Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tattoo Tom's. Jeg får dårlige vibber av navnet. Og mener å ha sett noe crappy arbeid av ham før. Uff. -_- Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Er ikke den ujevne sortfargen for å skape en 3d-effekt? Det ser ihvertfall slik ut på "vee". eple: Ville nok ikke latt meg tatovere av Tone nei... klikky Den dragen nederst der var ikke rare greiene. Endret 13. desember 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) 1600kr betalte han. Han forandra visst planene. Tok den på Tattoo Tom's studio i STrømmen i stedet. Skjønner ikke hva som gjør at han plutselig ble så ukritisk. Heldigvis ikke jeg som har den på brystkassa. Tja, det er vel stort sett penger, aldersgrenser eller ventetid som gjør at folk går til elendige tatovører. Linjene og den dårlige sortfargen kan selvfølgelig ordnes på, men hovedproblemet er N-en. Den ligger virkelig ikke pent på brystkassen, og det er ingenting man kan gjøre for å rette det opp. Neida, det der skal være sort skrift, ingen 3d. Slik ser nytatovert gråtone/skygge ut. Endret 13. desember 2007 av psilocybe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som har et godt piercing studio å anbefale i tr.heim? Jeg reiser til foreldrene mine for jula på søndag, lurer på om jeg skal gå til 10mm, uansett må jeg skaffe meg noe anna en tunneller (da familien ikke er så altfor glad i å se igjennom øreflippen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Alle våre piercingsmykker er EU godkjent i forhold til nikkelinnhold. Hva vil det si? De bruker vel KS eller titan? Oo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Alle våre piercingsmykker er EU godkjent i forhold til nikkelinnhold. Hva vil det si? De bruker vel KS eller titan? Oo Det betyr vel bare at smykkene har vært gjennom godkjenning for å påvise at dem er nikkelfrie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nei, det står nemlig ikke at de er nikkelfrie. Jeg vet at EU har en grense for hvor mye nikkel det skal være i smykker, men er ikke noe krav at de skal være nikkelfrie. *skrive det seg bak øret å aldri, aldri, aldri, ALDRI gå dit for å pierce seg* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 *skrive det seg bak øret å aldri, aldri, aldri, ALDRI gå dit for å pierce seg* Hvor? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tato Tom i Lillestrøm. Er det noen steder i Lillestrøm hvor noen anbefaler å gå får å ta tatovering eller piercing forresten? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kompis som tok tattis nå for noen dager siden. Hva synes folket? Han har den på brystet. Har ikke sett den live enda, men på bildet ser den ikke særlig fin ut, samtidig som den er superuorginal. Heh.. vet hvem han er.. men må si den er dårlig utført og ser kjedelig ut.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Heh.. vet hvem han er.. men må si den er dårlig utført og ser kjedelig ut.. Men gidder ikke å si det til han. Han får leve med sin tro om at den er dødsfet. *Jeg vet forsåvidt hvem du er også. Eller, har sett deg på skolen. Endret 14. desember 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg vil tippe det går opp for ham etter en stund når han får sett andre (bedre gjennomførte) tatoveringer. Nesten synd i ham. Håper han finner en dyktig tatovør som kan finne på en god cover-up når den tid kommer. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hvordan ville det sett ut med ett norsk flagg på foten? Noen som kanskje har ett bilde og linke til eller noe? Endret 14. desember 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan ville det sett ut med ett norsk flagg på foten? Noen som kanskje har ett bilde og linke til eller noe? Blir ikke foten litt mye gnagd på? Sånn at fargene flyter litt? Er ikke sikker jeg men Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan ville det sett ut med ett norsk flagg på foten? Noen som kanskje har ett bilde og linke til eller noe? Var det ikke du som ville ha volvo-logoen over pikken din? Både den og det norske flagget på foten. Wow. At ikke jentene henger på deg. o_O Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan ville det sett ut med ett norsk flagg på foten? Noen som kanskje har ett bilde og linke til eller noe? Var det ikke du som ville ha volvo-logoen over pikken din? Både den og det norske flagget på foten. Wow. At ikke jentene henger på deg. o_O Jeg gjør framskritt da, må finne den ultimate tattisen Den volvo logoen tror jeg at jeg bør droppe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Den volvo logoen tror jeg at jeg bør droppe. Hva, hvorfor det? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Den volvo logoen tror jeg at jeg bør droppe. Hva, hvorfor det? Planen var og ha en passende volvo logo under magen, så hvis jeg angret etter noen år er det bare og la håret gro liksom Vet ikke helt om det er en god idee, men det hadde vert skikkelig kult da Kune dratt på svømming i ei stram badebukse, så alle så tattisen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tato Tom i Lillestrøm. Er det noen steder i Lillestrøm hvor noen anbefaler å gå får å ta tatovering eller piercing forresten? Lillestrøm er ikke langt fra Oslo. Når man er så close, burde du nesten dratt inn hit for å få noe av bra kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå