Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Du finner andre som er kulere enn den der.. Dessuten er det vel en god del som har en slik? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Er Mr. Horsepower ja. Ville nok gjort den litt mer "spennende" enn bildet over, ved å legge til litt småpynt som rutete flagg etc. Synes sigaren er et viktig element, så det blir enten med sigar eller en helt annen tattovering. Kanskje litt småharry, men synes den er grusomt kul - i tillegg til at det er et klassisk "old-school"-motiv. Blir det ikke denne, så blir det en annen som er minst like harry (har òg vurdert flammer fra håndleddet nedover underarmen). Har bare sett én person med lik, så føler ikke at det blir noe "piggtråd rundt armen, old-english-skrift på underarmen, tribal på korsryggen"-ting. Originalen: Endret 30. januar 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 jeg har btw time på fredag til branding , har litt sommerfugler i magen ... Hva slags motiv skal du ha egentlig? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg var nettopp innom Tattoo World i Trondheim. Der sa de at jeg må starte på 2mm, og gå med ring i to måneder før jeg begynner med tuneller Ikke faen om jeg går med ringer i øreflippene! Er det ikke mulig å starte med tuneller? Selvfølgelig ikke de største i skuffen, men bare noen små? Lenke til kommentar
slins Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Nå vet ikke jeg hva som er årsaken til uttalelsen hannes, men dette er det eneste stedet jeg har sett plugger på 2mm. (Antar at om det er tunneller eller plugger er ikke så viktig.. bare det ikke er ring ) http://crazy-factory.com/ - sLins Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har sett 2mm på diverse nettbutikker, men grunnen var at hullet fikk luft med ring Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 jeg har btw time på fredag til branding , har litt sommerfugler i magen ... Hva slags motiv skal du ha egentlig? vell totalt uorginalt , stjerne , på venstre skulder blad , regner med jeg tar en til på andre siden etter hvert . men siden det er første branding så vil jeg ikke gå inn på noe komplisert og stort heller , hvis jeg mot formodning skulle plinge ut . Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Penis trygve.. Hvor vondt var branding? Var det helt jævlig!!!111!? Eller bare vondt.. Skala fra 1-10 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 en kompis av meg som har en del brandinger synes ikke det var så ille , men han er dog litt mer body modder en meg . Lenke til kommentar
slins Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 jeg har fått inntrykk av at hu syntes det var helt jævlig - sLins Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 da får jeg late som jeg er tøffere da , som den tøfelhelten jeg er har akkurat vasket huset , fint og rent gitt , dama kommer til og bli så glad nå . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 jeg har fått inntrykk av at hu syntes det var helt jævlig - sLins Korrekt. Vanskelig å sette en "karakter" på det, men branding gjør jeg sannsynligvis ikke i morgen igjen for å si det slik. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Er det vanlig å måtte begynne med ringer når man egentlig skal ha tunneler? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvis pierceren ikke kan/vil bruke større nåler eller skalpeller, ja. Selvfølgelig er det avhengig av øreflippen din, men det er en smal sak å sette en 5-8mm tunnel i som første smykke. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Hun kunne forsåvidt fikse 3 mm, men sa det gjorde vondt fordi da måtte hun utvide. Og hun sa også at de brukte ringer fordi da får såret luft. Optimalt hadde jeg gjerne starta rett på 4 mm. Kan dette taes med nål? Er skeptisk til skalpell. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg begynner ofte med 5mm, enten med nål eller skalpell. Skalpell er absolutt å foretrekke, siden snittflatene blir mye renere og gror litt fortere. Det går fint an å bruke rette tuber til å begynne med, jeg har en type som er litt lengre enn vanlig. Rett etter hullet er tatt, ligger o-ringene tett inntil såret og begrenser blødningen litt. Etter en dag eller to trekkes o-ringene litt ut, slik at såret får luft og kan renses uten problemer. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Tydelig at det er forskjell på hvor mye peiling piercere har. Skulle gjerne gått til noen som vet godt hva de driver med, og også er flinke til å forklare meg det. Veit du om noen dyktige i Trondheim? Endret 1. februar 2008 av Kleif Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg begynner ofte med 5mm, enten med nål eller skalpell. Skalpell er absolutt å foretrekke, siden snittflatene blir mye renere og gror litt fortere.Krymper hullet av seg selv da, når man slutter å gå med smykke i det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Har det ikke vært snakk om denne i tråden? Dårlig arbeid på denne. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Den var ikke akkurat pen, nei. Og jeg synes det står "Hilfe" selv når den er godt utført, så jeg ser ingen grunn til å ta den. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå