Abnegation Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg legger ikke ut brystvorten min på diskusjon.no. Ikke for å rippe opp i gamle saker, men jo, det gjør du. --- Øver tatovører seg på noe før dem tatoverer? På grisehud eller noe lignende? Eller skaffer de testpersoner som skal få gratis tatovering dersom de får øve på dem? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Øver tatovører seg på noe før dem tatoverer? På grisehud eller noe lignende? Det går an, ellers går det også an å kjøpe lissomhud som man kan øve med. Men det kuleste er jo å gå rett på å tatovere kompiser. Har man ingen villige venner, så er det utrolig hva man kan få til i fylla: http://modblog.bmezine.com/2005/09/01/sweet/ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ska lvi innføre bursdagsfeiring for piercinger tro? Min fylte to år for tre dager siden. Men det teller ikke, for jeg har tatt den ut etter mye slitasje. Sånn går det når man skal ha en upraktisk (men tøff) barbell. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 For dere som vil spare noen kroner: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 fantastiske idioter , ikke det at jeg skal snakke for høyt om sånt da ... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 fantastiske idioter , ikke det at jeg skal snakke for høyt om sånt da ... å? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 fantastiske idioter , ikke det at jeg skal snakke for høyt om sånt da ... Høres ut som det er en historie som må fortelles Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg savner bilder av piercingene deres. og tatto Ligger ganske mye bilder bakover. Bare å lete litt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 bla i fire hundre sier? hehe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja... Det er slik man finner dem. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Eventuelt jukser man litt og titter her. Endret 22. januar 2008 av PT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Men alle bildene kommer ikke opp der. Jeg, f.eks., har lastet opp bilde på en ekstern side og de kommer ikke opp der. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Neida, det er sant. Tenkte bare med at folk skjønte såpass. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg faktisk pladd litt bakover. hehe Til mitt forsvar: jeg leste feil, trodde ikke det var firehundre sider når jeg spurte etter bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har lest gjennom piercingdelen i førsteposten, men fant ikke noe om det jeg lurer på, så spør jeg. Jeg tok piercing i leppa i oktober ( 2 eller 9 tror jeg) og har et labretsmykke i, har ikke bytta enda og jeg tror den er grod, den vesker ikke lenger, bare litt i blandt. Men på innsiden av leppa, under der bakplata er ble det en slags hevelse. Først så var det bare en sån slags grop etter smykket (det sa de på piercingstudioet at det skulle være), men så ble det en slags opphøying under gropa. Den gikk bort ettehvert, men nå har det blitt sån igjen, og i tilleg så ligger den rundt plata, på ene sida, det gjør ikke vondt, men det er irriterende og pircingen henger litt igjen når jeg smiler siden den stinner så langt inn mot tennene. Noen som vet hvorfor det blir sån, og hva jeg kan gjøre med det. Vet jeg ikke er så veeldig flink til å forklare men håper noen skjønte det. kan ta bilde av det hvis ikke, men det ser litt ekkelt ut:P på forhånd takk for all hjelp=) Endret 22. januar 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg hadde 'grop' når jeg hadde ei tynn slik plate på innsiden. Ble også litt vondt. Bruker jeg en tykkere stang får jeg ikke det. Bruker du ring slipper du problemet vil jeg tro Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har begynt å vurdere microdermals i kinnene i stedet for å pierce igjennom, da jeg mistenker at jeg kommer til å tygge på dem om jeg piercer igjennom. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vet ikke helt, jeg. Er mer for piercing akkurat der, bare pga den søte, lille gropen man får. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvordan er det å ta i Tragus(el hva det nå heter)? Jeg har lyst på! Jeg har blitt smertevrak i det siste, og pinglete. Før var det null prob å stikke en nål igjennom meg. men nå.. sukk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå