g@bb@ Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Tror det beste er hvis du kan tegne og er flink til det, at du oppsøker et tato-studio og spør om de trenger en lærling. Så går det derifra Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 vel nå er dette et arbeids prosjekt på skolen, er liksom bare 15år. trenger bare litt info om jobben, ellers så er jeg så jævla screwed Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hvilket studio? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 pen den g@bb@ Var litt merkelig motiv og plassering syntes jeg, men det er jo min mening, men selve tattisen så meget bra ut.. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hvordan er det å tatovere på siden av låret? Med tanke på smerte nivå iforhold til andre steder på kroppen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Veldig pent, g@bb@. Spør som Aidskake, jeg, hvilket studio? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 hallo jeg trenger hjelp Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 hallo jeg trenger hjelp ta da kontakt med et studio, eller så kan kansje google være din venn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Men i helvete da. oO Send et PM til psilocybe, f.eks., eller bruk google. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 gi meg en link på et bra studio da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hva med å bla litt rundt i denne tråden og se hva du finner, bruke søkefunksonen eller lignende? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) gi meg en link på et bra studio da du er plagsom når du maser . btw et forum er ikke en plass der det sitter masse folk som kan allt 24/7 og bare venter på kommandoer , folk kommer innom og svarer når det passer seg , og masing medfører ingen tin Endret 17. desember 2007 av Mato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Tatoverte sitt eget navn på kunde Kvinnen ville hedre sin døde slektning ved å tatovere et hjerte, den avdødes navn, og teksten "Du vil alltid finnes i mitt hjerte", på magen. Men i stedet for å skrive navnet på slektningen fylte tatovereren inn sitt eget navn. - Han virket seriøs og viste meg flere bilder av andre han hadde tatovert, skal kvinnen ha sagt til politiet ifølge den svenske avisen Hallands Nyheter. Kvinnen skal ha kommet i kontakt med tatovereren gjennom kamerater. Ville reklamere Kvinnen skal ha fått tatovert hjertet, navnet og teksten uten problem hos den 21-årige tatovereren, og vært svært fornøyd. Noen måneder senere kom hun tilbake for å få fylt på. Da skal 21-åringen ha spurt kvinnen om det var greit at han byttet ut navnet som sto der med sitt eget. Tatovereren skal ha ment at det ville være god reklame for ham. Kvinnen skal da ha sagt blankt nei. Da jobben var gjort skal hun likevel ha fått seg et sjokk. Tatovereren skal ha trosset kvinnens protester og likevel ha fylt ut sitt eget navn. Da så det ut som at det var han som alltid ville finnes i kvinnens hjerte. - Jeg var sjokkert, sier kvinnen til Hallands Nyheter. Anmeldt Kvinnen politianmeldte straks 21-åringen, som er mistenkt for legemsbeskadigelse. Selv påstår tatovereren at han er uskyldig fordi han spurte kvinnen om det var i orden fem ganger før han gjorde det. Ifølge 21-åringen sa kvinnen ja. Den eneste muligheten kvinnen har til å bli kvitt tatoveringen er ved en laseroperasjon som kan gi stygge arr. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Herregud, jeg skjønner ikke hvordan mennesker kan gjøre sånt... Lenke til kommentar
9ic Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hærregud.. Sier litt om hvor store problemer noen har da :S Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Bahahah EID! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Da skal 21-åringen ha spurt kvinnen om det var greit at han byttet ut navnet som sto der med sitt eget. Hvordan i helvete kunne han tenke på å i det hele tatt spørre om det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Da skal 21-åringen ha spurt kvinnen om det var greit at han byttet ut navnet som sto der med sitt eget. Hvordan i helvete kunne han tenke på å i det hele tatt spørre om det? Det er jo flere som ikke tar kroppen sin på alvor og derfor gjerne lar tatovør få fri artistisk frihet hvis det blir billigere.. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) -- Endret 30. august 2013 av Defo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Rent bortsett fra at det er mye bevegelse i området, så er ikke håndleddet verre (eller bedre) enn andre steder. Det motivet kan du bare glemme på håndleddet. For lite plass til så mange linjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå