Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Heh.. vet hvem han er..

 

men må si den er dårlig utført og ser kjedelig ut..

Men gidder ikke å si det til han. Han får leve med sin tro om at den er dødsfet. :p

 

*Jeg vet forsåvidt hvem du er også. Eller, har sett deg på skolen.

hehe javel..

 

 

Synes bare det var en sykt merkelig plassering av en slikk tattis.. Han gikk med en halvslækk singlett sånn at alle skulle se den.. lså litt merkelig ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan ville det sett ut med ett norsk flagg på foten?

Noen som kanskje har ett bilde og linke til eller noe? :p

 

Jeg kjenner en som har "Made In Norway" under foten. Usikker på om den har blitt noe svakere over tid, men burde ikke være noe problem hvis man bare passer på å gå littegan dypere enn normalt.

 

Og ang det med å bare la håret gro, kanskje ikke den beste coverup? ;) Se ut som den huleboeren pga du angrer på en tattis. WORD! :D

Lenke til kommentar

Går rundt å funderer på å ta en så snart jula er over og jeg har penger igjen, men jeg vet bare ikke hva. Er en av de som synes flammer er tøft, men kunne tenkt meg en sleeve etter hvert, og vet ikke helt hva jeg skulle fyllt den med senere. Ellers har jeg et ganske sweet mønster her fra et blad, har lett den vide verdensveven rundt, men har ikke funnet noe bilde av det, og mine paintkunnskaper med en mus er nok ganske labre.

 

Er liksom ikke typen som har opplevd noe spesielt som er bra eller dårlig, så det er problematisk å finne noe som har en spesiell betydning sånn sett, så prøver å finne noe som påpeker min elsk for musikk.

Lenke til kommentar
lurer litt også på hvilket av dem jeg bør ta det i. Har ikke tenkt å ha ring i, men heller sånn tagg-greie.

Samma hvilken side du tar det i da.

 

Skal ta piercing i penishode om noen dager og lurte på om noen vet om dette er vondere en i brystvorten? ;)

Smerte er veldig individuelt.

 

 

Anyways! Datt over en fin side for oss med store hull i ørene. http://www.paulsplugs.com/

Utrolig mye lekkert, og han lager custom smykker.

Lenke til kommentar
Hmm.. har tenkt en stund nå på å ta piercing i ene øyenbrynet. Er bare redd for at det ikke passer på meg. Og lurer litt også på hvilket av dem jeg bør ta det i. Har ikke tenkt å ha ring i, men heller sånn tagg-greie.

Noen tanker?

Ta i venstre. Det finnes fortsatt folk som er så trangsynte at dem mener høyre er gay-sida :p

 

Skal ta piercing i penishode om noen dager og lurte på om noen vet om dette er vondere en i brystvorten? ;)
Er nok vondere enn det meste. Men det er kortvarig smerte da så det er nok verdt det
Lenke til kommentar

@Edmund Blackadder

 

Ikke ta i øyenbrynet, det finnes bedre plasser å ha piercinger :p Dessuten er den bare i veien.. Jeg hadde (for 5 år siden) i øyenbrynet, brukte stang. Må være forsiktig når du tar av deg t-sjorter, gensre. Kommer du i slosskamp. Er det i alle fall ikke smart :p

 

@9ic

 

Jeg har tatt i både nippel og tissen. Min første nippel piercing kjente jeg ikke. Når jeg tok på andre siden, kjente jeg det en del. Når jeg tok i tissen var mindre vont enn nippel nr2. Men det var mer behagelig, enn vondt. :p

 

 

@g@bb@

Så ut til å være veldig bra arbeid det der! :) Kommer det skikkelig bilder? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...