bleach91 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 hvis en tatoverer flere steder på kroppen så syntes jeg det er finest å holde seg til samme type tatoveringer. og er det noen som hvet navnet på forskjellige type tatoveringer? hvis det finnes da:P Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Tatoveringer under foten og i håndflaten forsvinner fortere enn svint. Hvor kjapt er "fortere enn svint"? Hehe... Er det snakk om at etter et år så har den bleknet 50%? Eller enda kjappere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 De ser stort sett ut som en råtten syden/Tattooharald-tatovering etter skorpen faller av, og det er ikke mer enn måneder før du sitter igjen med noen stygge flekker som ble tatovert litt dypere enn resten av motivet. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Jaja, der forsvant håpet mitt om en slik en! Heh, men jeg kan jo ty til kulepennen isteden. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 jeg har en kompis med en smily på tommelen , den holder vell ca 1 år mellom hver gang han tar den på nytt , så det er jo mulig . Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Alright. Fikk min første scarification idag! Skulle egentlig ha cutting m/ inkrub, men "fylte" heller motivet med branding istedenfor, da fargen sannsynligvis ikke ville blitt like jevn som jeg hadde håpet på. Tok ca 45 min, og kuttingen fikk i grunn fint, litt vondt da. Men brandingen.. Holy moly. Det er ingenting jeg gjør med det første for å si det sånn. Det var helt grusomt. Huff, det så ikke noe godt ut. Fikk så vondt der jeg stod - men lukta.. Crist.. Men, vi fikk oss jo god pizza etterpå da Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Psilocybe hvor mange mm har du i ørene? Har lyst på sånn i ørene jeg å men jeg syntes det tar for lang tid å strekke så jeg tenkte på skalpellering. Har ikke lyst på så store at ørene blir noe strekt men har lyst på så jeg kan ha tuneller gjennom øreflippene slik ørene er som normale. Så vill det være mulig å hoppe rett på 8 eller 10mm på en gang med skalpellering? Noen som har erfaring ed det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Skal ta og stikke hull i øret på meg selv, for så å muligens utvide til 3-4millimeters tunell. Hva bør jeg bruke til å stikke, så jeg kan få en dåp inn i øret fra begynnelsen av? Hadde planer om å bruke sikkerhetsnål, men da må jeg jo trekke den helt ut igjen før jeg eventuelt kan sette inn noe nytt, og da blir vel hullet omtrent umulig å finne. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Dra til et piercingstudio og få dette gjort ordentlig. Du kan få infeksjon og det kan fort bli stygt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg gidder ikke å betale 300kr+ for å stikke et hull i øret mitt. Skal jo bare ha et vanlig hull, som senere skal utvides. Trenger tips om hvordan jeg skal stikke hull på meg selv, ikke meninger om at jeg ikke bør gjøre det. Endret 6. januar 2008 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 skal jeg ha tatovering vil jeg ha denne! hva synes dere om den? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Ferdig med kuttingen. Au. Legg merke til blåselampen. Ferdig! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Så overhode ikke noe godt ut , hva står ff for? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Så overhode ikke noe godt ut , hva står ff for? Fortissimo. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 hu er vel bedøvet? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 hu er vel bedøvet? Ikke akkurat. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Sånn som på den siste F-en, når den ikke er helt rett, får man noe erstatning på sånt? Avslag i prisen elns? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 da må det ha gjort jævla vondt! å kan ikke det der få fort en innfeksjon? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Sånn som på den siste F-en, når den ikke er helt rett, får man noe erstatning på sånt? Avslag i prisen elns? Nå har jeg ikke det problemet, men antar det. ^^ da må det ha gjort jævla vondt! å kan ikke det der få fort en innfeksjon? Det var jævla vondt, ja. Og det er dømt til å bli betent. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Mer tydelig arr av betennelse vet du, Ida! *fnis* Syntes det ser så vondt ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå