Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Da har skrekk-scenarioet skjedd. Infeksjon. Det ernå snart en måned siden jeg tok piercing og alt virket helt bra. Den grodde fint som den skulle. Men så på fredag hang den seg fast i et stykke tøy i forbindelse medpåkledning.Jeg merket etterpå at brystvorten var øm og begynte å hovne litt opp. Jeg fortsatte å rense som normalt. Så i dag når jeg skulle rense kom det noe gul gugge og litt blod ut. Etter at dette var ute ble den mindre øm igjen. Jeg renset så god jeg kunne. Ekstra nøye.

 

Det jeg lurer på nå er det at jeg har noe antibiotika liggende. Jeg skulle nemlig vært hos tannlegen å trukket en tann, men det er betent der så tannlegen ville vente til hevelsen var gått ned. Kan dette hjelpe til med betennelsen i piercingen (brystvorte)? Er det noen andre tips dere kan gi meg? Har forøvrig lest det førsteposten sier om infeksjon.

 

Vær så snill å si at jeg dette ikke kommer til å ende opp med at jeg må ta den ut...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*fixed*

 

Det er godt mulig å bli kvitt. Mine har vært sinte opptil flere ganger, men nå er de helt fine. Bare fortsett å rense som normalt, to ganger om dagen. Skyll de godt med vann i dusjen slik at de ikke får masse såperester og slikt i seg.

Takk. Var det jeg håpet på. Bare litt skremmende. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...