Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 psilocybe, har du tatt intimpiercinger på noen jenter? :!: Eh, ja? Det er liksom en del av jobben min. Hehe, godt svart.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Etter sommerferien får jeg gratis tatovering, fordi han mannen skal trene seg. Det gjør ikke meg noe, for hvor vanskelig kan det være å lage en liten sommerfugl på hoften? Kommer til å være jævlig å tatovere rett på beinet da... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Penger er ingen ting når du snakker tatoveringer... En må først tenke tattoo så tenke penger ikke omvendt... Snakker om noe som skal være her resten av livet.. Jeg ville hvertfall aldri latt en trene seg på meg gratis.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det er en jeg kjenner veldig godt, og som jeg stoler på. Han er nybegynner, men jobber jo på tatovering- og piercingstudio. Det er en BITTELITEN sommerfugl, som ikke skal ha noe fyll eller noe... tror ikke det går an å feile så jævlig på akkurat det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Sommerfugler, og spesielt små, er ikke det første en fersk tatovør bør begi seg utpå. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sommerfugler, og spesielt små, er ikke det første en fersk tatovør bør begi seg utpå. Jeg trodde kanskje det kunne være noe av det letteste jeg? Er jo bare noen å tegne en sommerfugl på huden, er jo ikke noen kjempespesielle detaljer eller noe. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har lyst på en liten tatovering også, men vet ikke hva. Hadde jeg tatt noe nå - hadde jeg sikkert angret resten av livet. Uansett: Noen som har en idé om hva jeg kanskje hadde likt? (Har ingen tatovering eller piercing fra før.) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Psilocybe: Skulle spørre for en kamerat, hvor hvor mye du tar for å lage en 7cm versjon av denna: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 2-300kr, som alt annet. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Om noen år når jeg er 20 år sånn ca. vurderer jeg å få tatovert "Majesty"-symbolet (DT) på armen Det hadde vært sinnsykt rått. Jeg kommer iallefall ikke til å ta tatovering før jeg er eldre, den skal jo muligens sitte der livet ut. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 2-300kr, som alt annet. Da ser du oss i nærmeste fremtid tenker jeg. Da blir det langtur fra lillehammer.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) 2-300kr, som alt annet. Da ser du oss i nærmeste fremtid tenker jeg. Da blir det langtur fra lillehammer.. Hehe drar du dit kun for tatoveringens skyld er det nok betydelig billigere å ta den hjemme i lillehammer... Koster nok maks 2000kr... En annen ting jeg ville vurdert er om en fotball klubb logo (hvis det er det det er?)er det du vil bære resten av livet? Som psilo ca sa: Det en synes er kult som 16åring er mest tvilsomt ikke kult senere i livet. EDIT: Nå er jo du faktisk et år eldre enn meg Men for å ro meg unna: tatoveringer bør være tidløse, noe en fotballklubb mest tvilsomt ikke er.. Men for all del sier ikke noe negativt, er bare det at en tatovering(spesielt av denne type) bør tenkes nøye om... Endret 21. januar 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 En ting jeg har lurt litt på er hvordan en blir tatovør? Mener å ha hørt det finnes en skole i danmark?? Men tviler på de fleste har gått der... Er det sånn at en må ha et talent/trent litt privat for så bli opplært av en ordentlig tatovør og derfra komme inn i gamet?? Synes det er skummelt at en kan bare kjøpe seg tatoverings utstyr(så det tilsalgs på finn.no). Må vel finnes noen regler på dette? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Om noen år når jeg er 20 år sånn ca. vurderer jeg å få tatovert "Majesty"-symbolet (DT) på armen Det hadde vært sinnsykt rått. Jeg kommer iallefall ikke til å ta tatovering før jeg er eldre, den skal jo muligens sitte der livet ut. Det kunne jo være tøft... men snakker du om musikk logo så er det kanskj ikke så lurt.... musikksmak forandrer seg vettu... (selv om eg kan forstå at du tror du kommer til å like de for alltid, særlig DT ) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Vurderer faktisk selv å tatovere en band logo.. Sick of it all sin. Men det er ikke pga bandet det er fordi jeg synes den tribal dragen er sinnsykt kul! Men det er jo tribal... Liker egentlig ikke tribal fordi det er en motesak noe tatovering absolutt ikke skal være... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bogan: Er ikke jeg som skal ha den tatoveringa der, er en kamerat. Og det er ikke fotball, men hockey. Det er tross alt hockeykøller på bildet.. Koster da ikke så mye å dra til bergen med bil.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ok. men er dog ikke særlig tidløst.... Neida men synes det er litt spesielt å dra til lillehammer-bergen for å spare noen få kroner om du sparer noen i heletatt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ok. men er dog ikke særlig tidløst.... Neida men synes det er litt spesielt å dra til lillehammer-bergen for å spare noen få kroner om du sparer noen i heletatt... Så du sier vi ikke burde ha dratt til larvik for å spise den burgern vi ikke fant pga stengte bensinstasjoner? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 begynt å tegne litt hvordan jeg vil ha det, problemet er at jeg ikke kan å tegne, hehe... men laget en liten skisse, men klarer ikke tegne noe alien hode som jeg skal ha der, noen som har noe linker til noe alienhode bilder fra siden? eventuelt hvis du har lyst til å prøve å tegne litt så kan du jo det, har ikke noe scanner så måtte bruke digitalkamera og tok bilde av starten, skal være en alien som river seg ut av kroppen, skal kun bruke svarte farger bortsett fra noe rødt der det er rivd opp som blod her er hvertfall skisse av starten min Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fry: Noe sånnt vil jeg tro at du veldig sansynlig vil angre på i senere tid. Det er kanskje ikke så kult å gå rundt med en alien som 50-åring, en alien er ei heller veldig personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå