Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 En fyr her påstår at tatoveringsblekk kan forgifte deg... Hvor mye sannhet er det i dette? Man må vel pumpe det inn i årene for å bli forgiftet? Har blekket en slags deklerasjon om at det er ufarlig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Det er ( ) <- så mye sannhet i det. Merkelig at man aldri ser nyhetsoppslagene "TOK TATOVERING - DØDE!!!" i avisene annenhver dag hvis dette er tilfelle. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kan du klemme ut noe hvitt (antageligvis døde hudceller og fett), er sjansene store for at hullet er der fremdeles. Var å sjekket i adg men ingen av dem gikk opp Så jeg piercet nytt hull i den ene... får håpe den ikke vokser så mye da... Synes det var merkelig at sist gang jeg tok det var det 10 ganger så vondt Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dagens tatovering. Sånn ca. halvferdig. Har du bilder av denne helt ferdig? Den var jo fet bare halvveis til og med... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Nope, vi har ikke fått gjort den ferdig ennå. Hiver selvfølgelig ut bilder her når det er gjort. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har han gått med den halvferdig i flere måneder? Og hva vil en slik koste, enten av deg, eller av f.eks. Jannicke hos Let's Buzz som får så mye skryt her..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Tja, jeg gjør det for moro og treningens skyld, så en 2-300kr hos meg. Antageligvis 4-5k hos Jannicke. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hmm..bare 7-8 timer til Bergen.... *pønske, pønske" Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 2-300kr hos meg WTF (for å si det pent). Blir vel en tur til Bergen i løpet av året da... Gjør du mange tatoveringer? Hvor lang tid i forveien må det avtales hos deg? Hvor lang tid bruker du på noe sånt (må huden hvile dage-/ukevis mellom øktene, eller kan du gjøre det på 1-3 dager f.eks.) ? (Siden han hadde stoppet halvveis er det vel ikke gjort på en dag?) Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 vurtdert tattovering lenge nå, og funet noe jeg har litt lyst på.. vil ha en alien som bryter seg ut av kroppen, litt liknene vedlagt bilde, har lyst til å ta tatoveringen på innersiden av armen, bak biceps, men vet ikke om noe sånt vil passe der... må prøve å lage litt skisser til det selv om jeg ikke kan å tegne noe særlig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Mvel, nå er det en aldri så liten mulighet for at jeg flytter bort til Let's Buzz for å pierce der (litt uvisst akkurat nå), og da blir det ikke mer hobbytatovering, iallefall ikke i deres lokaler. Har vel tatt en 50-60 tatoveringer, har dabbet litt av siden folk bare vil ha dølle tribals. Det skal ikke være noe i veien for å ta en hel underarm (som på bildet) i løpet av en 4-5 timer, så lenge motivet er klart. Vi stoppet halvveis siden vi ikke helt kom på en god "avslutning" på tatoveringen ved albuen/innsiden av underarmen, så derfor ble den åpen. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Heisann! Har hatt en tribal i et par år nå, som jeg ikke er veldig fornøyd med... Tok den hos en kar i danmark, som virka grei og flink... Joda, hyggelig fyr men det viste seg at han ikke var noe særlig til å tatovere Den ser grei ut på avstand, men når jeg ser nøye på den ser den ganske dårlig ut. Svartfargen dekker ikke ordentlig og den skulle egentlig vært symmetrisk, noe den ikke er (litt vanskelig å se på bildene da). Så, psilocybe, noen gode råd? Er det noe å gjøre med denne? Hva vil det koste sånn omtrentlig? Tenkte å få gjort noe til høsten når jeg forhåpentligvis har litt penger til overs... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Nja, det er en smal sak å fikse den.. det er bare å gå over med svart på nytt. Nå ser jeg ikke helt hvor stor den er, men hvis den går rundt hele armen, snakker vi gjerne 2-3k, litt mindre om den avsluttes rett rundt "hjørnet". Det er dessverre relativt begrenset hva man kan gjøre med en sånn tatovering. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den stopper et lite stykke bak der... Er omtrent 10cm igjen før den går helt rundt. Så det som må gjøres er å fylle opp igjen hele greia? Blir det ikke lett arr og sånt da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Nah. Med tribals er det egentlig standard prosedyre å inkludere en gratis "påfylling" av farge, siden det ofte er snakk om en stor flate, og det er lett for at små områder kan ende opp grå. Har en liten fille-tribal på armen min som vi har fjernet ved å tatovere over med vann.. den er sikkert gått over 10 ganger totalt, inkludert de tre gangene jeg måtte få fargen fylt på i begynnelsen. Der har jeg et svakt arr, men ikke noe voldsomt.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 psilocybe, har du tatt intimpiercinger på noen jenter? :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan du forklare "vitenskapen" bak tatoering? Akkurat hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fargestoffer blir trykket ned i lærhuden av ei nål. Noe sånt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 psilocybe, har du tatt intimpiercinger på noen jenter? :!: Eh, ja? Det er liksom en del av jobben min. Hvordan tatovering "fungerer": http://people.howstuffworks.com/tattoo.htm Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Eh, ja? Det er liksom en del av jobben min. :!: Hoho digger deg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå