Eplefe Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som vet hvordan rosa blekk blir seende ut på hud? (Er litt mørkhudet, om det har noe å si) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Peent! (Ikke svar til deg Eplefe ) Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Det blir vel litt som med tattoo, at hvis du lar Tattoo Grete el.l slippe løs så kan det fort skje ulykker. Det er vel et godt poeng ja. :!: Hvem vet, kanskje jeg begir meg ut på dette sylskarpe eventyret selv til slutt. Sliter fortsatt med skrekken da. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 hvem film er det bilde fra :o "må se" sikle* Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 SIKK! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som vet hvordan rosa blekk blir seende ut på hud? (Er litt mørkhudet, om det har noe å si) Bilde av rosa blomstertattovering Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Peent! (Ikke svar til deg Eplefe ) Hvor i all verden er denne plassert? Den hår stussen forvirrer meg. Nevermind, skjønte det nå. Endret 30. desember 2007 av DaDon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 inn siden av overarmen, mot armhulen.. tøff tattis btw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 L4r5, linken funker ikke. noen andre som vet hvordan rosa blekk blir seende ut? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 L4r5, linken funker ikke. noen andre som vet hvordan rosa blekk blir seende ut? http://tattoo.about.com/library/graphics/taesalillies.jpg http://z.about.com/d/tattoo/1/0/a/U/lillies1128.jpg http://z.about.com/d/tattoo/1/0/c/n/1/081907l.jpg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Joda, sikkert verdt et forsøk Lenke til kommentar
marfant Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hvordan rosa blekk blir seende ut på hud? (Er litt mørkhudet, om det har noe å si) Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Ah, takker så meget. Det var noe à la det jeg så for meg. Godt å vite. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Er det noen som kan anbefale en sjappe / tatovør som er god(e) på biomech i Østlands-området? Gjerne som har noen bilder på nett. Har likt denne formen for tatoveringer lenge nå, men siden jeg ikke vet helt hva jeg evt vil ha, så må jeg kikke meg litt rundt etter motiver. Er litt skeptisk til frihånd siden man da ikke vet helt hva man får på samme måte som om man tar med en tegning f.eks. Jeg klarer meg fint om det er noen andre der ute som har samme tatovering. Endret 30. desember 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvordan tror dere det hadde sett ut med en slik på brystet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvordan tror dere det hadde sett ut med en slik på brystet? boi or girl. center or not? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Er boi, og helst midt på den ene siden Lurt lenge på om jeg skal ha en klo eller fotspor av noe slag. Endret 31. desember 2007 av zyfah Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Er boi, og helst midt på den ene siden Lurt lenge på om jeg skal ha en klo eller fotspor av noe slag. Jeg synes nå at fotspor som regel passer bedre på jenter bryst/pupper enn gutter. Men da snakker jeg om litt mindre enn det den tatoveringen der så ut i størrelse... Skal du ha noe sånt, så tror jeg det måtte bli en på vær side på en eller annen måte... bare hatt en hadde blitt litt skeivt kanksje... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Nah, jeg tror det hadde passa bedre med bare på ene sida. Etter min mening så hadde det blitt rart med en på hver side. Hm, jeg skal innom en tattisjappe snart å høre hva de har å si der ^^ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Har bare sett jenter som pleier å ha to poter på brystene. På menn vil jo det bli litt rart med to? Da blir det vell bedre med en litt større en på den ene siden. Profilbilde til en kompis av meg på parkour.no http://parkour.no/forum/index.php?action=d...268;type=avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå