Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du klemme ut noe hvitt (antageligvis døde hudceller og fett), er sjansene store for at hullet er der fremdeles.

Var å sjekket i adg men ingen av dem gikk opp :thumbdown:

Så jeg piercet nytt hull i den ene... får håpe den ikke vokser så mye da...

Synes det var merkelig at sist gang jeg tok det var det 10 ganger så vondt :hmm:

Lenke til kommentar
2-300kr hos meg

WTF (for å si det pent).

Blir vel en tur til Bergen i løpet av året da...

Gjør du mange tatoveringer? Hvor lang tid i forveien må det avtales hos deg? Hvor lang tid bruker du på noe sånt (må huden hvile dage-/ukevis mellom øktene, eller kan du gjøre det på 1-3 dager f.eks.) ? (Siden han hadde stoppet halvveis er det vel ikke gjort på en dag?)

Lenke til kommentar

vurtdert tattovering lenge nå, og funet noe jeg har litt lyst på.. vil ha en alien som bryter seg ut av kroppen, litt liknene vedlagt bilde, har lyst til å ta tatoveringen på innersiden av armen, bak biceps, men vet ikke om noe sånt vil passe der... må prøve å lage litt skisser til det selv om jeg ikke kan å tegne noe særlig

post-63-1106259036_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mvel, nå er det en aldri så liten mulighet for at jeg flytter bort til Let's Buzz for å pierce der (litt uvisst akkurat nå), og da blir det ikke mer hobbytatovering, iallefall ikke i deres lokaler.

Har vel tatt en 50-60 tatoveringer, har dabbet litt av siden folk bare vil ha dølle tribals. Det skal ikke være noe i veien for å ta en hel underarm (som på bildet) i løpet av en 4-5 timer, så lenge motivet er klart. Vi stoppet halvveis siden vi ikke helt kom på en god "avslutning" på tatoveringen ved albuen/innsiden av underarmen, så derfor ble den åpen.

Lenke til kommentar

Heisann!

Har hatt en tribal i et par år nå, som jeg ikke er veldig fornøyd med... Tok den hos en kar i danmark, som virka grei og flink... Joda, hyggelig fyr men det viste seg at han ikke var noe særlig til å tatovere :( Den ser grei ut på avstand, men når jeg ser nøye på den ser den ganske dårlig ut. Svartfargen dekker ikke ordentlig og den skulle egentlig vært symmetrisk, noe den ikke er (litt vanskelig å se på bildene da). Så, psilocybe, noen gode råd? Er det noe å gjøre med denne? Hva vil det koste sånn omtrentlig? Tenkte å få gjort noe til høsten når jeg forhåpentligvis har litt penger til overs...

tattis003t.jpg

tattis001t.jpg

Lenke til kommentar

Nah. Med tribals er det egentlig standard prosedyre å inkludere en gratis "påfylling" av farge, siden det ofte er snakk om en stor flate, og det er lett for at små områder kan ende opp grå.

Har en liten fille-tribal på armen min som vi har fjernet ved å tatovere over med vann.. den er sikkert gått over 10 ganger totalt, inkludert de tre gangene jeg måtte få fargen fylt på i begynnelsen. Der har jeg et svakt arr, men ikke noe voldsomt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...