Eplefe Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg skal faktisk innrømme en ting: Jeg har sett veldig mye verre, selv om det der ikke var direkte fantastisk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Vi har nå to flittige tattoo lærlinger her. De tatoverer gratis til å begynne med,og etterhvert til redusert pris. Den ene lærlingen er Tattoo Toms datter,og har vokst opp på studio. Hun er også ferdig utlært piercer og går på skole ved siden av. Den skal tidlig krøkes! Vår andre lærling er Skjetten gutt. Han heter Jørgen,og er også Tines kjæreste. ja , det hørtes ut som et tilbud jeg vil ha , gratis tattis av sønnen eller kjæresten .... vell greit med lærlinger egentlig , men det hørtes ikke mye seriøst ut for meg . Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Er vel ikke bare tatovererns skyld heller, for altfor mange idioter kommer jo inn og skal ha jalla motiver som selv den beste i bransjen ikke kan redde. De har kanskje den luksusen at de kan nekte vedkommende da, men det blir noe annet. Men skal man først ha en billig tattoo, kan jeg anbefale denne hyggelige inderen. Han er flink til tusen, eneste kjipe er at du bør ha jævlig bra immunforsvar :!: Endret 11. desember 2007 av Langbein Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Veldig kjipt når det er sånne store tribal's som blir rota til. Samme hvor proff den som skal rette det opp er, så sliter han når det er en stor flate med sort blekk som skal fikses. Tror du sliter litt med han Indiske tattovøren....hehehehe Har vel og merke en tattoo selv som ble gjort utenfor studio, så jeg skal kanskje ikke være den første til å kritisere...hehe Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Legg ut bilde av den! Nå er jeg spent! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Er vel ikke bare tatovererns skyld heller, for altfor mange idioter kommer jo inn og skal ha jalla motiver som selv den beste i bransjen ikke kan redde. De har kanskje den luksusen at de kan nekte vedkommende da, men det blir noe annet. En klassiker er jo når folk kommer inn og "har en venn/venninne som har gått på tegningformogfarge og er drii-hiiitflink til å tegne assåh", mens de roter rundt i lommeboken og fisker frem et sammenkrøllet og møllspist ruteark. "Dette motivet betyr SÅ mye for meg, så jeg skal ha det akkurat sånn som det er!", og så bretter de ut en tribal som er så stygg at en liten bit av sjelen min knekker av og dør. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 En klassiker er jo når folk kommer inn og "har en venn/venninne som har gått på tegningformogfarge og er drii-hiiitflink til å tegne assåh", mens de roter rundt i lommeboken og fisker frem et sammenkrøllet og møllspist ruteark. "Dette motivet betyr SÅ mye for meg, så jeg skal ha det akkurat sånn som det er!", og så bretter de ut en tribal som er så stygg at en liten bit av sjelen min knekker av og dør. Peeeent... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 haha... Men er det noen som har et bilde av en havfrue? Det kunne jeg tenkt meg. Ikke fordi den er pen, men fordi den betyr noe for meg også Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Legg ut bilde av den! Nå er jeg spent! Her er et bilde av den Det er en såkalt Sak Yant tattovering som ble gjort av Hlwong Pi Phaew ved Tempelet Wat Bang Phra http://en.wikipedia.org/wiki/Sak_Yant Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Det var faktisk fett. Må ha gjort vondt? Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Det var faktisk fett. Må ha gjort vondt? Ikke så ille faktisk. Når de tattoverer på den måten, så kjennes smerten mer som små stikk. Ved en moderne tattovering så vil jeg si smerten er mer som om du skjærer. (ikke så ille som scarification, men mer likt det pg.a den store hastigheten på maskinen ) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Ganske stabil med pinnen han der må være. Satt jo en halvmeter i fra ... Tenker på harald som sitter nesten inni personnen han tatoverer og gjør det værre! Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Ganske stabil med pinnen han der må være. Satt jo en halvmeter i fra ... Tenker på harald som sitter nesten inni personnen han tatoverer og gjør det værre! Jupp Ettersom reglene for en slik Yant sier at den skal være på frihånd, så bør du være rimelig stødig for å få til små bokstaver i gammel Khmer script med en meter lang pinne...hehehe Men jeg tror han har rimelig lang trening. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Svarte, den var genial. oO Slike tatoveringer er skikkelig beundringsverdig. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) JuppEttersom reglene for en slik Yant sier at den skal være på frihånd, så bør du være rimelig stødig for å få til små bokstaver i gammel Khmer script med en meter lang pinne...hehehe Men jeg tror han har rimelig lang trening. Hvorfor er pinnen så ekstremt lang? Virker liksom litt upraktisk Edit: Jeg lurte selvsagt på om det lå noen spesiell grunn bak. Har det f.eks å gjøre med kraften som trengs? For ellers syns jeg det virker rart siden avstanden blir veldig stor til tatovereren. Endret 14. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg lurte selvsagt på om det lå noen spesiell grunn bak. Har det f.eks å gjøre med kraften som trengs? For ellers syns jeg det virker rart siden avstanden blir veldig stor til tatovereren. Har vel noe med kunsten å gjøre skal du se Du får jo ikke noe særlig kraft fordel ved å sitte med en lengre pinne. Mulig at dette ble brukt på plasser det ikke var mulig å nærmere.. Gammel kunst Endret 14. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 @Kverna Tror faktisk du er inne på noe. Jeg tror ikke selve pinnen har noe med magi'en å gjøre slik som blekket og versene som messes ved tattoveringen har. ( selv om jeg kan ta feil på dette punktet ) Pinnen er gravert sølv og den ser egentlig litt staselig ut, så jeg regner med at det er en viss tradisjon bak det redskapet. Grunnen til at jeg mener dette er at jeg tror ikke alle som gjør slike Yant tattoveringer bruker en stav som er nøyaktig lik... Jeg tror det kan være variasjoner mellom de forskjellige templene både på lengde og materiale. Derfor er det sikkert mest tradisjon som gjør at de bruker akkurat denne typen redskap ved Wat Bang Phra. Tattoveringen er foresten en Yant Gao Yord. Det finnes masse forskjellige mønstre som beskytter på masse forskjellige måter. Bl.a en Yant Maha Ud som beskytter mot pistolskudd. http://www.sak-yant.com/archive/108yant/mahaud/ ( er litt usikker på om jeg ville ha testa det...hehehehe) Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Vel, da er min nye tatovering klar . For de som husker meg, så har jeg alerede en stor engel som dekker ca halve ryggen. Denne gangen er det to roser på brystet som står for tur. Den ene er frisk, med rødfarge, som skal ligge over hjerte og symboliserer livet, kjærlighet og alt det gode kan du si. Og den på motsatt side er død, svart og symboliserer alt det onde, dårlige ved livet. Du får da to sider av samme sak hvis dere tar tegninga? Litt dårlig forklart da. ' Den skal ikke se slik ut som den gjør på bildet, det vil si at stilkene skal gå nedover brystkassen. Skal legge ut bilde når den er tatt , noe som skjer på førstkommende lørdag NB: Dette er bare en skisse, det ferdige produktet blir tøffere Endret 13. desember 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Likte ideen g@bb@, skal bli interesant å se hvordan det blir på kroppen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Gleder meg til den kommer på kroppen. Kan prøve å forklare hvordan den blir: Rosehodene kommer på selve brystkassen, men oppfor brystvortene hvis du skjønner. Så stikker stilkene nedover og innover mot Solar Plaxus, som om de skulle vært lagt opp bryskassen. Tar den på lørdag klokken 13.00 så blir nok bilde ca 20-21.00 på kvelden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå