slins Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 uhm.. jo det ser vel ut som den life/death.. ikke sjans om jeg klarte å lese det der i alle fall.... den så bare rotete ut.. Ser ut som det at arbeidet er så dårlig er meget i skylden av at den er helt uleselig dog.. - sLins Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg begynner ofte med 5mm, enten med nål eller skalpell. Skalpell er absolutt å foretrekke, siden snittflatene blir mye renere og gror litt fortere.Krymper hullet av seg selv da, når man slutter å gå med smykke i det? Mja, vi pleier å si at man er trygg opp til 8-10mm, etter det blir det vanskelig. Hull som er tatt med skalpell krymper for øvrig mye lettere enn pistolhull som er strukket opp over tid. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Om et par uker skal jeg skjære flippene til 32 mm, men slipper å fjerne noe hud. Hun skulle lage et par snitt oppover, sånn sett kan jeg beholde hullene på 6 mm som ble tatt med skalpell. Dersom jeg en dag ikke vil ha de lenger kan jeg jo sy de. Da blir de tilnærmet normale. *sikle* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mja, vi pleier å si at man er trygg opp til 8-10mm, etter det blir det vanskelig. Hull som er tatt med skalpell krymper for øvrig mye lettere enn pistolhull som er strukket opp over tid.Hvordan foregår det med skalpell da? (Regner med man ikke bare kan skjære ut et hull på 5mm?) Om jeg har lyst på 6mm tunneler, vil det være mulig å begynne direkte med det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Shit, de var pene, Ida. Har de dem i litt mindre størrelser og? (Tenker 18mm? ) De var bare. Woah. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Shit, de var pene, Ida. Har de dem i litt mindre størrelser og? (Tenker 18mm? )De var bare. Woah. Han fyren lager custom made smykker, så du får de akkurat som du vil =) http://www.onetribe.nu/ Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 woha. ja de var virkelig sinnsyk kule. nesten så jeg kunne tenkt meg å gå helt til 10mm for å få slike selv ( regner med det er minste størrelsen man må ha for å kunne få til noe slikt . ) Dog, hvem vet. Kan jo hende jeg ender opp der en gang anyway. - sLins Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er ikke lett å stoppe når man først har starta. Jeg skulle "bare ha 12 mm" i starten. Mer fine smykker: Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hehe. jeg har vel sagt ca. 3-4-5-6 mm, max 8 mm, absolutt max 10 mm - sLins Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Så skalpell er et bedre valg enn nål dersom man av en eller annen grunn har lyst på vanlige ører igjen? Fjerner man 4mm kjøtt når man skal ha i 4mm plugger? Hva er den beste fremgangsmåten for meg når jeg skal ha 4mm til slutt, og kanskje må ta dem ut pga fremtidig jobb? Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 4mm plugger tror jeg de fleste arbeidsgivere kan tåle.. Dessuten blir piercinger mer og mer akseptert. men det kommer selvsagt an på type jobb da Jeg har skjønt at mange av mine kollegaer er blitt mer og mer nysgjerrig på disse piercingene mine. Det morsomste var vel på julebordet, da de begynte å spørre div. spørsmål om tungepiercingen min. Jeg holdt på daue av latter Menn i midten av 40 årene synes nok tungepiercing er mer kinky enn de egentlig vil innrømme Dog, det kan være de gjør forskjell på jenter og gutter der Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kommer litt an på jobben tenker jeg. Jeg skal ta en utdanning med fare for en del dress og møter. Dessuten vil jeg legge inn en sikkerhet i tilfelle jeg forandrer stil/personlighet om 30 år Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 vel, jeg er i it-bransjen der kan det jo være litt dress til tider, og jeg må se noenlunde representabel ut, siden jeg blir sendt ut til kunder. dog, har jeg etterhvert funnet ut, at folk henger seg ikke så mye opp i piercinger, nå som jeg er blond. De var mye mer skeptiske når jeg hadde mørkebrunt/svart hår. Konklusjon: Det er ikke et problem med piercinger, så lenge du ser representabel ut (hår/klær) ellers - sLins Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Så skalpell er et bedre valg enn nål dersom man av en eller annen grunn har lyst på vanlige ører igjen? Fjerner man 4mm kjøtt når man skal ha i 4mm plugger? Hva er den beste fremgangsmåten for meg når jeg skal ha 4mm til slutt, og kanskje må ta dem ut pga fremtidig jobb? Til 4 mm skjærer hun/han sannsynligvis et lite snitt. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Da gjenstår det kun å finne noen som utfører dette i Trondheim Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan foregår det med skalpell da? (Regner med man ikke bare kan skjære ut et hull på 5mm?) Om jeg har lyst på 6mm tunneler, vil det være mulig å begynne direkte med det? Lite snitt, ikke noe vev fjernes. Fjerning av vev er stort sett forbeholdt brusk, hvor det er temmelig vanskelig å utvide. 6mm skulle gå helt fint i første omgang, ja. Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva med leading light? trodde de holdt til i trondheim. Vet ikke noe om de dog. - sLins Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 da var jeg brandet , var langt fra så smertefylt som jeg trodde det skulle være . klart det var langt fra smertefritt , men det var kjapt, noe som sikkert gjorde det lettere . ikke det beste bildet , men skal se om jeg ikke tar noen nye når jeg tar av plasten . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nice! Må si at jeg liker branding bedre enn mange av de harrytattisene som "alle" har. Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hmm.. branding varer ikke for evig (som tattoes).. gjør det? - sLins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå