Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Stikk en nål som blir gradvis større gjennom først, og så dytter du inn den liten utvider. Å gå til piercer er unødvendig om du allerede har hull, ja.

Lenke til kommentar
Er det dumt og ta 2 piercinger samtidig? feks i leppa og i øyenbrynet...

og hvordan er det med gutter og piercing i leppa?

DET er homofilt det. ;)

For min del betyr det ingenting annet enn at fyren liker å utsmykke seg selv.

Og jeg ser ikke problemet. Jeg tok to i tungen samtidig. I dag utvidet jeg fire hull på rad.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis jeg av en eller annen merkelig grunn skulle finne på å pierce meg, så hadde leppa vært førstevalget. Midt på. Kun fordi Travis Barker har det.

Lenke til kommentar
Awww damn. Skulle tatt strikkepinnen til farmor når jeg skulle ta piercing i navelen! Kunne spart 700 kr =(.

:roll:

Samme med abort steder det koster penger. Strikkepinne funker jo det og (for de fleste. Og det er jo det viktigste. At 1/ dør er ikke så nøye, vel?)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Herregud. Det er snakk om et hull i øret. Skal du begynne å trekke inn abort kan vel jeg trekke inn at det er mye mer helseskadelig å være overvektig, enn å få en kraftig betennelse på øreflippen. Greit at det er en fordel å gjøre det hos en piercer, men det vil allikevel ikke si at alt annet er feil. De afrikanerne som starta med øreutvidning, hadde de piercere med sterilt verktøy? (:

Lenke til kommentar
Herregud. Det er snakk om et hull i øret. Skal du begynne å trekke inn abort kan vel jeg trekke inn at det er mye mer helseskadelig å være overvektig, enn å få en kraftig betennelse på øreflippen. Greit at det er en fordel å gjøre det hos en piercer, men det vil allikevel ikke si at alt annet er feil. De afrikanerne som starta med øreutvidning, hadde de piercere med sterilt verktøy? (:

Så det at det finnes mordere og barnemisbrukere gjør det helt greit å banke opp folk, eller å sextrakkasere på jobben?

Lenke til kommentar

Så fint at vi har kommet litt lenger enn det da, Luffe. Men for all del, kos deg med synålene og strikkepinnene. For din del håper jeg du ikke anbefaler folk å gjøre det samme med leppen, tungen etc.

Better safe than sorry.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Poenget er at det ikke er noe stress å ta hull i øret selv. Er ikke alle som vil betale penger for at folk skal gjøre noe man likegjerne kan fikse selv. Greit at det er mer sikkert å ta det hos profesjonelle, men med litt sprit får man ting rent nok i massevis.

Beklager at jeg ikke følger forumflokken og støtter alle andre sine meninger, Loveless (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...