Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da venter du til du vet hva du eventuelt vil ha. halvhjertede tatoveringer er noldus2k.

 

Jeg har hatt i hodet i 2 år nå hva jeg skal ha av tatoveringer. Jeg har vært veldig redd for og angre på det, men sånn foreløpig har jeg tatt Heartagrammet til HIM på venstre håndledd og det ble awesome!

 

Jeg har også bestemt meg for og skrive "Supremacy" på høyre arm, og ovenfor heartagrammet skal jeg ha Hat og Død i kanjier.

Lenke til kommentar
Har lest gjennom piercingdelen i førsteposten, men fant ikke noe om det jeg lurer på, så spør jeg.

 

Jeg tok piercing i leppa i oktober ( 2 eller 9 tror jeg) og har et labretsmykke i, har ikke bytta enda og jeg tror den er grod, den vesker ikke lenger, bare litt i blandt.

Men på innsiden av leppa, under der bakplata er ble det en slags hevelse. Først så var det bare en sån slags grop etter smykket (det sa de på piercingstudioet at det skulle være), men så ble det en slags opphøying under gropa. Den gikk bort ettehvert, men nå har det blitt sån igjen, og i tilleg så ligger den rundt plata, på ene sida, det gjør ikke vondt, men det er irriterende og pircingen henger litt igjen når jeg smiler siden den stinner så langt inn mot tennene.

 

Noen som vet hvorfor det blir sån, og hva jeg kan gjøre med det. Vet jeg ikke er så veeldig flink til å forklare men håper noen skjønte det. kan ta bilde av det hvis ikke, men det ser litt ekkelt ut:P

 

på forhånd takk for all hjelp=)

 

Jeg vet ikke hvorfor det er blitt sånn eller hva du evt. kan gjøre med det, men jeg vil egentlig anbefale at du får deg en sånn laaang stang som de bøyer, istedenfor å ha smykket med bakplate. Evt. en ring. Eneste årsaken til at jeg sier det er fordi jeg leste en tannlegerapport om piercinger, som antydet at den værste type piercing mtp på skade på tennene var labret med bakplate.

 

Det var en ganske omfattende rapport, så jeg har faktisk troa på at det kan være noe i det. Dette var bare et tips, så du får se sjæl hva du tenker om det:)

 

- sLins

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Mulig, vil ha en hel ring, (segmentring)

Men er redd for at det er vanskelig å bytte selv når det er en sån "klump" der...

De på Pin-point piercing sa at jeg burde komme dit eller til et anna studio for å bytte første gangen.

Og det er tre timer med bil til oslo... ikke fult så langt til drammen, men langt nok.

Lenke til kommentar
Jævlig kult. :D

Klarer flippene hans mer nå da? De ser ganske.. Tynne ut. xD

EDIT: Tenk i kulden, da? Mine normale piercinger blir sinte, og jeg vet om folk som downsize i kulden for å ikke få betennelse e.l.

Betennelse? Det skal vel litt mer enn kulde til. Mine blir sinte, men bruker man organiske plugger er mye gjort.

 

Tror ikke han har plass til så mye mer. Vet ikke om han har strukket noe mer siden Modify ble filmet, men jeg skal prøve å sjekke det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...