Langbein Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 hmm.. litt skeptisk til gutt med piercing i navlen... i alle fall med turkis diamant.. . Kanskje han er mavedanser? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg sa til Aidskake i går at jeg ikke orket å forklare det her inne, men jeg vet om tre her inne (meg, Aidskake og Obbe, dog de to har alderen med seg) som har bodymodifications som en livsstil, og ikke bare "den er fin, den vil jeg ha". Piercingene er like fullt en del av Aidskake som armen hennes. Var noe sånt jeg tenkte, ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Siden vi snakker om piercing i navelen. Her er min..fikk den nylig. Ikke se på flesket Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nydelig var den ja . Flott smykke! Og jeg ser ikke noe flesk..bare en vakker vakker mage! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Takk . Må si jeg trives med den. Titter på den i speilet hver gang jeg er på badet. Endret 19. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg var veldig gira på piercing en stund, og hadde 13 hull i ørene i tillegg til 5 piercinger på kroppen. Da jeg ble sammen med samboeren min fortalte han meg at han hadde foretrukket at jeg fjerna de, og det behøvde han ikke si mer enn en gang. Jeg fjerna alle 5 piercingene mine før vi hadde kjent hverandre i 2 uker, og angrer ikke. Jeg tror jeg på en måte var ferdig med det, og var veldig fornøyd da de var ute. Det var samboeren min og Piercing på gutter er jeg ikke så veldig keen på. Da synes jeg mye bedre om Tattoveringer. Elsker tattisen til typen min, og gleder meg til han får flere . Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Her er noen bilder jeg fant Lurer på hvordan dette er å kysse? ÆWW? Han var HEIT! akkurat passe str på tunellene Ikke så veldig praktisk? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Det siste var virkelig vakkert. Stilig å se på, men jeg dropper den slags selv Endret 19. januar 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 I dag har jeg utvidet ørene igjen. Begge øreflipphullene, faktisk. Så da har man 5mm og 3,5mm i ørene. Jeg skal få tatt bilde, men jeg må få tilbake kameraet mitt først. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hvordan utvider man? Er det vondt ? De jeg kjenner har brukt store ringer/pinner for å utvide med. Hvor finner jeg en NORMAL slik dings? De jeg har sett har hodeskaller og kruseduller. Endret 19. januar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg har svarte, enkle smykker i mine, som begynner i liten størrelse og blir større mot kanten. Vannbasert glidemiddel etter en varm dusj, press smykket gjennom. EDIT: vil ikke si det gjør vondt, men blir intenst varmt en liten stund, og er ømt en stund etterpå. Endret 19. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Aha! Ohh.. glidemiddel, det har jeg :!: men hvordan vet jeg hvilken str jeg har på min? Den er ganske liten, og søt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Tatt hos frisør? Eller piercer? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Kun vanlige hull, og kjøpt dings. som jeg ikke har i ørene, fordi jeg finne meg ikke en Ok utvider. edit: hvordan blir det når man har to hull i ørene? 'ødelegges' det ved siden? Egentlig så hater jeg å ha i ørene. Det klirrer så jævli når jeg prater i tlf, og ubehagelig å sove. gr. Endret 19. januar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har som sagt to hull som jeg utvider til mellom 18-22 og 5-6mm store. Jeg bruker "utviderne" som smykke. Hva mener du med "vanlige" hull, er de tatt hos frisør? I så fall er deet egentlig like greit å stikke på nytt om du skal ha opp til vanlig størrelse (1,2mm-2mm) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 au nei, jeg nekter å stikke nye hull Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 au nei, jeg nekter å stikke nye hull Det gjør mindre vondt med nål enn pistol.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nåler vet jeg alt om. Har tatt de fleste piercingene mine selv. Men jeg tar ikke nål i øret Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg gjorde det med mine. Var absolutt ikke vondt. Overraskende lite vondt faktisk. Og jeg er ikke den barskeste i verden. Og når du virkelig vil noe, da er litt smerte verdt det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei jeg betaler ikke penger for noe jeg allerede har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå