Kleif Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Godt å høre. Jeg hadde nemlig planer om å leve et par år til. Den har ikke blødd noe, og det har heller ikke kommet noe synlig rusk i den. Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 her er noen tatoveringer jeg tok for noen dager siden:) det er fortsatt skorpe på, menmen er en Nirvana smiley på pulsen på høyre hånd og en stjerne på hæyre hånd Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bilde...? Har bilder som ble tatt under prosessen også, skal laste de opp når jeg får de tilsendt. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hvorfor har du ikke de to hagleskudda midt på nakken? De ser i alle fall ikke helt sentrerte ut Endret 5. januar 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 De er sentrerte, bildet er skeivt. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei, jeg har tatt piercing i øyenbrynet og det er 2-3månders gro tid.så jeg tenkte og bytte til noe alla. bytter man kun kulene eller hele stangen? http://www.superkul.no/product_info.php?cP...roducts_id=3987 hvordan fungerer dette ? Bump `? Rundt 24timers regel for bumping ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 De er sentrerte, bildet er skeivt. Skyld på den du Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Man bytter hele stangen, og slike smykker som det der er veldig populære. Bare sørg for at du får rett størrelse og lengde. (: EDIT: Er jo ikke meg på bildet en gang, men Aidskake er symmetrifreak. x) Endret 5. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 De er sentrerte, bildet er skeivt. Dersom bildet er skeivt, så er isåfall den brenninga skeiv... Men da tror jeg heller at det er nakken som er skeiv. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Man bytter hele stangen, og slike smykker som det der er veldig populære. Bare sørg for at du får rett størrelse og lengde. (:EDIT: Er jo ikke meg på bildet en gang, men Aidskake er symmetrifreak. x) Takk, jeg får prøve meg frem om noen måneder:) Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg må tatovere over tatoveringen min pga dårlig nål og svak/blålig farge. Det frister lite, fordi det gjorde mer vondt enn forventet... Men blir det like vondt når man tatoverer oppå den som er fra før? Blir ikke hunden litt mindre følsom enn før den ble tatovert, og bruker de de kun tykke nålen siden omrisset allerede er der? (den tynne gjorde mest vondt..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Akkurat det samme. Stort sett går man over hele tatoveringen når den friskes opp. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er jo ikke meg på bildet en gang, men Aidskake er symmetrifreak. x) Det stemmer. De er så midt på som de får blitt, men husk at ingen kropper er helt symmetriske. Dersom bildet er skeivt, så er isåfall den brenninga skeiv... Men da tror jeg heller at det er nakken som er skeiv. Vel, hun som brant meg har lang, lang erfaring. Så stoler på at det ble rett og fint. Er jo også vanskelig å bruke høyre armen til å ta bilde av sin egen nakke. Får laste opp flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva synes dere om denne tattoveringa her? Er den din? jeg kjenner en som har akuratt samme Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva synes dere om denne tattoveringa her? Er den din? jeg kjenner en som har akuratt samme Betyr jo egentlig bare at tatoveringen er mindre orginal Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva synes dere om denne tattoveringa her? Er den din? jeg kjenner en som har akuratt samme Er min ja. Er jo en av "logoene" til Millencolin, så vet at det er flere som har den samme, men for meg betyr den endel, så derfor valgte jeg og ta den selv om det er andre som har tatt den. Selv har jeg aldri sett noen in real life som har maken, men hvis man går på millencolin sin hjemmeside finner man noen som har nesten maken. Egentlig bryr jeg meg ikke om det er andre som har den og, med tanke på hva den betyr for meg det som er det viktigste Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvordan vil det gå å tatovere rett under tåen? Med tanke på at det er konstant slitasje der.. Vil den bli slitt bort? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Tatoveringer under foten og i håndflaten forsvinner fortere enn svint. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 psilocybe Du har skrevet flere ganger at hvitt tatoveringsblekk ikke blir helt hvitt fordi den nye huden som legger seg over får det til å se grumsete ut, men hva om man tatoverer hvitt over en svart tatovering? Vil det se bra ut? (Spør fordi jeg har noen planer om noe slikt) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Må det bestilles time for å pierce, eller er det drop in? I Bergensområdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå