Arne_F Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Men i værste fall kan "klumpen" fjernes med enten operasjon eller en eller annen form for olje... Ikkesant? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Oj, nå fikk jeg plutselig lyst til å ta piercing Var det sånn Trond fikk? Han måtte vel skjære dem bort så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Oj, nå fikk jeg plutselig lyst til å ta piercing I går kveld satt jeg masse og prøvde å finne smykker osv som kunne passe der jeg vil ha piercing. Huff, det kunne høres litt småkinky ut. Jeg vil ha piercing i øret, liek this one: (takk for lånet av bildet Jørgen) Endret 22. januar 2005 av sluffy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Skal jeg ta piercing så blir det i navlen, men etter at jeg så de namme dingsene som kunne komme (spesielt på asiater O_O) så fikk jeg ikke så lyst Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Skal jeg ta piercing så blir det i navlen, men etter at jeg så de namme dingsene som kunne komme (spesielt på asiater O_O) så fikk jeg ikke så lyst Namme dingser?? Hva er det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Var det sånn Trond fikk? Han måtte vel skjære dem bort så vidt jeg husker. Det var det, ja. Men, som sagt, det er svært få det egentlig skjer med. I løpet av de årene jeg har holdt på, kan jeg telle alle tilfellene på to hender (med et par amputerte fingre). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Skal jeg ta piercing så blir det i navlen, men etter at jeg så de namme dingsene som kunne komme (spesielt på asiater O_O) så fikk jeg ikke så lyst Piercing i navlen er flott på jenter. Psilocybe passer sikkert ekstra godt på om du velger å ta en Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Woohoo! Tattoo-Harald har oppdatert bildegalleriet sitt. http://www.tattooharald.com/bildene.htm Grøss og gru. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kun en der som var brukende, og det var en stor tribal på ryggen til en. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Flere av de så jo ut som de var tegnet på med penn, det kan ikke være riktig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Åhoy, der var det mye fælt.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hah, det er jo samme kvalitet som jeg tegner når jeg tegner på meg selv :-P Den her var "litt" skev. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Å herre min geitost Stakkars folk... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Vet noen sånn ca hvor mye det koster å fjerne keloid? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Vet noen sånn ca hvor mye det koster å fjerne keloid? Tja.. det koster ikke så mye. Fastlegen din fjerner dem med et enkelt inngrep. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Skal jeg ta piercing så blir det i navlen, men etter at jeg så de namme dingsene som kunne komme (spesielt på asiater O_O) så fikk jeg ikke så lyst Namme dingser?? Hva er det? Hva er namme dingser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Denne var litt kul da: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Skal jeg ta piercing så blir det i navlen, men etter at jeg så de namme dingsene som kunne komme (spesielt på asiater O_O) så fikk jeg ikke så lyst Namme dingser?? Hva er det? Hva er namme dingser? Tror hun mente de ekle klumpene man kunne få. Kommentar til Tattoo-Harald: UFF! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 http://www.tattooharald.com/bildene_files/...rr%20(web)3.jpg Fy faen. At mannen får lov å tatovere...helt utrolig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) wh1te: pass deg nå. Forrige gang vi hotlinket bilder fra tattooharald.com, kom webmasteren inn, opprettet en ny bruker, og mente at dette var knakende bra arbeid. Jeg syns fremdeles denne vikingen tar kaken. Helt utrolig dårlig. Endret 22. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå