Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det rett før jeg blir sprø, har utrolig lyst på en tatvering som skal symbolisere sønnen min, og siden han heter Odin så hadde det vært litt stilig å skrive navnet hans med runer eller ett tegn for Odin i den norrøne mytologien men det ser ikke ut til å være så veldig enket å finne, noen som har lignende tatoveringer eller som kan sette meg på rett spor?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Kommer ikke på noe symbol som representerer odin, men du kan jo bruke sleipner som et symbol på odin (det er den åttefotede hesten hans.) Ellers har han bare ett øye, han ofra det ene for å få drikke av klokskapens mjød(husker ikke hva det heter, men man ble vis av mjødet hvertfall.) Også hadde han to ravner, hugin og munin. så om det ikke akkurat er et tegn for han kan du jo bruke noe som knyttes til Odin=)

 

prøv og søke på wikipedia

Lenke til kommentar
Kommer ikke på noe symbol som representerer odin, men du kan jo bruke sleipner som et symbol på odin (det er den åttefotede hesten hans.) Ellers har han bare ett øye, han ofra det ene for å få drikke av klokskapens mjød(husker ikke hva det heter, men man ble vis av mjødet hvertfall.) Også hadde han to ravner, hugin og munin. så om det ikke akkurat er et tegn for han kan du jo bruke noe som knyttes til Odin=)

 

prøv og søke på wikipedia

 

Jeg har også lest at han hadde en ring som heter Draupne men finner ingen bilder eller noe av den. Ellers så er det min første tatovering så har ikke lyst på så voldsomme greier. Man har jo den runen som kalles Ansur http://www.stash.no/livsstil/runer.php kansje det hadde vært nok, også hadde det kansje vært mulig og få med fødselsdatoen hans. Er ikke noe flink til slikt jeg

Lenke til kommentar
Som tatoverer 16-åringer, altså?

Så lenge en har med en foresatt så er det lov.

 

Det er ingen aldersgrense, men det er vel ingen seriøse som tatoverer folk under 18.

 

vet at det er sånn med foresatte, men det jeg spør om er om dere vet om noen steder som er billig i Oslo/Drammens området?

 

Av hele mitt hjerte ønsker jeg deg lykke til med å finne en grisebillig tatovør som tatoverer noen på 16 år :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg skal ha arbeids uke på en plass hvor tydeligvis Piercing i ansiktet var null tolerert.

og min er jo rundt 1 månde nå, går det greit og ta den ut i de timene jeg jobber, og så putte den inn igjen etter arbeidsdagen er over?

 

er sikkert ekstra viktig og rense den da før og etter jeg tar den inn og ut.

Den sitter i øyenbrynet.

Lenke til kommentar

Er litt smålei av mitt nokså kjedelige utseende...

Finnes det en magisk internettside for oss som har lyst til å dekorere kroppen med noe, men veit ikke helt hva.

Har bestemt meg for å få stukket noen små hull i ørene snart, men er på utskikk etter noe litt mer spennende hvis dere skjønner hva jeg mener. ;)

Lenke til kommentar
Er litt smålei av mitt nokså kjedelige utseende...

Finnes det en magisk internettside for oss som har lyst til å dekorere kroppen med noe, men veit ikke helt hva.

Har bestemt meg for å få stukket noen små hull i ørene snart, men er på utskikk etter noe litt mer spennende hvis dere skjønner hva jeg mener. ;)

www.bmezine.com er den eldste og best imo, men du har jo også www.bodymod.org. Finner mye om man bare gidder å google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...