g@bb@ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Veldig pent, g@bb@. Spør som Aidskake, jeg, hvilket studio? Det var Empire Custom Tato Studio i Stavanger. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det var Empire Custom Tato Studio i Stavanger. Hmmm, mulig jeg må vurdere Empire i steden for Solid når tatoveringen kommer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Smerteskolen - Noen tar eksamen i sosiologi. Andre i spikermatte, sverdsluking og tvangstrøye. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) --- Endret 2. januar 2011 av Defo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Håndleddet er et lite område, og motivet ditt ser ikke særlig bra ut om det begynner å brette seg rundt kantene. Dermed er du begrenset til, tja, et 8 cm bredt motiv? Linjer har en tendens til å flyte litt ut under huden etter et par år (sorte linjer får en svak skygge), og det gjelder spesielt for områder som er mye i bevegelse (håndledd, albue, kneet, halsen). Motivet ditt har fire linjer som skal være helt jevne hele veien, og for å se noenlunde bra ut, må de lages med en relativt kraftig nål. Etter x antall år vil mange av de små hullene flyte sammen, og tatoveringen vil se relativt rompe ut. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Smerteskolen Skal se showet om to dager. Blir dritfett, gleder meg. =D Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da var det 10mm i ørene mine Litt vondt å presse inn 10.5mm inn i 9mm hullet, men håper det går over Lenke til kommentar
tatto-man Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 har nå gått ca 4 uker siden jeg tatoverte meg, hevelsen har ikke gått helt ned enda men går det ann å fylle på igjen fordi??(har noen flekker å ujevn farge) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 har nå gått ca 4 uker siden jeg tatoverte meg, hevelsen har ikke gått helt ned enda men går det ann å fylle på igjen fordi??(har noen flekker å ujevn farge) Vil du har svar fra noen her, så må du ta bilder. Hvis ikke snakker du med tattovør Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 har nå gått ca 4 uker siden jeg tatoverte meg, hevelsen har ikke gått helt ned enda men går det ann å fylle på igjen fordi??(har noen flekker å ujevn farge) hevelsen skal gå ned ett par dager etter du har tatovert.. såret gror sånn ca på 3 uker, litt fortere hvis du bruker aloe vera. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 En del innlegg med off-topic er fjernet. Hold dere til tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
slins Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg vurderer nå en labret, litt usikker på om det blir midt under leppa, eller om jeg skal ha den lenger ned, eller om jeg skal ha den på en av sidene. Men det som bekymrer meg er selvsagt evt. skade på tennene. Jeg kom over denne artikkelen http://www.tannlegetidende.no/pls/dntt/pa_...7&b_start=1 som hadde gjort en del undersøkelser. Jeg ble dog litt overrasket over dette: "Det kan også være nyttig å bytte til et smykke av et mykere materiale og for eksempel skifte labreten ut med «bead-closure-ring», selv om denne viste seg å gi hyppigere infeksjoner ved at orale bakterier ble dratt med under lek/sirkulære bevegelser" Er labret'n altså mer skadelig enn en ring? Jeg trodde ringen kanskje tok konstant borti tennene.. Takk for svar. - sLins Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nå er BodyTwo ModBlog fjernet, vil det si at Modblog(den opprinnelige) blir aktiv igjen?? Noen som vet. Hvorfor blir alle gromsidene borte? Foruten denne da så klart! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 De som har muligheten til å se Håvve og co. på fakirskolen, burde virkelig dra. Så de i går, og de leverte bra. Utrolig kult show. Håvve lå blandt annet på FIRE spiker. Det var insane å se på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Om jeg får muligheten kommer jeg til å hoppe på den som en overkåt fjortiss. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Helt enig med Aidskake Fakirskolen showet var utrolig bra. Utrolig rått når Håvve lå på fire spiker... Starta med ei spikerseng med 9 spiker og 15 cm mellom.... Så plukka de bort spiker til det var igjen 4 stk med 30 cm mellom. Utrolig at han ikke ble spidda med hele vekta fordelt på 4 sånne skarpe spiker. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Et par hjemmelagde tatoveringer, lagd av "mrtattoo" på Nettby: Eneste jeg rakk å få lagra før han slettet bildene pga. en storm av kritikk rettet mot han og kjerringa etter at det ble kjent at han/de piercer og tatoverer unger ned i 13-årsalderen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Stakkars unger. og grøss for noen tattoos. Noen burde spenne fast de folka og fikse tattoo med "i am an idiot, dont get a tattoo from me" i panna på dem. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Et par hjemmelagde tatoveringer, lagd av "mrtattoo" på Nettby: Hahaha. :!: Minnet om en knarker som labber rundt her med hjemmelagde tatoveringer tatt med kulepenn. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nå har jeg 2mm-plugg i øret. Skal begynne å utvide snart, og lurte på om det går fint å kjøpe en på 3mm og bare presse inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå