Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei... Jeg vurderer å ta piercing litt til høyere i underleppa(monroe, bare at det er under) for at jeg skal prøve slutte å bite(insiden) der, bad idea? :p

 

og hva med infeksjoner? ;O mhm.. første gangnen jeg tar piercing ja, haha.

Heter monroe for alle off-centre leppepiercinger på overleppen, om jeg ikke tar fullstendig feil.

Og tro meg, det der kan slå feil. Er veldig lett for å begynne å tygge på piercingen i stedet om du allerede har vanen.

Lenke til kommentar

Jeg har tattoo på korsryggen. svart og rød. kostet fire tusen..

Må farge den opp, men jeg er litt pinglete og lat :p

Har nå to piercinger, overleppa (madonna) og tunga. Har også i underlappa, ikke helt grodd. Har hatt på det meste 7-8 stk, 2x nippel og 2x navle og 3-4 i ansiktet.

Tok alle selv utenom tunga og overlappa.

Holdt på å rive av meg puppene et par ganger.. Når man driver med hest, og får et svært hestehode dyttet mot overkroppen, så kjennes det. PAIN. :confused: For å ikke snakke om å hekte fast et armbånd og nærmest rive den ut. :cry:

Lenke til kommentar
Noe slikt som dette du er ute etter da kaenha?

 

Bilder 1, bilder 2.

 

Beskrivelse av motiver.

 

Bok om emnet.

 

Ennå en.

 

Noe slikt ja, men er mer fan av Marquesan enn polynesian..

Må jo finne noen som kan tegne for meg også. er vel ikke alle som gjør det heller..

Tror jeg skal bestille en bok eller 2 før jeg bestemmer hva slags mønster jeg skal ha og slikt.

For å vite hva jeg virkelig tattoverer..

Lenke til kommentar

Jeg tok en tattovering på leggen for snart et år siden som er ca 30 cm høy og etter kort tid fikk jeg problemer med at det ble numment i det området når jeg la litt press på det, altså bare det å sove på høyre side går ikke lenger, da bare sovner beinet og det blir særdeles ubehagelig. Og dette tar det ikke lang tid før det skjer i det hele tatt.

 

Noen andre som har erfart lignende?

Lenke til kommentar
Noe slikt som dette du er ute etter da kaenha?

 

Bilder 1, bilder 2.

 

Beskrivelse av motiver.

 

Bok om emnet.

 

Ennå en.

 

Noe slikt ja, men er mer fan av Marquesan enn polynesian..

Må jo finne noen som kan tegne for meg også. er vel ikke alle som gjør det heller..

Tror jeg skal bestille en bok eller 2 før jeg bestemmer hva slags mønster jeg skal ha og slikt.

For å vite hva jeg virkelig tattoverer..

 

 

Hva med dette?

 

http://www.tahititatou.com/gall-brazil.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...