Catkin Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Noe så stygt har jeg ikke sett på lenge! xD. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg hadde i alle fall sagt det før noen tenkte seg selv ... "save some face" Evt bare tatovert hele hånna helt svar, det hadde jo faktisk vært finere :/ Jeg regner med du snakker om den rævkjørte rosen, for det var en stund der jeg bare "Var ikke stjernene på føttene da?" xD Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Hu burde ha tattovert foten svart. Svartfot. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg regner med du snakker om den rævkjørte rosen, for det var en stund der jeg bare "Var ikke stjernene på føttene da?" xD Så ikke det var en fot Mente stjernene på foten ja.. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Haha! At noen vil gå må noe så stygt på seg? Og de stjernene er ikke mye å reklamere for altså. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 på det ene bilde står det at tattoen er tatt over en stygg skorpion sykt stygg den må vere vis hu synes den hu har over der var pen..... trur det var det bilde av den ulven i solnedgagen eller noe det er snakk om Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Det verste er jo at hun skriver at hun er veldig stolt av de...på tide å ta en tur til øyelegen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Hun lyver i håp om at andre skal lide for den samme tabben =D. Bare en teori Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøpte to 10mm plugger i tr.heim .. fikk beskjed at dem var laga av bein (ikke det at jeg brydde meg så mye) Jeg har lenge merka at det har kom en sprekk på bakside. I dag så delte hele pluggen seg i to.. doh! =( Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Første pulling overstått. Meg i lilla der. Ble dessverre ikke så mange bra bilder, så dere får greie dere med dette først og fremst. Next up, suspension! Endret 27. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har aldri forstått meg på mennesker som utsetter seg selv for dette frivillig. Hva er vitsen liksom? Er det så "deilig" å oppleve smerte? Prøv gjerne å forklar, for jeg har ikke klart å skjønne dette ennå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Man gjør det jo for adrenalinkicket. Tror suspension kicker 10 ganger bedre, men det var greit å starte lett syntes jeg. Var faktisk overraskende lite vondt. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Forekommer det at blir noen ulykker under et slik arragemang? Hender det at kjøttet "ryker" liksom? Eller kroker på ville veier? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Tror det skal litt til. Kroker som er plassert riktig holder utrolig mange kilo. Så vet man hva man driver med - går det alltids bra. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Hvilke farer går det ikke ann å ha i en tattovering? Går hvit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hvilke farer går det ikke ann å ha i en tattovering? Går hvit? hvit går, men liten vits å ta, da det fader fort, og blir sånn bein aktig hvit farge.. jeg skulla ha ett lite øye med hvit farge, men tatovøren ville ikke gjøre det. ang, skader i suspension så har en kamerat fått rivd opp noe kroker, så ikke noe godt ut. Endret 27. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Når åpner piercingplassene igjen etter jula? edit: i oslo Endret 27. desember 2007 av zyfah Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Når åpner piercingplassene igjen etter jula? edit: i oslo spørs litt .. i stav og tr.heim tror jeg det ikke er før 2 januar.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Driver å tenker litt på half sleeve, da i litt "new skool"-stil. Har ikke bestemt meg for motiv enda, og kommer nok til å bruke god tid på å bestemme meg - men tenker litt på å blande inn Vegas-motiver som dead man's hand osv. Noen som har noen gode inspirasjonsbilder? Liker meget godt Dr. Gonzos sleeve, og tenker noe i samme gate - men uten prikketeknikken. Har trålet BMEink, men har ikke funnet så mye interessant. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Forekommer det at blir noen ulykker under et slik arragemang?Hender det at kjøttet "ryker" liksom? Eller kroker på ville veier? @Aidskake Regner med det blir suspension neste gang ? Gleder meg til å se ang. skader så har jeg vært med på ca. 10 events med WoD. Jeg har sett 2 ganger at noen har fått en rift i huden fra kroker. Den ene gangen var det på et sted med tynn hud, og han fløy raskt opp. ( 4 point knee suspension) Den andre gangen var mye vekt og raskt rykk. (2 point suicide til 1 point cut-down) Begge gangene var det små rift, og ikke noe stor skade skjedd. WoD har veldig god kunskap på å sette krokene, og de er ekstremt god på renslighet og å holde orden på kroker. Det blir vel litt som med tattoo, at hvis du lar Tattoo Grete el.l slippe løs så kan det fort skje ulykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå