Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poster på vegne av en kompis som er midlertidig bannet fra forumet:)

 

Han heter Arne som betyr ørn/ørnehersker. Han tenker på et ørnemotiv på ryggen hvor vingene er spent helt ut til skuldrene. Tatoveringen skal inneholde teksten "Strong and free" i latin, siden dette representerer han på en måte. Litt vanskelig å forklare :p

 

Han har mekket og sett litt på disse motivene, og lurer litt på priser, samt eventuelle forslag til lignende motiver:) (Vingene på den første må tegnes om for å passe på ryggen)

 

Håper noen kan komme med tips og anbefalinger, samt prisantydning :)

post-149673-1201901142_thumb.jpg

post-149673-1201901177_thumb.jpg

Endret av Nagatachi
Lenke til kommentar
Lite snitt, ikke noe vev fjernes. Fjerning av vev er stort sett forbeholdt brusk, hvor det er temmelig vanskelig å utvide. 6mm skulle gå helt fint i første omgang, ja.
Jeg får søke litt i tråden etter anbefalte piercingsteder i Oslo da, (med mindre noen har lyst å spare meg litt "arbeid" :whistle: ) Men førstegangssmykket bør være en tunnel med sånne gummistoppere, sånn at hullet kan få luft, om jeg har forstått det riktig? Kjekt å slippe å ha både 3,4,5, og 6mm-smykker med et lite snitt da. Noe mer bry med skalpell-snitt (lengre grotid, mer stell, større sjanse for verk e.l.)? Det gjør vel kanskje litt mer vondt, men det bør ikke bli noe problem.
Lenke til kommentar

Takk for anbefalingen.

Takk til psilo og, for god info.

Spørs vel om jeg bør være fornuftig og vente til lønning i februar. Skal i hvert fall vente til pappa m. kone har flyttet, så de får høre det en stund før de ser den. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...