Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det eg vart ferdig med på mandag:

Omrisset av hovudmotivet er done. Treet har slått rot på brystet og greinar seg vidare rundt skuldra og nedover armen.

4.februar skal det fyllast i, and I can't wait! =D Underarma skal òg dekorerast pent og pynteleg, men ikkje med greiner.

Har satt av 5t den 4. så håpar heile shoiten vert done and finito då. Woopidoo!

 

post-26831-1199837942_thumb.jpg

Lenke til kommentar

To dumme spørsmål om piercing comming up:

 

1: Enkelte hevder at man skal holde seg langt unna alt som heter alkohol den første tiden etter at man har tatt piercing. Stemmer dette? Nå snakker jeg ikke om flatfylla, men mer å slappe av med et par øl hjemme.

 

2: På renseanvisningen jeg fikk med fra studioet så står det at jeg skal vaske smykket og området rundt med dr.greve intimvask og såvri piercingen rundt og vaske den delen som vanligvis er inne i såret. Skal jeg skylle vekk "såpen" før jeg vrir rundt? Vet det ikke er vanlig såpe, men likevel...

Lenke til kommentar
To dumme spørsmål om piercing comming up:

1: Enkelte hevder at man skal holde seg langt unna alt som heter alkohol den første tiden etter at man har tatt piercing. Stemmer dette? Nå snakker jeg ikke om flatfylla, men mer å slappe av med et par øl hjemme.

 

På papirene jeg fikk av leading light sto det at man kunne drikke øl og rusbrus i moderate mengder fra dag 1. Og det var i tunga, så kan ikke skjønne at det kan være strengere med brystvorta

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Da jeg tok i brystvorten fikk jeg streng besjed om ikke å drikke fordi det tørker ut kroppen og kroppen blir mindre motstandsdyktig. Hvor lenge de mente jeg skulle vente husker jeg ikke, men jeg tror det var bort imot en uke. Jeg var i London på fylle og shoppetur, så jeg ventet kun en dag, pluss at jeg drakk lite den andre. Sikkert ikke så smart men det gikk heldigvis bra, og jeg drakk masse vann.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Syntes de er finest på 26 mm +. Har litt lyst på 40 mm, da piercingstudioet jeg bruker selger de lekreste trepluggene jeg har sett i den størrelsen, men jeg tror dessverre ikke jeg har plass til så store.

 

40mm er i det største laget etter min mening:P Opp til 20mm synes jeg er finest.

Lenke til kommentar

Har vurdert i noen måneder å gå til anskaffelse av en tatovering.

Bare få noen til å lage en custom slutt på den, blir ikke før jeg får nok penger i pungen, som antakeligvis blir en stund til uansett. Har nevnt motivet før her en gang, og tenkte at jeg skulle gjøre et forsøk med telefonen, og det ble ikke så aller verst. Hvis noen har noe de vil skyte inn ang. plassering, farger osv. så be my guest. Hvis jeg ender opp med den så er sopptreet nederst streket rundt fordi det er et "kanskje"punkt, jeg liker det, men vet ikke om det ødelegger for mye. Kanskje litt cheesy med noe jeg har plukket av framsiden på et blad, men jeg liker stilen på den og håper den kan se bra ut hvis det blir gjort ordentlig.

post-72753-1199904393_thumb.jpg

Endret av nest0r
Lenke til kommentar
Enig. Kan bli for mye. Litt utviding kan være veldig fint, men jeg synes ikke det er så fint når de blir for store.

Syntes de er finest på 26 mm +. Har litt lyst på 40 mm, da piercingstudioet jeg bruker selger de lekreste trepluggene jeg har sett i den størrelsen, men jeg tror dessverre ikke jeg har plass til så store.

 

Jeg synes det blir for mye når øreflippene blir så store at øret mister helt den naturlige fasongen. Selv har jeg 14 nå og tenker å stanse på 20.

Lenke til kommentar
Utrolig hvor mye rart folk har på kroppene sine! :ph34r: Men hver sin smak. ;) Jeg syns miami Ink er flinke, og jeg hadde gladelig latt den tatovere meg. Spesielt hun jenta. Dyktig.

Kat von D (jeg regner med det er henne du snakker om) sluttet i Miami Ink. Hun er med i LA ink nå i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...