Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har forstått det slik at det fort begynner å stinke dersom man har smykker i metall. Gjelder dette alle typer metall, eller er det unntak?

Gjelder bare i øreflippen etter min erfaring, og da gjelder det all metall, og annet som ikke puster. Plast o.l.

 

Er øreflippen som er aktuelt. Hvilke materialer puster da? Tipper at tre gjør det. Flere?

Lenke til kommentar
Jeg har forstått det slik at det fort begynner å stinke dersom man har smykker i metall. Gjelder dette alle typer metall, eller er det unntak?

Gjelder bare i øreflippen etter min erfaring, og da gjelder det all metall, og annet som ikke puster. Plast o.l.

Er øreflippen som er aktuelt. Hvilke materialer puster da? Tipper at tre gjør det. Flere?

Bioplast, tror jeg. (Ikke helt sikker, tho')

Lenke til kommentar
Noen her som har peiling på Marquesan tattooveringer?

tenkte jeg skulle ta en nedover leggen. men vil finne litt betydninger og slikt først..

Hadde vært fint om noen kunne hjelpe..

HVordan hadde det blitt å tattovere fra kneet og ned i type sleeve tattovering (hvis dere skjønner) til ankelen når man ikke har mye andre tattoveringer på seg. vil det se veldig rart ut kanskje?

 

prøver igjen..

 

Håper noen vet noe om Marquesan tatto, eller hvor jeg kan finne endel informasjon, eventuelt bøker..

Lenke til kommentar
Er det en tatoverings-sjappe i nærheten av Trondheim sentrum? Jeg har brukt opp kremen jeg skal smøre tattisen med, og trenger derfor ny. Fører evt andre typer butikker slikt? Funker det å bruke vanlig fuktighetskrem i mellomtiden?

 

 

Tattoo World, ved club 4 shop, og apoteket?

husker ikke adresse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...