Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skjønte hva du mente ja. Skulle ønske jeg hadde penga til å fortsette på min sleeve selv, men valge nytt skiutstyr i stedet, er uansett ikke noe jeg vil stresse med å få ferdig. Er jo noe som blir på kroppen endel år, best å få det rett første gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sant. Har du forresten sett sleeven til Glint tror jeg, mener det var psilocybe (skrives det slik?) som tok den. Han har dekket hele armen på en veldig tøff måte :)

Psilocybe er det vel.. Men det var vel Jannicke ellerno som tok den på glint. Men det var på letz buzz i bergen som er samme stedet som psilocybe jobber som piercer :)

(om jeg ikke husker feil)

Lenke til kommentar

Som jeg sa PepsiCo, og ja, var Jannicke, hadde jeg bodd nærmere bergen, hadde jeg nok stukket dit også.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9590597

Der har du starten på min g@bb@, er mildt sagt endel igjen, litt usikker på hvordan jeg skal få med de andre tingene jeg ønsker, når høyre armen er ferdig, skal venstre planlegges mer, har ideen i hodet, blir mer eller mindre motsatt stil av høyrearmen, japansk stil med innslag av anime motiv i sterke farger.

Men alt det er i planleggingsfasen, så ikke noe er sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Kompis som tok tattis nå for noen dager siden. Hva synes folket?

Han har den på brystet. Har ikke sett den live enda, men på bildet ser den ikke særlig fin ut, samtidig som den er superuorginal.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Spurte jeg ikke om. Han tok den på Orions Belte i Lillestrøm. Aner ikke om det er noe bra, jeg. Om jeg noen gang skal ta tatovering skal jeg la en av de beste i landet gjøre det. Utrolig kjipt med kjipe motiv, eller dårlig utførelse.

*Odins Merke het det visst >.<

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

1600kr betalte han. Han forandra visst planene. Tok den på Tattoo Tom's studio i STrømmen i stedet. Skjønner ikke hva som gjør at han plutselig ble så ukritisk. Heldigvis ikke jeg som har den på brystkassa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...