King-Nothing Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her var det mye rått ja. Kul den som du har bilde av. Din regner jeg med? Lager han forslag til hver enkelt og/eller har han mange ferdige som man kan velge mellom? Vet hvilken stil av biomech jeg vil ha, men ikke akkurat hvordan den skal se ut. Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her var det mye rått ja. Kul den som du har bilde av. Din regner jeg med? Lager han forslag til hver enkelt og/eller har han mange ferdige som man kan velge mellom? Vet hvilken stil av biomech jeg vil ha, men ikke akkurat hvordan den skal se ut. Det jeg har er H.R. Giger( sjekk http://www.giger.com) Den er tattoert av Stian på Max Tattoo i Oslo. Har ikke vært hos Jimmy men blitt anbefalt han av flere kamerater, men jeg vet at han tegner det du vil ha så lenge du har idèer. Det finnes også mange ferdigtegna men det er jo ikke så spennende da de mest sannsynligvis sitter på huden til noen andre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Denne som er din? Pent arbeid. Edit: Ehh, gløm det... It's the fever talking. Endret 3. januar 2008 av Glint Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet ikke om det finnes forskjellige typer biomech eller om alle dreier seg om det samme, men de bildene under her er av den typen jeg kunne tenke meg. Hvor man veldig tydelig ser "gjennom" huden. Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her var det mye rått ja. Kul den som du har bilde av. Din regner jeg med? Lager han forslag til hver enkelt og/eller har han mange ferdige som man kan velge mellom? Vet hvilken stil av biomech jeg vil ha, men ikke akkurat hvordan den skal se ut. Det jeg har er H.R. Giger( sjekk http://www.giger.com) Den er tattoert av Stian på Max Tattoo i Oslo. Har ikke vært hos Jimmy men blitt anbefalt han av flere kamerater, men jeg vet at han tegner det du vil ha så lenge du har idèer. Det finnes også mange ferdigtegna men det er jo ikke så spennende da de mest sannsynligvis sitter på huden til noen andre. For de som lurte på hvordan den ser ut. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 er det noen bra Tattoo sjapper i bergen eller ? har tenkt meg Liverbirden slik som denne http://images.hugi.is/hudflur/110393.jpg Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da har jeg fått pressa inn 3mm. Hvor lenge må jeg ha i expanderen og slikt nå? Kan jeg bare bytte til enn plugg nå elelr må jeg vente så så lenge? Renser 2-3 ganger om dagen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Let's buzz er den som går igjen, og blir anbefalt i Bergen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da har jeg fått pressa inn 3mm. Hvor lenge må jeg ha i expanderen og slikt nå? Kan jeg bare bytte til enn plugg nå elelr må jeg vente så så lenge? Renser 2-3 ganger om dagen. Smykket er i samme størrelse, antar jeg? Kan forsåvidt skifte nå, men jeg hadde ventet et par dager til huden rundt ikke er så stram. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg har ikke noe smykke enda Men ja det skal være i 3mm det også. Får kjøpe ett rett før treffet på lørdagen ellns. Finnes det plugger i sølv? Tror ikke jeg tåler nickel og slike "billig" greier. Hva er sånn ca prisen på en liten 3mm plugg btw? Endret 3. januar 2008 av Zettec Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har ikke noe smykke enda Men ja det skal være i 3mm det også. Får kjøpe ett rett før treffet på lørdagen ellns. Finnes det plugger i sølv? Tror ikke jeg tåler nickel og slike "billig" greier. Hva er sånn ca prisen på en liten 3mm plugg btw? Sølv? Titan mener du da eller? Du bør enten bruke titan, eller organiske plugger. Da slipper du den ekle lukten og belegget. Pris kommer ann på materialet. Kan jo kjøpe i plast også, disse er gjerne litt billigere. Mellom 150-300 vil jeg tippe. Jeg har 2 x 6 mm plugger i tre, de betalte jeg 500 kroner for. Men er ganske sikker på at jeg fikk litt stamkunde-rabatt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vurderer viss jeg får penger nok å lov til å sette den teksten på bunnen av denne logoen(Arte Et Labore) på meg en plass, men hvor passer den tror dere og hvilken skrifttype? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vurderer viss jeg får penger nok å lov til å sette den teksten på bunnen av denne logoen(Arte Et Labore) på meg en plass, men hvor passer den tror dere og hvilken skrifttype? Først må du vel vente noen år? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har ikke noe smykke enda Men ja det skal være i 3mm det også. Får kjøpe ett rett før treffet på lørdagen ellns. Finnes det plugger i sølv? Tror ikke jeg tåler nickel og slike "billig" greier. Hva er sånn ca prisen på en liten 3mm plugg btw? Sølv? Titan mener du da eller? Du bør enten bruke titan, eller organiske plugger. Da slipper du den ekle lukten og belegget. Pris kommer ann på materialet. Kan jo kjøpe i plast også, disse er gjerne litt billigere. Mellom 150-300 vil jeg tippe. Jeg har 2 x 6 mm plugger i tre, de betalte jeg 500 kroner for. Men er ganske sikker på at jeg fikk litt stamkunde-rabatt. Er ikke det noe som bare kommer under helbredelses prossesen? Noe som blir borte når såret har grodd liksom? Jaja, får gå for titan da, men du har ikke lyst til å kjøpe en for meg? Så kan du ta den med på treffet. Jeg casher ut da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er ikke det noe som bare kommer under helbredelses prossesen? Noe som blir borte når såret har grodd liksom? Jaja, får gå for titan da, men du har ikke lyst til å kjøpe en for meg? Så kan du ta den med på treffet. Jeg casher ut da. Litt gøgg kommer nok, men den skal ikke væske noe særlig. Da har du nok strukket for mye. Når man ikke bruker organiske smykker samler det seg gøgg som lukter ille, rett og slett fordi huden ikke får puste. Derfor anbefaler jeg organiske (tre, horn, bein osv). Det er ganske begrenset med plugger i 3 mm. Da det som oftes er ringer eller barbeller som blir brukt. Jeg aner ikke hva du liker osv, så det er best å stikke innom selv. Ta deg en tur på Pin-point som ligger i strøget. 6 mm smykkene er nye. Har tunneller i KS som er så tunge at øret blir litt hengende. Skal bestille meg treplugger fra USA når lønning kommer inn på kontoen. Og i morgen har jeg time for scarification med ink rubbing. ^^ Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 noen som vet hvor jeg finner noe informasjon om Marquesan tattoos? Tenkte jeg skulle ta en nedover leggen, men designe selv. og vil da gjerne vite litt hva de forskjellige tegnene betyr. hadde vært fint om noen kunne hjelpe da jeg har leitet men funnet lite informasjon om dette. Vet en tattoovør noe særlig om dette som oftest? håper på svar Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vurderer viss jeg får penger nok å lov til å sette den teksten på bunnen av denne logoen(Arte Et Labore) på meg en plass, men hvor passer den tror dere og hvilken skrifttype? Først må du vel vente noen år? Jeg har no fått vite at jeg har lov å skaffe tattovering så lenge jeg får lov av foresatt Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Okey. En siste ting. Hva er forskjellen på tunneler og alt der? jeg vil bare ha en sånn en ring med ett lite hull, vet ikke om det er tunnel eller plugg. Har du link til en nettside som viser de forskjellige greiene? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Tunnel er uthult, plugg er tett. Tunnel: Plugg: Endret 3. januar 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nå var jeg nede i 9mm plugger .... Det er så lite utvalg nå som det er varetelling over alt ... alle tømmer bare lagerene sine... Jeg måtte bytte pga den ene 10mm pluggen var delt på to.. :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå