Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg 2mm-plugg i øret. Skal begynne å utvide snart, og lurte på om det går fint å kjøpe en på 3mm og bare presse inn?

Spørs hvordan pluggen ser ut det .. :p Jeg gikk fra 8 og utvida til 9 også putta inn en 10mm plugg som var 10.5mm dage etter det igjen. Det var ikke særlig godt. begynte å blø på den ene øret og merket det er litt skorpe rundt .. Men er veldig fornøyd egentlig. Likte de nye pluggene og størrelsen :) (dette var nødløsning though .. dårlig utvalg i tr.heim ...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg 2mm-plugg i øret. Skal begynne å utvide snart, og lurte på om det går fint å kjøpe en på 3mm og bare presse inn?

Spørs hvordan pluggen ser ut det .. :p Jeg gikk fra 8 og utvida til 9 også putta inn en 10mm plugg som var 10.5mm dage etter det igjen. Det var ikke særlig godt. begynte å blø på den ene øret og merket det er litt skorpe rundt .. Men er veldig fornøyd egentlig. Likte de nye pluggene og størrelsen :) (dette var nødløsning though .. dårlig utvalg i tr.heim ...)

Skal bestille fra nettet jeg, men burde vel ikke være noe problem å få i en tunnel som er 1mm større? Tenkte på en vanlig tunnel som man skrur igjen bak øret!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Et par hjemmelagde tatoveringer, lagd av "mrtattoo" på Nettby:

En bekjent ble tatovert av han i forrige uke. Det ble jo et mesterverk:

133721.jpeg

133722.jpeg

det var litt av et mesterverk... hvorfor tatoverer folk seg hos han?

man skal jo ha dette på kroppen relativt lenge..

Lenke til kommentar
Skal bestille fra nettet jeg, men burde vel ikke være noe problem å få i en tunnel som er 1mm større? Tenkte på en vanlig tunnel som man skrur igjen bak øret!

Hvis det er sånne som du skrur på bak, burde det gå helt fint ;) Men det er fordel å ha noe som er avrunda hvis du skal utvide..

Ah, tenkte på noen slike. Burde vel gå bra.

Lenke til kommentar
Et par hjemmelagde tatoveringer, lagd av "mrtattoo" på Nettby:

Eneste jeg rakk å få lagra før han slettet bildene pga. en storm av kritikk rettet mot han og kjerringa etter at det ble kjent at han/de piercer og tatoverer unger ned i 13-årsalderen.

http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...lder_id=1487221 :ohmy:

HPIM0158.JPG

HPIM0477.JPG

HPIM0279.JPG

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...