Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ta og stikke hull i øret på meg selv, for så å muligens utvide til 3-4millimeters tunell. Hva bør jeg bruke til å stikke, så jeg kan få en dåp inn i øret fra begynnelsen av? Hadde planer om å bruke sikkerhetsnål, men da må jeg jo trekke den helt ut igjen før jeg eventuelt kan sette inn noe nytt, og da blir vel hullet omtrent umulig å finne.

 

Dette er IKKE måten å skaffe seg hull i øret på. Skal du gjøre det selv er det vel bedre med sprøyespisser fra apoteket eller "lage hull i belter"-tang.

 

Bilde00401.jpg

Lenke til kommentar
Psilocybe hvor mange mm har du i ørene?

Har lyst på sånn i ørene jeg å men jeg syntes det tar for lang tid å strekke så jeg tenkte på skalpellering. Har ikke lyst på så store at ørene blir noe strekt men har lyst på så jeg kan ha tuneller gjennom øreflippene slik ørene er som normale. Så vill det være mulig å hoppe rett på 8 eller 10mm på en gang med skalpellering? Noen som har erfaring ed det?

 

Har tunneler på 25mm i nå, men får vel plass til 26-27mm uten problemer.

 

Å skalpellere inn 8-10mm skal i teorien gå fint (største jeg har tatt er 12mm), men det stiller krav til øret. Du bør ha ganske kraftige flipper for at det skal gå. 4-6mm går stort sett på de fleste.

Lenke til kommentar

Store flater med hvitt er gjerne ikke det beste å tatovere. Du har pigmenter i huden som ligger over blekket, disse vil gi det hvite et svakt skjær. Dette varierer litt fra person til person, på afro-nordmenn vil det gjerne se gul-oransje ut. Jo blekere huden er, jo bedre vil det se ut.

 

Med lett skyggelegging vil det antageligvis gå greit, men store flater med bare hvitt ser stort sett litt rompe ut.

Lenke til kommentar
Store flater med hvitt er gjerne ikke det beste å tatovere. Du har pigmenter i huden som ligger over blekket, disse vil gi det hvite et svakt skjær. Dette varierer litt fra person til person, på afro-nordmenn vil det gjerne se gul-oransje ut. Jo blekere huden er, jo bedre vil det se ut.

 

Med lett skyggelegging vil det antageligvis gå greit, men store flater med bare hvitt ser stort sett litt rompe ut.

 

Så en hvit rose i en sleeve som blir skyggelagt vil sannsynligvis gå helt ok da?

Lenke til kommentar
Kommer neppe til å angre på noen av de tatoveringene jeg vurderer

"Åffer ska jeg lizm angre på den? TRAIBÅLLS ER DRIIIITFEEETT!"

...Nei, si det, du. :)

 

Sikker på at du aldri kommer til å angre på det du har? (Var det ikke et hjerte på håndleddet som ikke var helt rett)? ;)

Sikker blir man ikke før man ligger på dødsleiet, men jeg angrer ikke enda, og jeg hadde hatt lyst på den i litt over to år før jeg plasserte den på kroppen. Det jeg egentlig mente med innlegget (jeg vet jo at du selv er veldig glad i tribals) var at en tatovering skal bety noe for deg, for det er ikke "bare" når det faktisk skal være på kroppen din hele livet.

Lenke til kommentar

begynn nå ikke med miami inc tendenser der alle tattiser har en dyp og sterk mening for livet til den som tar den .

 

jeg ser heller på det som mer permanent pynt en noe som trenger og ha en betydning .

 

klart at motivet er bra og noe man selv kan like er jo et must , men betydning , den er og dra det litt langt synes jeg .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...