Mato Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 nytt bilde folkens Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 hmm.. branding varer ikke for evig (som tattoes).. gjør det? - sLins Hvorfor skulle det ikke det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Nice, Mato. Den var ganske søt. Lenke til kommentar
Nagatachi Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Poster på vegne av en kompis som er midlertidig bannet fra forumet:) Han heter Arne som betyr ørn/ørnehersker. Han tenker på et ørnemotiv på ryggen hvor vingene er spent helt ut til skuldrene. Tatoveringen skal inneholde teksten "Strong and free" i latin, siden dette representerer han på en måte. Litt vanskelig å forklare Han har mekket og sett litt på disse motivene, og lurer litt på priser, samt eventuelle forslag til lignende motiver:) (Vingene på den første må tegnes om for å passe på ryggen) Håper noen kan komme med tips og anbefalinger, samt prisantydning Endret 1. februar 2008 av Nagatachi Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 hmm.. branding varer ikke for evig (som tattoes).. gjør det? - sLins det blir jo et arr , og arr forsvinner som regel ikke magisk Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 hmm.. jo, men de er vel kanskje ikke like synlig.. - sLins Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 nei det er det jo ikke . Btw skal du ikke kjenne meg i igjen på bildet:p Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Lite snitt, ikke noe vev fjernes. Fjerning av vev er stort sett forbeholdt brusk, hvor det er temmelig vanskelig å utvide. 6mm skulle gå helt fint i første omgang, ja.Jeg får søke litt i tråden etter anbefalte piercingsteder i Oslo da, (med mindre noen har lyst å spare meg litt "arbeid" ) Men førstegangssmykket bør være en tunnel med sånne gummistoppere, sånn at hullet kan få luft, om jeg har forstått det riktig? Kjekt å slippe å ha både 3,4,5, og 6mm-smykker med et lite snitt da. Noe mer bry med skalpell-snitt (lengre grotid, mer stell, større sjanse for verk e.l.)? Det gjør vel kanskje litt mer vondt, men det bør ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 PinPoint piercing-studio er vel stort sett et sted folk anbefaler, om jeg ikke er på bærtur. Midt i sentrum er det og. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Takk for anbefalingen. Takk til psilo og, for god info. Spørs vel om jeg bør være fornuftig og vente til lønning i februar. Skal i hvert fall vente til pappa m. kone har flyttet, så de får høre det en stund før de ser den. Endret 1. februar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Branding er kjempekult! Mye finere enn alle tatoveringer som er tatt fra galleriet til den lokale tatoveringssjappa. Var kjempefin den på forrige side her! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 NgZ: Faktisk er det kortere grotid på et skalpellsnitt. (: Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Fint å få klarnet opp i dette. Da går jeg for skalpell. Er det vanlig at piercere kan bruke det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg vet faktisk ikke hvor vanlig det er, men jeg vil tro det varierer fra piercer til piercer, som det meste annet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 PinPoint piercing-studio er vel stort sett et sted folk anbefaler, om jeg ikke er på bærtur. Midt i sentrum er det og. Christiane er fabelaktig. Gjør alt hos hun. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jasså, er det Brading de kaller det? På hestespråk heter det brennmerke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 På "hestespråk" er det vel "vrinsk", som alt annet. Om du tenker på "norsk", så er det brennmerking, ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Da var time til tatovering bestilt. Fredag klokken 1. Ettersom jeg ikke er helt ferdig med idéen til leggene, starter jeg heller på armene. Skal ha "femme fatale" på armene (over albuene på underarmene). Et ord på hver arm. Det blir fett. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Syns du heller skal gå for "niger lover". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Syns du heller skal gå for "niger lover". Fått en del andre rare forslag også, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå