theoriginalAidskake Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Blir vel nummer tre i leppen rundtom vinterferietid når stipendet dumper ned på konto. Eller når jeg orker å stikke innom postbanken og ta ut pengene derfra. Det hadde vært kjekt å endelig bli symmetrisk. Jadda! har planer om og ta en branding etter hvert , en enkel stjerne ( jada vet det ikke er så veldig kreativt ) på venstre skulder/ rygg er bare og få dillet seg til og bestille time Gru deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Og så er det bare å fylle på resten av meg etterhvert. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Blir vel nummer tre i leppen rundtom vinterferietid når stipendet dumper ned på konto. Eller når jeg orker å stikke innom postbanken og ta ut pengene derfra. Det hadde vært kjekt å endelig bli symmetrisk. Jadda! har planer om og ta en branding etter hvert , en enkel stjerne ( jada vet det ikke er så veldig kreativt ) på venstre skulder/ rygg er bare og få dillet seg til og bestille time Gru deg. nei hadde ikke tenkt og grue meg så veldig Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Blir ny tatto på meg iløpet av februar, må bare få stipendet mitt først Skal ta en over den fuglen jeg har på leggen. Er en jeg har designet selv, så blir gøy å få noe mere blekk på kroppen kjører kun svart tenker jeg.. Noen andre som har tattoo planer? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Blir ny tatto på meg iløpet av februar, må bare få stipendet mitt førstSkal ta en over den fuglen jeg har på leggen. Er en jeg har designet selv, så blir gøy å få noe mere blekk på kroppen kjører kun svart tenker jeg.. Noen andre som har tattoo planer? Har jo planer om noe på bakleggene mine, men det kommer med litt tid og penger. Flytter ut til høsten, så plutselig måtte jeg spare penger. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Har jo planer om noe på bakleggene mine, men det kommer med litt tid og penger. Flytter ut til høsten, så plutselig måtte jeg spare penger. Mitt stipend kommer veldig forsinket, og må ta av mat-fondet for å få råd til ny tattoo.. Er ikke billig å ikke bo hjemme.. Heldigvis kom pappa med en kasse øl, og fylte opp kjøleskapet før helgen.. Så da blir det ny tattoo Får vi se noe skisse på det du har tenkt til å ha på leggen eller? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Like før ny tatovering her også.. Har sånn ca funnet ut hva jeg skal ha. Sitter å tegner så smått jeg vil endre før jeg stikker innom tattoosjappa Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Får vi se noe skisse på det du har tenkt til å ha på leggen eller? Det får dere når jeg får liv i kameraet mitt, eller gidder å koble i scanneren. =P Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Åhåhåhåhåhåhåh Tenkte på en slik på innsiden av underarmen før, vurderer det egentlig enda da ... Endret 28. januar 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Facial pulling: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 eh.. hva er vitsen med det der egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Ny form fo ansiktsløfting. Lenke til kommentar
Nagatachi Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet cirka pris på denne i rundt 15x10cm? Skal være på venstre brystkasse. Noen som har forslag til andre plasseringer? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Hva står "HHJFE" for? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 LIFE flip it: DEATH Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Hva står "HHJFE" for? Det er ett ambigram der det står life den ene veien og death den andre, en av mange "unike" tattoveringer. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Måtte legge mye godvilje til for å se det, men "okå" ... Hvorfor ikke bare skrive "Life" med skikkelige bokstaver, hvis det betyr så utrolig mye for deg - i stedet for et ambigram som betyr noe annet når du står på hendene? Lenke til kommentar
Nagatachi Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Spurte om pris Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sikkert spørt om hundre ganger før: Men finnes det noen gode tattis-steder i Trondheim? Vurderer å tatovere denne på overarmen: Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sikkert spørt om hundre ganger før: Men finnes det noen gode tattis-steder i Trondheim? Henger meg på og spør om et bra piercingstudio. Skal ha tunneler i ørene. Blir det særlig forskjell på resultatet utifra hvor en går? Erfaringer med tattoo world? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå