theoriginalAidskake Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) skal du ha ennå større nå søta?synes 20mm var perfekt på deg jeg stor har du nå? Joa, men syntes det så altfor lite ut. Har 28,5 mm nå. Skal bestille meg dyre treplugger i størrelse 32 mm, for da må jeg stoppe der. =P Her hadde jeg 20: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 20. januar 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Joa, men syntes det så altfor lite ut. Har 28,5 mm nå. Skal bestille meg dyre treplugger i størrelse 32 mm, for da må jeg stoppe der. =P Synes det var perfekt jeg... jaja bare ikke gå opp i 50mm osv, det er nesten bare stygt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes fortsatt det blir for stort når øreflippene blir større enn toppen av øret så hele ørets naturlige form forsvinner. Selv har jeg 14 nå og skal stanse på 20 har jeg tenkt. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Tror Aidskake har inspirert meg. Drømte i natt at jeg skulle ta sånn.. eh... som hun har ved skulderbeina? En piercing som har "to hoder".. æsj.. dårlig til å forklare... Den har i allefall 2 diamanter/stener. Jeg skulle også ta hull i ørebrusken, og tatovere fotbladet + ha tunneller. Hehe... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Madison? Det er lekkert. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Er det navnet? ooh.. så bra MEn er det noen som vet priser på slikt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 bare ikke gå opp i 50mm osv, det er nesten bare stygt Satser på at jeg greier å stoppe før det. Tror Aidskake har inspirert meg. Drømte i natt at jeg skulle ta sånn.. eh... som hun har ved skulderbeina? En piercing som har "to hoder".. æsj.. dårlig til å forklare... Den har i allefall 2 diamanter/stener. Jeg skulle også ta hull i ørebrusken, og tatovere fotbladet + ha tunneller. Hehe... Haha, nice. Er det navnet? ooh.. så bra MEn er det noen som vet priser på slikt? Varierer fra studio til studio. Mellom 500-700 ca. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som har vært innom tatoo world tromsø? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Har nå satt i 3mm plugg i 2mm-hullet jeg hadde. Hvor lenge må jeg gå med denne pluggen før jeg kan skvise inn pluggen på 4mm? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Har nå satt i 3mm plugg i 2mm-hullet jeg hadde. Hvor lenge må jeg gå med denne pluggen før jeg kan skvise inn pluggen på 4mm? Jo lengre, jo bedre. Vent hvertfall to uker, så er du sikker. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Har pierca nippelen min nå ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Har pierca nippelen min nå ^_^ Velkommen i klubben. Min piercing feirer 14 dager i dag. Jeg har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Velkommen i klubben. Min piercing feirer 14 dager i dag. Jeg har ikke angret et sekund. aww, min er 3 dager Tok den på Fredag.. Angrer ikke jeg heller. Vi er super tøffe! xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Min er noen måneder, den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Ska lvi innføre bursdagsfeiring for piercinger tro? Sende hverandres piercinger en gave og kake på 1 årsdagen og sånn Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg savner bilder av piercingene deres. og tatto Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Piercingen min ligger noen sider tilbake hvertfall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg legger ikke ut brystvorten min på diskusjon.no. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg legger ikke ut brystvorten min på diskusjon.no. Nei, ikke jeg heller Har ikke bilde av noen av piercingene mine på nett jeg Ska lvi innføre bursdagsfeiring for piercinger tro? Sende hverandres piercinger en gave og kake på 1 årsdagen og sånn Den er jeg lett med på! Endret 21. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Skal ligge bilder av tungen min baki her, da. Kan sikkert legge inn bilder av øret mitt (dårlige mobilbiler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå