lain Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skjønte hva du mente ja. Skulle ønske jeg hadde penga til å fortsette på min sleeve selv, men valge nytt skiutstyr i stedet, er uansett ikke noe jeg vil stresse med å få ferdig. Er jo noe som blir på kroppen endel år, best å få det rett første gangen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sant nok det ja. Sto sikkert i 3 timer og forklarte hvordan jeg ville ha den andre jeg har, og sikkert i 2 timer med denne. Den andre tok 1 år å gjør ferdig.. Tilsammen 24 timer i stolen.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har du lagt inn bilde av ryggen i tråden? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Den ligger et eller annet sted.. Skal slenge opp et bilde heller Det er tatt med mobil kamera, så litt bais bilde.. Endret 13. desember 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ah, den ja, nice. Planer om å fylle på rundt/resten av ryggen, eller holder du det "enkelt"? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Holder den slik den ser ut nå. Vil liksom ikke "ødelegge" den med å ta masse greier rundt osv. Sett den før forresten?? Endret 13. desember 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vet ikke om det er det bildet eller skissen jeg så, men tror det var skissen. Skjønner hva du tenker, jeg vurderer for å mot å fylle inn rundt ting på armene mine selv, kan fort bli mye og se litt kaos ut. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det er sant. Har du forresten sett sleeven til Glint tror jeg, mener det var psilocybe (skrives det slik?) som tok den. Han har dekket hele armen på en veldig tøff måte Endret 13. desember 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har sett arbeidet som er gjort på glint ja, er ikke psilo som har gjort det, han driver med piercing, men hun som har lagd den jobber på lets buzz sammen med han. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ah, oki. Men han har ihvertfall dekket den på en veldig tøff måte . Hvordan ser din ut nå? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er sant. Har du forresten sett sleeven til Glint tror jeg, mener det var psilocybe (skrives det slik?) som tok den. Han har dekket hele armen på en veldig tøff måte Psilocybe er det vel.. Men det var vel Jannicke ellerno som tok den på glint. Men det var på letz buzz i bergen som er samme stedet som psilocybe jobber som piercer (om jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Som jeg sa PepsiCo, og ja, var Jannicke, hadde jeg bodd nærmere bergen, hadde jeg nok stukket dit også. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9590597 Der har du starten på min g@bb@, er mildt sagt endel igjen, litt usikker på hvordan jeg skal få med de andre tingene jeg ønsker, når høyre armen er ferdig, skal venstre planlegges mer, har ideen i hodet, blir mer eller mindre motsatt stil av høyrearmen, japansk stil med innslag av anime motiv i sterke farger. Men alt det er i planleggingsfasen, så ikke noe er sikkert. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Blir tøft det tror jeg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kan bli stilig det, da. Er veldig glad i den plasseringen, har en chestpiece selv som jeg etterhvert skal bygge ut når økonomien og kreativiteten tillater det. Ørene mine blir så sinte om vinteren. Må skaffe meg organiske plugger. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Heldigvis så tillater både økonomien og kreativiteten at jeg tar den nå på lørdag Blir nok den siste "bortgjemte" tatoveringen jeg tar. Blir litt lei av å ikke kunne se tatoveringen min hver dag Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Kompis som tok tattis nå for noen dager siden. Hva synes folket? Han har den på brystet. Har ikke sett den live enda, men på bildet ser den ikke særlig fin ut, samtidig som den er superuorginal. Endret 7. februar 2008 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Be ham ringe tatovøren i morgen for å sette opp touchup-time. Når skorpen faller av er det i beste fall en del flekker og ujevn sortfarge enkelte steder. Plasseringen var heller ingenting å rope hurra for. SVEE hadde gått fint, men N-en ser ut som den er på vei inn i armhulen. Hvor mye betalte han? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Spurte jeg ikke om. Han tok den på Orions Belte i Lillestrøm. Aner ikke om det er noe bra, jeg. Om jeg noen gang skal ta tatovering skal jeg la en av de beste i landet gjøre det. Utrolig kjipt med kjipe motiv, eller dårlig utførelse. *Odins Merke het det visst >.< Endret 13. desember 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ikke Odins merke, vel? Fant ingen belter på gulesider.no, men jeg vet at Odins merke holder til i Lillestrøm. Har aldri vært noe særlig imponert over arbeidet til Glenn, men han skulle da virkelig klare bedre enn det på bildet over. Ingen lærlig som tok den? Endret 13. desember 2007 av psilocybe Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 1600kr betalte han. Han forandra visst planene. Tok den på Tattoo Tom's studio i STrømmen i stedet. Skjønner ikke hva som gjør at han plutselig ble så ukritisk. Heldigvis ikke jeg som har den på brystkassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå