Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg bestemt meg. Det blir piercing i nippelen så snart jeg har råd. Litt usikker på om jeg skal ta i begge.

Gleder meg samtidig som jeg gruer meg.

Nice. =D Gå for begge.

Jeg synes det ser best ut med bare i den ene. Foretrekker hvertfall det slik på meg selv. Men er gøy med piercing i brystvorten, jenter blir ofte nysgjerrige.

Det så weird ut med bare én. Symmetri ftw.

Lenke til kommentar
Da har jeg bestemt meg. Det blir piercing i nippelen så snart jeg har råd. Litt usikker på om jeg skal ta i begge.

Gleder meg samtidig som jeg gruer meg.

Ta begge og gå for stang .. Mye lettere at du kommer borti hvis du har ring. Jeg hadde ring første gang, det har fucka nipplene mine litt.. Pluss en kompis presterte å rive ut den ene. Når jeg tok på ny, så tok jeg stang. Aldri hatt så lite problemer med en piercing...

Lenke til kommentar

da har fått ny tattoo igjen, da er vi oppe i 9.

denne gangen ble det, jeg møtte vokalisten i et av favoritt banda mine "supersuckers" fikk han til å signere logoen demmes jeg har på armen fra før så tattoverte jeg signaturen, vips masse gratis t-skjorter og gratis konserter med de resten av livet.

jeg holder også på å Sende mail med Dropkick Murphys som jeg har logoen til på beinet om å møtte de etter konserten 1.April i Oslo så signerer de den..

jeg hadde avtalt med de forrige gang de var i Oslo (i fjor) hadde fått skriftelig godkjennelse fra managern demmes om å få møtte de, men IDIOT vaktene på rockefeller nekta meg

http://bildr.no/view/137431 den skal signeres

Endret av wailer
Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale en sjappe / tatovør som er god(e) på biomech i Østlands-området? Gjerne som har noen bilder på nett. Har likt denne formen for tatoveringer lenge nå, men siden jeg ikke vet helt hva jeg evt vil ha, så må jeg kikke meg litt rundt etter motiver. Er litt skeptisk til frihånd siden man da ikke vet helt hva man får på samme måte som om man tar med en tegning f.eks.

Jeg klarer meg fint om det er noen andre der ute som har samme tatovering. :)

Anyone?

Lenke til kommentar

Hei, tenkte jeg skulle ta en ny tattovering nå, men vil gjerne ha litt Hawaii/Maori stil over den.

Har prøvd å leite på google etter hva de forskjellige tingene betyr, for det er jo ganske viktig, men finner ikke noe spesielt.

Er det noen som har peiling på dette?

Har tenkt til å ta noe nedover venstre legg, men vil selvfølgelig vite hva jeg tattoverer.

Noen som har noe mening om dette?

Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale en sjappe / tatovør som er god(e) på biomech i Østlands-området? Gjerne som har noen bilder på nett. Har likt denne formen for tatoveringer lenge nå, men siden jeg ikke vet helt hva jeg evt vil ha, så må jeg kikke meg litt rundt etter motiver. Er litt skeptisk til frihånd siden man da ikke vet helt hva man får på samme måte som om man tar med en tegning f.eks.

Jeg klarer meg fint om det er noen andre der ute som har samme tatovering. :)

Anyone?

www.jad.no

Sjekk sia, har mange fine bilder av arbeidet hans.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...