Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

Betennelse? Det skal vel litt mer enn kulde til. Mine blir sinte, men bruker man organiske plugger er mye gjort.

 

Tror ikke han har plass til så mye mer. Vet ikke om han har strukket noe mer siden Modify ble filmet, men jeg skal prøve å sjekke det ut.

 

Var på Modblog her for ikke veldig lenge siden, en/ei som hadde fått en stygg betennelse i øreflippen på grunn av kulde..

Lenke til kommentar

Flaut å spørre om men.

Har en septum. Er rundt 4-5 måneder gammel nå.

De siste to månedene (?) har den lukta litt. Snurrer jeg på den lukter det ganske stramt på en måte. Litt ekkelt.

Hva kommer det av?

Har prøvd å rense 2 ganger daglig en periode med sterilt saltvann men det ble ikke bedre. Har ikke studio i nærheten, så blir vanskelig å besøke piercer der og spørre (4 timer unna).

Har ikke strekt den, men derimot dratt litt i den selv, og den har blitt revet i et par ganger(uhell pga klemming osv :p)

Lenke til kommentar
Ingen som har noen planer da? :)

Altså. Mange. Så snart jeg kan forsørge meg selv. =D

(Min mor kutter all økonomisk støtte dersom jeg bruker penger på å hulle eller blekke meg selv).

Snakebit, bridge, to center-piercinger i tungen, jeg tenker på to i hvert øyenbryn, to i nesen og en medusa. Usikker, tho. Så vil jeg blekke en liten figur i nakken, og to speilvendte figurer, ikke helt sikker på hvordan de figurene skal være, tho. Men de to skal i nesten samme plassering som dine, om jeg ikke husker feil om hvor dine søte små er. =P

 

Tror det var alt jeg har fått fast, til nå. Selv om jeg tenker på å blekke inn noen ord og setninger her og der. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...