Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde aldri tatt en tatovering som ikke betydde mye for meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ferdig med kuttingen. Au. Legg merke til blåselampen. Ferdig! tar ikke den teknikken der unødvendig lang tid med burning , vet at solid i Stavanger bruker en ting som ligner på en vanlig svi penn som man brukte på sløyden , virker mye kjappere , det med og varme opp en metall bit virker jo bare som og strekke ut smerten lengre enn nødvendig . i bruk på bildet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hun sa noe om akkurat det der, men husker ikke helt hva det var, fordi jeg var opptatt med å ikke dø. Men tror det var fordi den teknikken solid bruker ikke egentlig lønner seg, fordi tuppen av "pennen" ikke holder seg varm nok. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kunne fått bedøvelse? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 bedøvelse tar jo vekk litt av meningen vist nok . jeg synes resultatet til solid ser bra ut , har en kompis med en 4-5 motiver der fra og de ser alle bra ca 6 mnd etter . Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) En av Tattoo-Haralds siste, men hva i all verden forestiller det?? Keltisk? Endret 7. januar 2008 av dr Gonzo Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Respekt til Aidskake! Det der så j*****vla vondt ut! Du virker som en modig jente.. Jeg derimot, har fortsatt ikke tatt turen til pierceren og tatt hull i øre-brusken eller tatt tatovering.. MEn jeg vil jeg vil! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ny-hy-hydelig skyggelegging på den siste til Tattoo Harald.. Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er flere dyr inni der. Ulver? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Haha! Ja, faen..er det en delfin jeg ser oppe til høyre? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Haha! Ja, faen..er det en delfin jeg ser oppe til høyre? Sel! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) @Lise: takk, takk. jeg har litt baller. Og jeg sier det igjen, har du virkelig lyst på piercing - go for it! N00bz! Ser at det er en sverdfisk, vel. Endret 7. januar 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den hadde kort nese. o_O En delfin, sel, en drage, en (to?) ulver.. Jøsses. Lenke til kommentar
slins Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 er det bare meg, eller blir alle tattoene hans svake (heldigvis)? Synes alltid blekket hannes ser så blasst ut på bildene.. - sLins Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde tenkt å si det samme. Det ser jo helt ubrukelig ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) En av Tattoo-Haralds siste, men hva i all verden forestiller det?? Keltisk? Helt rettselsfullt. Fatter ikke at den mannen får praktisere som tatovør. Noen i det offentlige burde ha innført regler om kvalitet på tatovører. Endret 7. januar 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Helt rettselsfullt. Fatter ikke at den mannen får praktisere som tatovør. Noen i det offentlige burde ha innført regler om kvalitet på tatovører. Ja, kvalitetskontroll på kunst funker jo veldig bra. I mine, og mange andres øyne laget Mucha "bedre" bilder enn f.eks. Munch. Burde det derfor tilsi at Munch ikke var en ordentlig kunstner, og skulle hatt malerkostene sine brent? Er tatovering 1 bedre enn tatovering 2? Hvorfor/hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg og en kamerat har bestemt oss for å tatovere inn gardemerket, siden vi begge syntes at året i garden var veldig flott. Vi skal ha dette: http://www.mil.no/pubs/fnett/template/inte.../crest/hmkg.gif uten teksten såklart + Kompani Flagget under på venstre arm/skulder regionen. Men tror vi tar alt i svart. Gjør det veldig vondt eller er det som å ta en sprøyte 200 ganger? Endret 8. januar 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå