Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Vel, det finnes da tatoveringer som "forsvinner" etter noen år... bortsett fra at de ikke forsvinner.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 litt kjipt siden specs på pcen skifter ganske ofte :-? Vel, det finnes da tatoveringer som "forsvinner" etter noen år...men noen god idè er det neppe å tatoere inn hw-spes. joa.. det er klart.. man kan jo få sånn fake tattoer.. men personlig så tror jeg ikke at tyggisprodusentene har begynt med hardware specs i tattisene sine enda :wink: hadde vært fett da! små barn med "slikketattiser" som sammenlikner specs! hoho! søtt! smånerder Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Vel, det finnes da tatoveringer som "forsvinner" etter noen år... bortsett fra at de ikke forsvinner.. *høre mer* ikke? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 større bilde av den jeg skal ha .... den er 1337 (ja .. jeg driter i hva dere diskuterer!) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 større bilde av den jeg skal ha .... den er 1337 (ja .. jeg driter i hva dere diskuterer!) Det var en fin tatovering ! Fikk litt lyst til å ta den selv .. hehe Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Må prøve å skaffe meg "malen" til tatooen til Ville i HIM.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 psilocybe: Tatoverer du? Du virker ganske seriøs, så hvis jeg først skal tatovere meg så gjør jeg det hos deg...hvis du tatoverer da. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 større bilde av den jeg skal ha .... den er 1337 (ja .. jeg driter i hva dere diskuterer!) Det var en fin tatovering ! Fikk litt lyst til å ta den selv .. hehe im gonna kick your motherfucking ASS .... ikke stjel mine planer nå da .. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 psilocybe: Tatoverer du? Du virker ganske seriøs, så hvis jeg først skal tatovere meg så gjør jeg det hos deg...hvis du tatoverer da. jeg tatoverer litt, ja. er fremdeles på lærling-stadiet, så voldsomt detaljerte portretter av Mette-marit over hele ryggen (eller tilsvarende) kan jeg ikke ta.. ennå. relativt enkle motiver, derimot.. helt greit. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Amatør Frekke lømmel! Har du ikke lært at du ikke skal uttale deg om ting du ikke har peil på? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 uh.. jeg bare kverrulerer? hehe.. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tatoveringer er tøft det, men det finnes så uendelig mange folk med liten fantasi. Jeg "tatoverte" ett anker på skuldera med henna maling i syden (tar ca 10dager før går bort)... Fikk endel oppmerksomhet på stranda iallefall... Får vel prøve et hjerte med "Mamma" inni på andre skuldera til neste år. Eller kanskje et kinesisk tegn? :wink: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Eller kanskje et kinesisk tegn? :wink: Åja, plz, ta et kinesisk tegn! De er jo så KREATIVE! Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Åja, plz, ta et kinesisk tegn! De er jo så KREATIVE! Hehe... Nettopp!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 britney fikk en sånn .... bare et problem .. det var feil stavet .. så det ble noe HEEELT annet .. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 *høre mer* ikke? skrev om det på siden min.. ta en titt hvis du fortsatt lurer. britney fikk en sånn .... bare et problem .. det var feil stavet .. så det ble noe HEEELT annet .. generelt sett.. kan du ikke språket, eller har ingenting med kulturen å gjøre, så IKKE få det tatovert på deg. Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Min navlepiercing holder lenge for meg, men kunne godt tenke med en tattis en gang, enten på ankelen eler i korsryggen, går det an å tatovere over et arr? slik at det blir fint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå