Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på å strekke øreflippene. Har treg prosess fordi jeg venter lenge mellom hver strekk. Nå har jeg kommet til 2 mm hvis jeg ikke husker feil. Har ikke lyst til å få gigantiske hull heller, kanskje rundt 3-4 mm maks. For jeg har veldig lyst å bruke de hule sylinderene, og såvidt jeg har fått det med meg så er minste størrelse på de hule sylinderene 3-4 mm.

 

Uansett, det jeg lurer på er, når jeg har fått meg 3-4 mm hull på øreflippene, og jeg ikke bruker smykke en dag, vil man se et gapende hull på 3-4 mm også da?

Lenke til kommentar

Er ikke hullene i nesa hans litt upraktisk med tanke på at man får utrolig mye rusk og rask inn i nesa?

 

Ellers så han konstant trist ut pga den hengende underleppa :(

 

Sånn rent utover det estetiske, ser jeg også et annet problem her som går på kroppsspråk. Det heter seg jo at mesteparten av kommunikasjonen vår er nonverbal, og ansiktsuttrykk vårt er såklart viktig i den sammenheng. Hvis man pøser på med for mye juggel i trynet må det jo være dømt til å redusere våre muligheter til å kommunisere naturlig. Dette gjelder selvsagt også alle som sprøyter trynet fullt av botox (Jan Thomas anyone?) :tease:

Lenke til kommentar
Det der var utrolig stygt. Beklager...det ser virkelig bare rart ut. Mener ikke å kritisere eller noe, men selv foretrekker jeg å se ut som et menneske.

Han ser ut som en gullfisk.

 

Vedder en femtilapp på at han har kappa de av i løpet av året, om ikke allerede.

 

Noe av det minst praktiske jeg har sett i det siste.

Sikkert, men håper han strekker til 60+ alikevel =D

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Lip knew

 

Fantastisk delikat med fire nesebor, og et munnparti som får ham til å se ut som om han er en slags maursluker-crossbreed.

Kan ikke vente til han får sin første kraftige forkjølelse med den utsmykningen på plass.

 

Edited fordi jeg glemmer ord midt i setninger.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Her er tattoon min. Tok den for fire år siden.

Nice.JPG

 

Hvor kjøper man en NORMAL utvider til ørene? Jeg har bare kommet over store stygge med hodeskaller på osv. Mindre pent.

Jeg har en liten tunell jeg skal ha i øret. Må bare få tilatelse av typen først :thumbup:

 

Du trenger ikke kjøpe noen utvider nødvendigvis. Jeg har noen små tunneller nå på 3.2 mm. Jeg hadde et vanlig hull som jeg har hatt i flere år, der ble det bare satt inn en tykkere ring. Så gikk jeg med det i 1 måneds tid + før vi deretter satte inn disse tunnelene.

 

Tillatelse av type er oppskrytt. Man gjør hva man har lyst til. Man kan ikke la sine lyster styres av hva alle andre synes resten av livet.

 

Da hadde jeg nok verken hatt noen tattoveringer eller piercinger. Min mann er ikke overbegeistret for de, og min mor har fremdeles vanskelig for å innse at jeg er 26 og tjener mine egne penger og derettter gjør hva jeg vil. Hver gang jeg finner på noe nytt sutrer hun likevel i stor skala. Jeg har ikke gidda å triumfiert de fine rosene mine for henne enda. Hu kommer sikkert til å svime av, den dagen hun ser de.. *sukk*

 

- sLins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...