bIsk0p Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Nå har jeg 2mm-plugg i øret. Skal begynne å utvide snart, og lurte på om det går fint å kjøpe en på 3mm og bare presse inn? Spørs hvordan pluggen ser ut det .. Jeg gikk fra 8 og utvida til 9 også putta inn en 10mm plugg som var 10.5mm dage etter det igjen. Det var ikke særlig godt. begynte å blø på den ene øret og merket det er litt skorpe rundt .. Men er veldig fornøyd egentlig. Likte de nye pluggene og størrelsen (dette var nødløsning though .. dårlig utvalg i tr.heim ...) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Et par hjemmelagde tatoveringer, lagd av "mrtattoo" på Nettby: En bekjent ble tatovert av han i forrige uke. Det ble jo et mesterverk: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Nå har jeg 2mm-plugg i øret. Skal begynne å utvide snart, og lurte på om det går fint å kjøpe en på 3mm og bare presse inn? Spørs hvordan pluggen ser ut det .. Jeg gikk fra 8 og utvida til 9 også putta inn en 10mm plugg som var 10.5mm dage etter det igjen. Det var ikke særlig godt. begynte å blø på den ene øret og merket det er litt skorpe rundt .. Men er veldig fornøyd egentlig. Likte de nye pluggene og størrelsen (dette var nødløsning though .. dårlig utvalg i tr.heim ...) Skal bestille fra nettet jeg, men burde vel ikke være noe problem å få i en tunnel som er 1mm større? Tenkte på en vanlig tunnel som man skrur igjen bak øret! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Et par hjemmelagde tatoveringer, lagd av "mrtattoo" på Nettby: En bekjent ble tatovert av han i forrige uke. Det ble jo et mesterverk: det var litt av et mesterverk... hvorfor tatoverer folk seg hos han? man skal jo ha dette på kroppen relativt lenge.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 det var litt av et mesterverk... hvorfor tatoverer folk seg hos han?man skal jo ha dette på kroppen relativt lenge.. Stupidity isn't a crime, unfortunatelly. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Nå har jeg 2mm-plugg i øret. Skal begynne å utvide snart, og lurte på om det går fint å kjøpe en på 3mm og bare presse inn? Kjøp tapers, du. Om du skal utvide videre er det like greit. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) mrtattoo har jo selv en nydelig en på ryggen: Tattoo Grete Jeg kommer aldri til å la Grete nærme seg meg med nåler. Endret 22. desember 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hva kaller man denne tatoverings stilen? Kunne vært en bra tatovering uten all blåfargen.. Endret 22. desember 2007 av svartskog Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Det går vel under biomech... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Det går vel under biomech... Det vil jeg tro, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Watt tai saiyd..^^ Endret 22. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Det går vel under biomech... Det vil jeg tro, ja. Var ikke heeelt sikker. Derfor jeg skrev på den måten. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Skal bestille fra nettet jeg, men burde vel ikke være noe problem å få i en tunnel som er 1mm større? Tenkte på en vanlig tunnel som man skrur igjen bak øret! Hvis det er sånne som du skrur på bak, burde det gå helt fint Men det er fordel å ha noe som er avrunda hvis du skal utvide.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Skal bestille fra nettet jeg, men burde vel ikke være noe problem å få i en tunnel som er 1mm større? Tenkte på en vanlig tunnel som man skrur igjen bak øret! Hvis det er sånne som du skrur på bak, burde det gå helt fint Men det er fordel å ha noe som er avrunda hvis du skal utvide.. Ah, tenkte på noen slike. Burde vel gå bra. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Ah, tenkte på noen slike. Burde vel gå bra. Det burde gå fint, men som sagt. Det er en fordel at det er avrundet og uten spor hvis du skal utvide.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Et par hjemmelagde tatoveringer, lagd av "mrtattoo" på Nettby: Eneste jeg rakk å få lagra før han slettet bildene pga. en storm av kritikk rettet mot han og kjerringa etter at det ble kjent at han/de piercer og tatoverer unger ned i 13-årsalderen. http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...lder_id=1487221 Endret 23. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Wow.. Vakre saker, det der. Spesielt de ny-hyyydelige stjernene Endret 23. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Wow.. Vakre saker, det der. Spesielt de ny-hyyydelige stjernene kunne ligne på noe jeg tegna mens jeg kjeda mg på skolen for 4-5 år siden.. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Wow.. Vakre saker, det der. Spesielt de ny-hyyydelige stjernene kunne ligne på noe jeg tegna mens jeg kjeda mg på skolen for 4-5 år siden.. ^^ Kanskje det er en egen.. stil hun går for eller noe? "Jeg vet de er stygge, de SKAL være det. Kiiich, liksom." ...eller? xD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Kanskje det er en egen.. stil hun går for eller noe? "Jeg vet de er stygge, de SKAL være det. Kiiich, liksom." ...eller? xD Jeg hadde i alle fall sagt det før noen tenkte seg selv ... "save some face" Evt bare tatovert hele hånna helt svar, det hadde jo faktisk vært finere :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå