Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sa til Aidskake i går at jeg ikke orket å forklare det her inne, men jeg vet om tre her inne (meg, Aidskake og Obbe, dog de to har alderen med seg) som har bodymodifications som en livsstil, og ikke bare "den er fin, den vil jeg ha". Piercingene er like fullt en del av Aidskake som armen hennes.

Var noe sånt jeg tenkte, ja.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig gira på piercing en stund, og hadde 13 hull i ørene i tillegg til 5 piercinger på kroppen. Da jeg ble sammen med samboeren min fortalte han meg at han hadde foretrukket at jeg fjerna de, og det behøvde han ikke si mer enn en gang. Jeg fjerna alle 5 piercingene mine før vi hadde kjent hverandre i 2 uker, og angrer ikke. Jeg tror jeg på en måte var ferdig med det, og var veldig fornøyd da de var ute. Det var samboeren min og :blush:

Piercing på gutter er jeg ikke så veldig keen på. Da synes jeg mye bedre om Tattoveringer. Elsker tattisen til typen min, og gleder meg til han får flere .

Lenke til kommentar

Jeg har svarte, enkle smykker i mine, som begynner i liten størrelse og blir større mot kanten. Vannbasert glidemiddel etter en varm dusj, press smykket gjennom. :wee:

EDIT: vil ikke si det gjør vondt, men blir intenst varmt en liten stund, og er ømt en stund etterpå.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Kun vanlige hull, og kjøpt dings. som jeg ikke har i ørene, fordi jeg finne meg ikke en Ok utvider.

edit:

hvordan blir det når man har to hull i ørene? 'ødelegges' det ved siden?

Egentlig så hater jeg å ha i ørene. Det klirrer så jævli når jeg prater i tlf, og ubehagelig å sove. gr.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...