Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gi meg en link på et bra studio da

usethefuckingoogle.gif

du er plagsom når du maser .

btw et forum er ikke en plass der det sitter masse folk som kan allt 24/7 og bare venter på kommandoer , folk kommer innom og svarer når det passer seg , og masing medfører ingen tin

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Tatoverte sitt eget navn på kunde

tatoooo.jpg

Kvinnen ville hedre sin døde slektning ved å tatovere et hjerte, den avdødes navn, og teksten "Du vil alltid finnes i mitt hjerte", på magen. Men i stedet for å skrive navnet på slektningen fylte tatovereren inn sitt eget navn.

- Han virket seriøs og viste meg flere bilder av andre han hadde tatovert, skal kvinnen ha sagt til politiet ifølge den svenske avisen Hallands Nyheter.

Kvinnen skal ha kommet i kontakt med tatovereren gjennom kamerater.

Ville reklamere

Kvinnen skal ha fått tatovert hjertet, navnet og teksten uten problem hos den 21-årige tatovereren, og vært svært fornøyd. Noen måneder senere kom hun tilbake for å få fylt på.

Da skal 21-åringen ha spurt kvinnen om det var greit at han byttet ut navnet som sto der med sitt eget. Tatovereren skal ha ment at det ville være god reklame for ham. Kvinnen skal da ha sagt blankt nei.

Da jobben var gjort skal hun likevel ha fått seg et sjokk. Tatovereren skal ha trosset kvinnens protester og likevel ha fylt ut sitt eget navn. Da så det ut som at det var han som alltid ville finnes i kvinnens hjerte.

- Jeg var sjokkert, sier kvinnen til Hallands Nyheter.

Anmeldt

Kvinnen politianmeldte straks 21-åringen, som er mistenkt for legemsbeskadigelse.

Selv påstår tatovereren at han er uskyldig fordi han spurte kvinnen om det var i orden fem ganger før han gjorde det.

Ifølge 21-åringen sa kvinnen ja.

Den eneste muligheten kvinnen har til å bli kvitt tatoveringen er ved en laseroperasjon som kan gi stygge arr.

Lenke til kommentar
Da skal 21-åringen ha spurt kvinnen om det var greit at han byttet ut navnet som sto der med sitt eget.

Hvordan i helvete kunne han tenke på å i det hele tatt spørre om det?

Det er jo flere som ikke tar kroppen sin på alvor og derfor gjerne lar tatovør få fri artistisk frihet hvis det blir billigere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...