Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Mja. kommer an på hvor mye du tar vil jeg si. Når jeg tok rosene mine, så ble det passe ømt og sårt etter en stund. Men synes det er når de tørker bort blodet som er mest uncomfy egnetlig. Spesielt når det blir sånn småseigt etterhvert.

 

Men smerte er jo varierende fra person til person. Dog, jeg kommer nok til å ta flere tattoveringer likevel. Og jeg er egentlig litt pinglete. Jeg blir dårlig i beina bare folk snakker om blodprøver og sprøyter :p

 

Tattoveringer og piercinger går bra dog :p

 

- sLins

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For øvrig holder jeg på å bli gal for tiden. Jeg har så vanvittig lyst på en Muse tattovering (band logo) et sted, men jeg føler at jeg virkelig ikke bør gjøre det. Selv om jeg har vært glad i bandet siden 2001, så får jeg en feeling av at jeg virkelig bør tenke gjennom dette. Evt. at det ikke er så smart. Dette blir en slik plaget at det nesten føles som å være ulykkelig forelsket. Jeg håper disse tankene snart kan roe seg.

 

Jeg hadde en god ide basert på en sang fra bandet, som skulle vært over halve ryggen, men jeg har forsøkt å roe meg med at jeg bør avvente det en del år. Evt. tenkes mer igjennom. Er litt skummelt å gi seg i kast med hele ryggen..

 

Jeg har dog fått vist frem rosene mine på en del fester i det siste og fått masse skryt :D Det er gøy :D

 

- sLins

Lenke til kommentar

Jo, men hva skal jeg si... jeg har litt kalde føtter for ideen på ryggen. Egentlig mest fordi jeg føler må ta hensyn til min omverden. Min mor vet jo enda ikke om rosene. Og min mann vil nok mest sannsynlig ikke klare å svelge ideen. Og jeg tror jeg må tenke gjennom en slik stor tattovering i minst 5 år... (bør i alle fall)

 

Men jeg har lyst på Muse tattovering nå, nå, NÅ :p

(I've lost my head)

 

Jeg har evt. vurdert å fortsette med litt flere roser nedover. Og få kuttet noen av strekene slik at det står 'Muse' inni der. Men agh. Jeg vet ikke. Jeg må få renset huet mitt. Få tak i noe klorhexidin så jeg kan bli kvitt alle disse tankene før huet mitt sprenges.

 

- sLins

Lenke til kommentar
Har gått til annskaffelse av tattovering, og så har enkelte folk begynt å "skremme" med at det er værre enn å bore hos tannlegen uten bedøvelse

 

Så er nok ikke like "tøff" som mange andre her er

 

Du har tatt den, eller du skal gå til anskaffelse? Uansett, det gjør ikke særlig vondt. Jeg ble overraska over hvor lite vondt det gjorde

 

 

Har bestillt time den 22feb, funnet motiv og alt ;)

Lenke til kommentar

Ja, etter min erfaring er boring uten bedøvelse ufattelig mye mer smerte. Da er tatovering behagelig i forhold. Kommer kanskje litt an på plasseringen, men kan ikke tenke meg at det kan overgå boring.

 

Edit: Høres ut som den kremen bare vil gjøre det verre

Endret av Kleif
Lenke til kommentar

Hvis man har lyst å få utarbeidet en skisse til en tattovering, hva skal man egentlig gjøre? Å snakke med en tattovør er vel det vanligste, men jeg regner ikke med å ta den på en del år enda. Jeg har bare lyst å få vite hva som kan være mulig.

 

Ser forresten for meg treskjegg fra lotr med pippin i toppen av trekronen, innrammet/omgitt av enten skogsbakgrunn eller noe annet med flere elementer fra boken. (Eller filmen, som er kan være grei å hente utseende fra, kanskje). Dette skal da helst være plassert på en overarm og dekke mesteparten/hele av denne. Ser liksom ikke for meg at en tattovør gidder å bruke mye tid på dette gratis fordi jeg har lyst til å se hvordan det kan bli.

Lenke til kommentar
Jo, men hva skal jeg si... jeg har litt kalde føtter for ideen på ryggen. Egentlig mest fordi jeg føler må ta hensyn til min omverden. Min mor vet jo enda ikke om rosene. Og min mann vil nok mest sannsynlig ikke klare å svelge ideen. Og jeg tror jeg må tenke gjennom en slik stor tattovering i minst 5 år... (bør i alle fall)

 

Men jeg har lyst på Muse tattovering nå, nå, NÅ :p

(I've lost my head)

 

Jeg har evt. vurdert å fortsette med litt flere roser nedover. Og få kuttet noen av strekene slik at det står 'Muse' inni der. Men agh. Jeg vet ikke. Jeg må få renset huet mitt. Få tak i noe klorhexidin så jeg kan bli kvitt alle disse tankene før huet mitt sprenges.

 

- sLins

 

 

tror da han mannen din fint kan leve med at du har tattis på ryggen ;)

 

 

 

jeg har btw time på fredag til branding , har litt sommerfugler i magen ...

Lenke til kommentar

Vell, det spiller jo egentlig ingen rolle hva jeg synes, men siden du spør, jeg føler den er litt småharry.. mulig fordi jeg har sett den så mange ganger før, eller jeg liker ikke når 'figurer' blir tatt ut av sin egentlig setting, hvis du skjønner.

 

Men sikkert bare meg som er rar...

 

- sLins

Lenke til kommentar
Nå er jo det Mr. Horsepower, ikke Donald eller Hakke Hakkespett. Klassisk motorfantast-motiv.

 

Jeg var ikke helt sikker, men jeg innbilte meg det var en slik bakgrunn. Dog, er det jo også helt naturlig at den faller litt inn under 'småharry'. Motorfantaster er litt småharry :)

 

Og siden jeg har lyst å ta motorsykkellappen en dag, så kan jeg sikkert ende opp med å bli det selv :)

 

- sLins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...