Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må tatovere over tatoveringen min pga dårlig nål og svak/blålig farge. Det frister lite, fordi det gjorde mer vondt enn forventet... Men blir det like vondt når man tatoverer oppå den som er fra før? Blir ikke hunden litt mindre følsom enn før den ble tatovert, og bruker de de kun tykke nålen siden omrisset allerede er der? (den tynne gjorde mest vondt..)

Lenke til kommentar
Er jo ikke meg på bildet en gang, men Aidskake er symmetrifreak. x)

Det stemmer. De er så midt på som de får blitt, men husk at ingen kropper er helt symmetriske.

 

Dersom bildet er skeivt, så er isåfall den brenninga skeiv... Men da tror jeg heller at det er nakken som er skeiv.

Vel, hun som brant meg har lang, lang erfaring. Så stoler på at det ble rett og fint. Er jo også vanskelig å bruke høyre armen til å ta bilde av sin egen nakke. ;) Får laste opp flere bilder etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Hva synes dere om denne tattoveringa her?

 

 

Er den din?

 

jeg kjenner en som har akuratt samme

 

Er min ja.

Er jo en av "logoene" til Millencolin, så vet at det er flere som har den samme, men for meg betyr den endel, så derfor valgte jeg og ta den selv om det er andre som har tatt den.

Selv har jeg aldri sett noen in real life som har maken, men hvis man går på millencolin sin hjemmeside finner man noen som har nesten maken.

Egentlig bryr jeg meg ikke om det er andre som har den og, med tanke på hva den betyr for meg :)

det som er det viktigste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...