Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør det veldig vondt eller er det som å ta en sprøyte 200 ganger? :p

Beste forklaringa eg kom på er at det føles som å bli skoren med ei teeny weeny mikromotorsag. ;--D

Du kjenner det, men det er ikkje så gale at det ikkje hjelp å bite tenna godt saman. Smertene er der òg berre akkurat når nåla er i huda. Med ein gong nåla er ute kjenner du absolutt ingenting. Ein liten thingy på 5-6cm burde dei fleste takle med mindre den er plassert i armhula eller under forhuden. Eg hadde ca 2 strake timar i stolen i dag og det gikk mykje betre enn forventa. Skulderbladet ut mot armhula var jævlig, men ellers var det (relativt) overkommelig. Vanvittig sliten når eg kom heim berre. :)

Lenke til kommentar

Den går jo ikkje akkurat ein halvmeter djupt heller då. Men eg vil seie at det føles meir som riving/skjæring enn stikking.

 

Tenk som eg gjorde før eg gikk inn: Når eg kjenner såpass mange kvinnfolk som har klart å holde ut, så er det INGEN grunn til at eg skal tykkje at det er noko verre. =P Har du vore i garden, så skal du pinadø klare ein liten tattizz. Ellers har kongen ingen grunn til å føle seg særleg trygg. ;D

 

Det verste er faktisk den forbanna plasten. Eg får f*** ikkje sove med dette dritet på. :(

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Joda, det er en utrolig flott tatovering, men dere skjønner vel poenget mitt. Teknisk sett er den ikke noe å rope hurra for, sammenlignet med nummer to. Det er tross alt bare sort + rabling på toppen, samt en rett strek som bryter opp.

 

Selv om jeg veldig gjerne skulle sett kvalitet á la Let's Buzz!, Booth, Hernandez, Renshaw, Kat von D og lignende overalt i verden, så er det helt umulig å si hva som er godkjent kvalitet og hva som ikke er det. Det blir litt som i nerdeverdenen, setter du f.eks. Psychonauts, Bioshock, Team Fortress 2, Shadow of the Colossus eller Okami opp mot Crysis, så vil de aller fleste si at Crysis har best grafikk.

Lenke til kommentar

Hva som er "godkjent kvalitet" kommer vel an på motivet. Jeg mener, hva skulle man egentlig gjort med tatovering nummer 1 for å gjøre den "bedre" rent kvalitetsmessig? Det er rett og slett litt hva du er ute etter, men god kvalitet all over hadde jo vært veldig greit (tror dog vi må se langt etter det).

Lenke til kommentar
Selv om kunst er relativt så kan man forsatt bedømme kvalitet i de fleste tilfeller vel? Akkuratt når det gjelder tatoveringer så kan jo man se om ting er skjevt eller dårlig plassert osv.

 

For all del, jeg sier ikke at tomlene til TattooHarald ikke burde hatt et ublidt møte med en rusten hekkesaks, jeg bare mener at en offentlig instans som skal godkjenne tatovører/tatoveringer ikke på noen måte kan fungere.

 

Det beste folk kan gjøre er å fortsette å hive inn bilder av både elendige og fantastiske tatoveringer, slik at "forbipasserende" får øynene opp for hva som faktisk lar seg gjøre. Det er litt synd når folk kommer inn her og refererer til Miami Ink som noe av det beste de har sett. :no:

Lenke til kommentar

De som virkelig er seriøse og bryr seg om kvaliteten sjekker jo litt rundt og unngår folk som han. Folk som bare går der det er billigst ser ikke eller bryr seg ikke om kvaliteten er helt på topp. Det kjipe er vel kanskje de som faktisk føler de har blitt lurt og angrer veldig i ettertid. Dessuten tar jo mennesker som han inntekt fra dere, som driver seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...