Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Kjørte forbi lokalene til TattooHarald i dag. Jeg flirer litt hver gang. Nevnte jeg at en fyr jeg møtte i Forsvaret var tatovert på store deler av kroppen av fyren? Hirr hirr... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Kjørte forbi lokalene til TattooHarald i dag. Jeg flirer litt hver gang. Nevnte jeg at en fyr jeg møtte i Forsvaret var tatovert på store deler av kroppen av fyren? Hirr hirr... Angret han? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Han gjorde nok det ja. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Da må jeg bare overtale pappa xD.Noen som har noen bra argumenter for at jeg skal ta det? Har bare "Hvis det blir stygt, kan jeg jo bare ta den ut da.." Noen fler? Edit: Hva koster det å ta sånn piercing? Rundt 500 kroner. kan hende at jeg kanskje får tattovering, som bursdagsgave Av hvem, og hvor? Skal du helt til Verdal og Tattoo Harald blir det en dyr gave. En plass i Drammen eller Oslo der stefaren min skaffa seg tattovering Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Eyebrow er fedt, har sjøl en men tror det blir en till på kroppen men hvor og når ? dont know. ikke noe i eller i nærheten av min kjønsdel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har eyebrow jeg og. Tror jeg tok den da jeg var 15. Var ihvertfall i 10klasse en gang. Selvtatt faktisk, vil fraråde andre til å ta det selv enda jeg ikke har hatt noen problemer med min. Det koster ca 500kr for tida har jeg sett. Om noen finner til 250kr hadde det vært artig å tatt tre ved siden av hverandre? Endret 11. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Uten så store spikes kunne det vært veldig tøft. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Den var utrolig tøff. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 den er fedt, syns jeg, fristet litt å ta en, men litt for mye når det er første gangen man piercer seg. så kansje med tiden. har gliset litt til den før og gjør det enda Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Piercing i øyenbrynet er fælt nok fra før, om man ikke skal gange det med tre. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Piercing i øyenbrynet er fælt nok fra før, om man ikke skal gange det med tre. ^^ Bada-bom-ptsj. Jeg syntes det kan være pent. Som det meste annet kommer det bare an på hvor gjennomført det er. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Noen her som har peiling på Marquesan tattooveringer? tenkte jeg skulle ta en nedover leggen. men vil finne litt betydninger og slikt først.. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe.. HVordan hadde det blitt å tattovere fra kneet og ned i type sleeve tattovering (hvis dere skjønner) til ankelen når man ikke har mye andre tattoveringer på seg. vil det se veldig rart ut kanskje? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har funnet ut at jeg vil få tatovert "Loveless" i handwritten på håndleddet. Hva tror dere om denne plasseringen? Er det ekstra vondt der?. Har et år igjen å tenke på^^. Men jeg er helt sikker. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har forstått det slik at det fort begynner å stinke dersom man har smykker i metall. Gjelder dette alle typer metall, eller er det unntak? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Er vel bare å rense det uansett? Det var det jeg gjorde vertfall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har forstått det slik at det fort begynner å stinke dersom man har smykker i metall. Gjelder dette alle typer metall, eller er det unntak? Gjelder bare i øreflippen etter min erfaring, og da gjelder det all metall, og annet som ikke puster. Plast o.l. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Third nipple piercings. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 What the... Okay, det var ikke mye pent. Beklager. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Helt enig.. Det var tragisk stygt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå