Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

På tatoveringen som jeg tok for 2-3 mnd siden (den er ca 13 cm høy) har det blitt et lite parti hvor det ser ut som at blekket har gått litt utover. Det ser ut som en liten blåflekk rundt, eller som at noen har tegnet med penn og blekket flyter litt når man vasker over det. Hva har skjedd? Er dette vanlig, og er det noe å gjøre med, eller at dette kan utvide seg og bli værre?

Håper noen kan svare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer viss jeg får penger nok å lov til å sette den teksten på bunnen av denne logoen(Arte Et Labore) på meg en plass, men hvor passer den tror dere og hvilken skrifttype?

 

Først må du vel vente noen år?

Jeg har no fått vite at jeg har lov å skaffe tattovering så lenge jeg får lov av foresatt

 

de seriøse plassene har 18 år uansett , da folk under 18 ikke er så veldig mentalt stabile ( i mangel av bedre ord ) man forandrer meninger ol hele veien , sånt stabiliserer seg litt når man blir eldre .

Lenke til kommentar
Å ja, det finnes sånne plasser, men jeg ville ikke tatovert meg på dem om jeg fikk betalt for det en gang.

Dette har du vel strengt talt gjort? ;)

Nei, de tatoverte ikke folk under atten. De var bare ikke klar over at jeg var under atten. Festivalbånd teller som legitimasjon på hele campområdet.

Lenke til kommentar

Alright.

 

Fikk min første scarification idag! Skulle egentlig ha cutting m/ inkrub, men "fylte" heller motivet med branding istedenfor, da fargen sannsynligvis ikke ville blitt like jevn som jeg hadde håpet på. Tok ca 45 min, og kuttingen fikk i grunn fint, litt vondt da. Men brandingen.. Holy moly. Det er ingenting jeg gjør med det første for å si det sånn. Det var helt grusomt.

Lenke til kommentar

Er det farlig å ta av plasten på tattisen for tidlig? Tok tatovering i går, og tok av plasten etter kanskje 3-4 timer (ikke helt sikker), for å smøre med krem. Deretter kastet jeg plasten. Så kikker jeg innom her, og det står at den skal være på til dagen etter! Kommer dette til å få konsekvenser for min tatovering? Jeg har hatt feber både i går og i dag, men dette kan like gjerne komme av store smerter i halsen. Tatoveringen er hverken rød eller hoven, og den gjør heller ikke vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...