger om dagen. Skyll de godt med vann i dusjen slik at de ikke får masse såperester og slikt i seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 *fixed* Det er godt mulig å bli kvitt. Mine har vært sinte opptil flere ganger, men nå er de helt fine. Bare fortsett å rense som normalt, to ganger om dagen. Skyll de godt med vann i dusjen slik at de ikke får masse såperester og slikt i seg. Takk. Var det jeg håpet på. Bare litt skremmende. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Mekka meg branding jeg også nå. Bare en liten en da ^^ Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Skal jobbe på MS Midnatsol. Har ikke lyst til og la piercingen gro igjen, så håper man kan ta den ut om dagen, og inn om kvelden ? eller skal jeg ta den helt ut i den uka, så putte den inn igjen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Har ikke lyst til og la piercingen gro igjen, så håper man kan ta den ut om dagen, og inn om kvelden ? Skal ikke være noe problem det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Å lage branding på seg selv er jo lurt. Håhå! Endret 4. februar 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Å lage branding på seg selv er jo lurt. Gikk da bra det da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Det finnes da de som lager sine egne scarifications og (jfr. en modblog-artikkel som jeg ikke orker å lete frem). Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg syntes nesten det er frekt at folk tror de kan gjøre en like bra jobb som noen som har flere års utdannelse.. edit: leif Endret 4. februar 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg syntes nesten det er frekt at folk tror de kan gjøre en like bedre jobb som noen som har flere års utdannelse.. Det har jeg da ikke sagt. Økonomi-metoden kalles den, blir ikke så bra, høyere risiko, men funker for meg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Å lage branding på seg selv er jo lurt. Gikk da bra det da Bilde? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Bilde? Har ikke noe. Kanskje jeg tar senere en gang Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har peil på om man kan få en slik gul\gull farge? Har helt gul tattovering selv, så ja det går ann. Kunne du ha postet et bilde tror du? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har peil på om man kan få en slik gul\gull farge? Har helt gul tattovering selv, så ja det går ann. Kunne du ha postet et bilde tror du? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9619316 Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har peil på om man kan få en slik gul\gull farge? Har helt gul tattovering selv, så ja det går ann. Kunne du ha postet et bilde tror du? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9619316 Man takker, den var sykt najs Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Å lage branding på seg selv er jo lurt. Håhå! http://modblog.bmezine.com/wp-content/uploads/200708010639-pix1.jpg Han hadde massivt hår under armene! Mulig modification? Btw, sikkert mange av de som i dag har flere års utdannelse som en gang har begynt med seg selv. Endret 4. februar 2008 av flodhest Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Ikke mindre idiotiskt av den grunn. Datt over noen fine sider: http://www.organicjewelry.com/ http://www.oraclebodyjewelry.com/new.htm http://www.kaossoftwear.com/ Og forresten - er det fler enn bare meg herfra som er på IAM? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er der også, men er bare innom en gang i skuddåret. Fint sted i begynnelsen, men det ble for Myspace for min smak for tre-fire år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå