Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Var det noen som merket at jenta faktisk har TRE nippler? Endret 13. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Var det noen som merket at jenta faktisk har TRE nippler? Ja. Og det var litt...grose. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Var det noen som merket at jenta faktisk har TRE nippler? Ja. Og det var litt...grose. Ikke mobbe folk sine genfeil. o_O Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har forstått det slik at det fort begynner å stinke dersom man har smykker i metall. Gjelder dette alle typer metall, eller er det unntak? Gjelder bare i øreflippen etter min erfaring, og da gjelder det all metall, og annet som ikke puster. Plast o.l. Er øreflippen som er aktuelt. Hvilke materialer puster da? Tipper at tre gjør det. Flere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har forstått det slik at det fort begynner å stinke dersom man har smykker i metall. Gjelder dette alle typer metall, eller er det unntak? Gjelder bare i øreflippen etter min erfaring, og da gjelder det all metall, og annet som ikke puster. Plast o.l. Er øreflippen som er aktuelt. Hvilke materialer puster da? Tipper at tre gjør det. Flere? Bioplast, tror jeg. (Ikke helt sikker, tho') Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bioplast, tror jeg. (Ikke helt sikker, tho') Na'ah. Tre, bein, horn. Alt som er organisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bioplast, tror jeg. (Ikke helt sikker, tho') Na'ah. Tre, bein, horn. Alt som er organisk. Akai. Da vet man det. Drøyer med organiske plugger til jeg er ferdig. Lommeboken min har vondt nok. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med stein? Er stein organsik? Nei. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 På nettsidene som selger plugger, står det ofte organic stone Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 orga'n|isk a2 (fra gr, se *organ) 1 levende, som hører til dyre- el. planteriket en planet uten o- liv Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg trodde heller ikke stein levde, men hvorfor i huleste kaller butikkene det organisk? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mulig det er fordi det er naturstein og ikke no labgreier. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så da er konklusjonen at stein vil stinke? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lar utvidelsene mine gro nå xD siden smykket lukta så sjukt rass etter 1 time i øret. Og ja, jeg vasker meg faktisk. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen her som har peiling på Marquesan tattooveringer?tenkte jeg skulle ta en nedover leggen. men vil finne litt betydninger og slikt først.. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe.. HVordan hadde det blitt å tattovere fra kneet og ned i type sleeve tattovering (hvis dere skjønner) til ankelen når man ikke har mye andre tattoveringer på seg. vil det se veldig rart ut kanskje? prøver igjen.. Håper noen vet noe om Marquesan tatto, eller hvor jeg kan finne endel informasjon, eventuelt bøker.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Håper noen vet noe om Marquesan tatto, eller hvor jeg kan finne endel informasjon, eventuelt bøker.. Håper noen av linkene kan hjelpe deg litt. http://www.tamoko.org.nz/artists/uruora/moko.html http://www.tamoko.org.nz/artists/uruora/faq.html http://history-nz.org/maori3.html Også en boksak? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er det en tatoverings-sjappe i nærheten av Trondheim sentrum? Jeg har brukt opp kremen jeg skal smøre tattisen med, og trenger derfor ny. Fører evt andre typer butikker slikt? Funker det å bruke vanlig fuktighetskrem i mellomtiden? Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er det en tatoverings-sjappe i nærheten av Trondheim sentrum? Jeg har brukt opp kremen jeg skal smøre tattisen med, og trenger derfor ny. Fører evt andre typer butikker slikt? Funker det å bruke vanlig fuktighetskrem i mellomtiden? Helosan - apoteket Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er det en tatoverings-sjappe i nærheten av Trondheim sentrum? Jeg har brukt opp kremen jeg skal smøre tattisen med, og trenger derfor ny. Fører evt andre typer butikker slikt? Funker det å bruke vanlig fuktighetskrem i mellomtiden? Tattoo World, ved club 4 shop, og apoteket? husker ikke adresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå