L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Uten bilde er det vanskelig å si om den er betent da. edit: Det står forresten litt om infeksjon i førsteposten. Les det du Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og en uke var da veldig kort tid å gi den til å gro på. Kan hjelpe litt å vite hvor den er plassert? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg er 14 år (blir 15 til høsten) er det noen steder jeg får tatt piercing da?, har lyst på i øyenbrynet.. Vet ikke om jeg får lov da xD. Men må hvertfal vite om jeg får tatt det noen steder. Endret 9. januar 2008 av Espen56 Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og en uke var da veldig kort tid å gi den til å gro på. Kan hjelpe litt å vite hvor den er plassert? Øyenbrynet. en venn av meg sier det ikker vondt til ham og det heller ikke var det. han tok 1 nesten 2 uker før meg. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du drevet å klådd på det da? I så fall så er ikke det veldig lurt. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her er det eg vart ferdig med på mandag:Omrisset av hovudmotivet er done. Treet har slått rot på brystet og greinar seg vidare rundt skuldra og nedover armen. 4.februar skal det fyllast i, and I can't wait! =D Underarma skal òg dekorerast pent og pynteleg, men ikkje med greiner. Har satt av 5t den 4. så håpar heile shoiten vert done and finito då. Woopidoo! Fett. Tror den kommer til å bli bra Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har skikkelig lyst på piercing i nippelene! Men nå har det seg sånn at Nippel Twister er en koselig ungdomslek for tiden. what to do? XD Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Være ekstra forsiktig og ha nippelen uten piercing på mot fienden. :!: Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Være ekstra forsiktig og ha nippelen uten piercing på mot fienden. :!: haha xD kan sette inn taser piercings.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker jeg så en sleeve her for maaange sider siden. Det var en biomech/tribal tatovering med noen tykke oransje detaljer. Noen som kan finne den for meg? Har søkt i tråden både på oransje og biomech, men klarer ikke å finne den.. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du drevet å klådd på det da? I så fall så er ikke det veldig lurt. litt skyldig,men det er mest under vask at det blir tatt på. og er ikke helt vant med at den er der så er litt brutal mot ansiketet når det blir vasket om morgenen. så kommer jeg borti. må være mer forsiktig. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Altså, det å komme borti er jo ikke så farlig da, men hvis du har drevet å fiklet med den å sånn så er ikke det så lurt. EDIT: _________________________ Jeg har tenkt å ta en ny piercing, en i øret, og jeg lurte på hvor mye det kommer til å kosta sånn ca. for å ta en sånn som nr 1? Endret 9. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker jeg så en sleeve her for maaange sider siden. Det var en biomech/tribal tatovering med noen tykke oransje detaljer. Noen som kan finne den for meg? Har søkt i tråden både på oransje og biomech, men klarer ikke å finne den.. Denne ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry6508895 Den er så smud at den fortener å bli tatt opp igen uanz. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 dæven steike den var tøff! spesielt helt på toppen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker jeg så en sleeve her for maaange sider siden. Det var en biomech/tribal tatovering med noen tykke oransje detaljer. Noen som kan finne den for meg? Har søkt i tråden både på oransje og biomech, men klarer ikke å finne den.. Denne ? Det var den ja! Takker Litt merkelig at jeg kun huska tatoveringen, og ikke han fyren, haha. Han ser jo stein gæ'ærn ut! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg husker ham godt. Ganske stilig å se på, men jeg kunne ikke akkurat tenkt meg å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Her er det eg vart ferdig med på mandag:Omrisset av hovudmotivet er done. Treet har slått rot på brystet og greinar seg vidare rundt skuldra og nedover armen. 4.februar skal det fyllast i, and I can't wait! =D Underarma skal òg dekorerast pent og pynteleg, men ikkje med greiner. Har satt av 5t den 4. så håpar heile shoiten vert done and finito då. Woopidoo! TØFT. Bilde i baroverkropp når den er ferdig! <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Altså, det å komme borti er jo ikke så farlig da, men hvis du har drevet å fiklet med den å sånn så er ikke det så lurt. EDIT: _________________________ Jeg har tenkt å ta en ny piercing, en i øret, og jeg lurte på hvor mye det kommer til å kosta sånn ca. for å ta en sånn som nr 1? 3-400 kroner, vil jeg tippe. Heter forresten helixpiercing. Lenke til kommentar
drood Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hva er det riktige navnet på et labretsmykke, med spiss kjegle isteden for kule? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå