Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Da har jeg piercing i navelen. Ikke veldig spennende og nytt, men ganske søtt. Neste på listen er :

 

Ta de i ørene på nytt ettersom de grodde igjen.

Tattis med påskriften "Loveless". Skal revurdere plasseringen (av god grunn).

Har selvfølgelig lyst på i leppen, men dette må kanskje revurderes.

 

Har også lyst på (men ingen planer) :

 

Bridge

Madison.

 

Du har rett Aidskake. Han så ut som en gullfisk x)...

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dumt at alle skal ta helt lik tattis i korsryggen. Noen som har sett en original en plassert der, eller ser alle så og si like ut?

Når jeg skulle ta meg tattoo så tok jeg den fordi jeg hadde sett på den i et par år, og syns den var fin. Jeg tenkte ikke 'å nei, denne er det sikkert mange andre som har'. I dag derimot, hadde jeg kaanskje valgt noe annet. Fordi nå som jeg har sett flere har den, skulle jeg ønske jeg hadde noe eget. Men men.. Kan ikke si at det plager meg, jeg ser aldri på ryggen min.hehe.

 

Jeg driter en lang F i om noen syns min er kjedelig, mange har lignende osv. Vi tar den og den tattoen fordi VI vil ;)

 

Hva med alle kinategn? Det er det hvertfall mange som har. Og playboy i mange varianter.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Noen sett slike typer øredobber som dette i Norge(Bergen) noe sted?

 

http://www.crazy-factory.com/main_bigware_...;items_id=11376

 

Synes de er sinnsykt kule. Sett en og annen person som har hatt noe i den duren, men aldri sett og sliter med å se for meg hva slags type butikker som kan selge den slags.

 

Vurderte om kanskje Witchy bitchy kunna ha, men så ikke noe sist jeg var der.

 

- sLins

 

(Jada, jeg kommer sikkert bare til å bestille de, men jeg har lyst på de NÅ :p)

Endret av slins
Lenke til kommentar

Vel, tror ikke folk mener at alle skal komme opp med en like lekker Giger-tatovering som Glint har. Men at å velge en flash-tatovering i det lange løp ikke lønner seg, selvom man kanskje er kjempefornøyd der og da. :) Ta heller inspirasjon fra de, og lag din egen vri. Selvsagt er det viktigste at man liker sin egen pynt, hvertfall imo. Og da kan folk for min del dekke hele kroppen i kinategn, er jo ikke opp til meg.

Lenke til kommentar
Begynner ikke dette snakket om orginalitet å gå litt langt nå?

 

Det er jo bare å lukke øynene og tenke på tribaler når du ser slike innlegg. :)

 

Seriøst, ser ikke noe galt med å oppfordre folk til å tenke litt mer over hvilke motiver de skal ha på kroppen til de vandrer til de evige jaktmarker. Jeg jobber tross alt med dette, og snakker med børti folk per dag. Det er skummelt mange som har ting de angrer på, og flash-motiv er høyt på listen, sammen med navn på kjærester og tidligere ektefeller. Og det er ikke til å stikke under en stol at folk forandrer seg til det positive når de får skikkelig arbeid gjort. Massevis av folk som har store, gjennomførte ting kommer gjerne tilbake med fortellinger om hvor mye oppmerksomhet og komplimenter de får på byen og av venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...