theoriginalAidskake Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Må også være rimelig upraktisk å skifte genser Han sover uten smykker hvertfall. Det må jeg gjøre i blant også, selvom jeg har bittesmå i forhold til han. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 *snip* Betennelse? Det skal vel litt mer enn kulde til. Mine blir sinte, men bruker man organiske plugger er mye gjort. Tror ikke han har plass til så mye mer. Vet ikke om han har strukket noe mer siden Modify ble filmet, men jeg skal prøve å sjekke det ut. Var på Modblog her for ikke veldig lenge siden, en/ei som hadde fått en stygg betennelse i øreflippen på grunn av kulde.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ser ikke det bra rart ut hvis han ikke har den ringen i? Ser det ikke bra rart ut med ringen i? Jo det også, men jeg tror det ser enda rarere ut uten Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Var på Modblog her for ikke veldig lenge siden, en/ei som hadde fått en stygg betennelse i øreflippen på grunn av kulde.. Hm. Da lærte jeg noe nytt. ELSKPELSK! <3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Mye fine implants. Lenke til kommentar
slins Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tjah, definitivt mye bedre enn andre typer implentater - sLins Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ELSKPELSK! <3 Den var stilig!! Jeg har kjempe lyst på noe lignende på låret :D Jeg syns å tattovere korsryggen var intens smerte enkelte plasser. Men jeg kom meg igjennom det Hvordan er det å ta på låret? Det er jo mere kjøtt der, enn ryggen. Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Flaut å spørre om men. Har en septum. Er rundt 4-5 måneder gammel nå. De siste to månedene (?) har den lukta litt. Snurrer jeg på den lukter det ganske stramt på en måte. Litt ekkelt. Hva kommer det av? Har prøvd å rense 2 ganger daglig en periode med sterilt saltvann men det ble ikke bedre. Har ikke studio i nærheten, så blir vanskelig å besøke piercer der og spørre (4 timer unna). Har ikke strekt den, men derimot dratt litt i den selv, og den har blitt revet i et par ganger(uhell pga klemming osv ) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ingen som har noen planer da? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tenkte jeg skulle ta meg to helixpiercinger (det er det det heter ikkesant?) når jeg får lønning neste uke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 I samme øre, eller? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Var det jeg tenkte ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Blir sikkert fint. Eneste som er kjipt med å ta to piercinger i øret samme dag, er at piercing nummer to stort sett blir tre ganger vondere, fordi øret blir så ømt. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jaha ja. O..O Jaja shit au, jeg er diabetiker, jeg er vant til å stikke nåler i meg selv Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ingen som har noen planer da? Altså. Mange. Så snart jeg kan forsørge meg selv. =D (Min mor kutter all økonomisk støtte dersom jeg bruker penger på å hulle eller blekke meg selv). Snakebit, bridge, to center-piercinger i tungen, jeg tenker på to i hvert øyenbryn, to i nesen og en medusa. Usikker, tho. Så vil jeg blekke en liten figur i nakken, og to speilvendte figurer, ikke helt sikker på hvordan de figurene skal være, tho. Men de to skal i nesten samme plassering som dine, om jeg ikke husker feil om hvor dine søte små er. =P Tror det var alt jeg har fått fast, til nå. Selv om jeg tenker på å blekke inn noen ord og setninger her og der. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Blir vel nummer tre i leppen rundtom vinterferietid når stipendet dumper ned på konto. Eller når jeg orker å stikke innom postbanken og ta ut pengene derfra. Det hadde vært kjekt å endelig bli symmetrisk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 har planer om og ta en branding etter hvert , en enkel stjerne ( jada vet det ikke er så veldig kreativt ) på venstre skulder/ rygg er bare og få dillet seg til og bestille time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå